Stránka 9 z 14

Napsal: stř bře 26, 2008 19:30
od Hurikán
Kewint píše:ok,zítra du koupit nový kabely,to za prvé,za druhé tam vrátím z5 puvodní karburátor nebo nějaký jiný to ještě nevím nejspíše ten původní!!Potom dám do kupy elektriku!!!!!a hurá na projížďku :)
:thumbleft: Konečně rozumný nápad a správný postup. :wink: A nezapomeň na svíčky! Až budeš zítra dávat ty nové kabely, tak zkontroluj i víčko rozdělovače.
- Podívej se, jestli na něm nejsou vidět v prachu takové tenké čárky (něco jako pavučina). Pokud něco takového najdeš (často z vnitřní strany) tak je pravděpodobné, že se probilo víčko (už není elektricky pevné) a je nutné ho vyměnit.
- Očisti všechny kontakty na víčku i na palci. Jestli máš nový palec, tak ho v případě problémů vyměň místo původního.

Napsal: stř bře 26, 2008 19:47
od Kewint
ok!!!!no,až na to že to auto je tedy táty ale v mém vlastnitcví kdybych se ho neujal tak nejspíše už je někde u cigánůna na šrotáku nebo někde v .......!!Cory slíbil jsi mi že mi popíšeš podrobněji ty rozvody :)

Napsal: stř bře 26, 2008 19:55
od Cory
Kewint píše:Cory slíbil jsi mi že mi popíšeš podrobněji ty rozvody :)
Aj sa stalo :) Vcera som to napisal v topicu "zlobí motúrek" ;)

Napsal: stř bře 26, 2008 20:55
od Kewint
ok juknu tam kuju :)

Napsal: stř bře 26, 2008 21:32
od Křečík Barbuška
Nevím, ale než to patlání těmi barvičkami bych ten filtrbox raději pořádně uvnitř vyčistil, místo toho zapraseného filtru bych koupil nový čistý, co se týče kabelů, přesně tak jak ti radí, zkontroluj pečlivě zapalování, pak bych teprve experimentoval s karburátory.

Napsal: stř bře 26, 2008 21:55
od Kewint
filtr už je objednanej novej :)

Napsal: čtv bře 27, 2008 15:40
od mayo456
jj miesto gebuzin s farbenim a pod. by som najprv dal dokopy motoricku cast auta.nastavenie motora,vymena naplni,pripadna vymena niecoho co uz nemoze sluzit.Proste nech vizera auto ako chce motoricka cast musi slapat.A co sa tyka lakovania.Musis perfektne urobit pripravu pod lak,tmelenie brusenie a pod.Ak to odflaknes vzdy ked sa na auto budes pozerat to bude vidno.Oplati sa investovat do kvalitnejsej farby aby viacej vydrzala na aute a prosim ta...ako tu uz dakto pisal rob to aspon v garazi ked uz si nemozes ist do boxu

Napsal: pát bře 28, 2008 18:05
od Miči
No já bych spíš řekl: Přestaň s tím jezdit než to celý doděláš o to, to potom bude lepší pocit a hlavně to bude mít mnohem lepší úroveň, když na tebe bude čekat vymašlená kára, na který nebude nic chybět a budeš už jenom čekat na papíry....pak sedneš to vymáknutý káry a věř, že to bude stát zato... Takhle se to spíš blíží k tomu, že když něco spravíš tak na zahradě, nebo polní cestě, kde jezdíš si zase zbytečně zničíš podvozkových skupiny a odejdou další věci...výsledek bude ten, že to auto nikdy nedoděláš tak, aby se tomu opravdu někdo poklonil - resp. by jsi s tím mohl být spokojen ty sám. To udělej jako já - odstav to do improvizovaný garáže a začni pomalu, ale hodně poctivě s opravami, než na cokoli šáhneš načti tůmu....nakonec tě to bude opravdu bavit, protože se ti bude v garáži rodit něco ojedinělýho a perfektně vymakanýho. Protože někteří z nás mají tu výhodu, že to auto nepotřebujeme, tudíž ho můžeme mít opravdu jako koníček a může být dokonalý. Ti z nás, kteří auto denně používají toto řeší druhým autem (hádám například Hurikán, či Štěpán Getsko - jestli se pletu omlouvám se). Potom, když s tím přijedeš mezi známý tak budou čumět, ti kteří budou vědět co to je zač. Tady si myslím by mohl vyprávět Marek - jakej respekt z jeho žigula místní měli.. Věř, že se to rychle rozkřikne, že už pár let makáš na autě (možná lepší pověst než, něco ve stylu jako: no jo to je ten co tu honí tu starou plečku...)...a ti, kteří mají v hlavě mozek ti budou vymáknutý auto závidět i když to je přes 20let starý žigo...největší sranda je, že to závidí obvykle starší lidi, kteří vědí o co jde, narozdíl od některejch mladejch, kteří jezděj se starejma hondama, kde ani neví z kolika aut je to svařený dokupy...jenom ví, že pro příklad: na křižovatce nemůže sundat nohu z plynu páč by to zdechlo...takže je otázka, jestli stojí za to mít takovej vergl, nebo sice starý, ale perfektně spravený auto :wink:

Jsem se tu teda zase vyblinkal :lol: ...

Napsal: pát bře 28, 2008 20:38
od Maysner
a jsou lidi co auto opravujou a upravujou za provozu. jsou i auta ktery nikdy dodelany nebudou. prikladem muze byt muj kombik. nikdy nebude na sto procent dodelanej. dycky najdu neco co zmenim. nektery veci se tam proste ohjrejou kratsi dfobu a nekery delsi. cop an tom ze auto pres zimu rozdelam, na jares slozim a odjedu sezonu a to se opakuje znovu? neni urceny jak se co ma delat. zalezi na kazdym jak je to pro nej ok.

Napsal: pát bře 28, 2008 21:04
od Miči
to maysner: jo já mu chtěl jen trošku poradit...jinak když už jsme u tvýho kombíku - ty jsi zkoušel ten experiment s vícebodovým vstřikem, nebo to byl někdo jiný?

Napsal: pát bře 28, 2008 21:18
od Maysner
Miči píše:to maysner: jo já mu chtěl jen trošku poradit...jinak když už jsme u tvýho kombíku - ty jsi zkoušel ten experiment s vícebodovým vstřikem, nebo to byl někdo jiný?
ja mam obyc icko jednobod,. casem prijde ke slovu mpi. ale je to tu ot

Napsal: pát bře 28, 2008 21:19
od mayo456
kazde auto ktore sa raz zacne robit uz nikdy nebude hotove aj ked navonok bude vizerat hotove a dokonale :P

Napsal: sob bře 29, 2008 01:06
od Kewint
Miči píše:No já bych spíš řekl: Přestaň s tím jezdit než to celý doděláš o to, to potom bude lepší pocit a hlavně to bude mít mnohem lepší úroveň, když na tebe bude čekat vymašlená kára, na který nebude nic chybět a budeš už jenom čekat na papíry....pak sedneš to vymáknutý káry a věř, že to bude stát zato... Takhle se to spíš blíží k tomu, že když něco spravíš tak na zahradě, nebo polní cestě, kde jezdíš si zase zbytečně zničíš podvozkových skupiny a odejdou další věci...výsledek bude ten, že to auto nikdy nedoděláš tak, aby se tomu opravdu někdo poklonil - resp. by jsi s tím mohl být spokojen ty sám. To udělej jako já - odstav to do improvizovaný garáže a začni pomalu, ale hodně poctivě s opravami, než na cokoli šáhneš načti tůmu....nakonec tě to bude opravdu bavit, protože se ti bude v garáži rodit něco ojedinělýho a perfektně vymakanýho. Protože někteří z nás mají tu výhodu, že to auto nepotřebujeme, tudíž ho můžeme mít opravdu jako koníček a může být dokonalý. Ti z nás, kteří auto denně používají toto řeší druhým autem (hádám například Hurikán, či Štěpán Getsko - jestli se pletu omlouvám se). Potom, když s tím přijedeš mezi známý tak budou čumět, ti kteří budou vědět co to je zač. Tady si myslím by mohl vyprávět Marek - jakej respekt z jeho žigula místní měli.. Věř, že se to rychle rozkřikne, že už pár let makáš na autě (možná lepší pověst než, něco ve stylu jako: no jo to je ten co tu honí tu starou plečku...)...a ti, kteří mají v hlavě mozek ti budou vymáknutý auto závidět i když to je přes 20let starý žigo...největší sranda je, že to závidí obvykle starší lidi, kteří vědí o co jde, narozdíl od některejch mladejch, kteří jezděj se starejma hondama, kde ani neví z kolika aut je to svařený dokupy...jenom ví, že pro příklad: na křižovatce nemůže sundat nohu z plynu páč by to zdechlo...takže je otázka, jestli stojí za to mít takovej vergl, nebo sice starý, ale perfektně spravený auto :wink:

Jsem se tu teda zase vyblinkal :lol: ...
něco na tom bude....:)

Napsal: stř dub 02, 2008 18:58
od Marek89
Ako si pokročil s budíkmi na stredovom panely ?

Napsal: stř dub 02, 2008 19:42
od Kewint
jo furt..na mrtvym bodě..teď spíš řeším motor :)