Stránka 9 z 342

Napsal: pon pro 03, 2007 14:19
od Honza 21061
A kdopak toho vlka táhne! :wink:
To už vy mládenci tolik nepamatujete, ale co jsem se s nimi nalítal já každý víkend na chatu, z chaty, jéje. :lol: Ale tahala nás většinou do Prahy Zamračená a "Hydra" jezdila většinou z Prahy na Dobříš. Ale někdy i do Čerčan a to bylo něco. :)
Z Vindobony na Posázavský pacifik, dobrá kariéra... :( Ale lepší, než šrot. Dnes už pokud vím není jediná provozní Hydra bez rekonstrukce.

Napsal: pon pro 03, 2007 14:49
od Laďuša
Honza 21061 píše:A kdopak toho vlka táhne! :wink: ....
No toho vlka tahá ledacos :P Třeba o pár fotek níž zrovna klatovská raketa 831.043 ;) :P :)

Ale hydru fakt nepamatuju, na Klatovsku a vůbec západě Čech to nejezdí. Znam jenom np. z Brna na koukánek...

Ale nejlepší a nejhezčí tahač Bixů je stejně osumsetjednatřicítka ;)

Napsal: pon pro 03, 2007 16:36
od Honza 21061
Nejlepší tahač Bixů byla asi 820 Singrovka, ale té, ačkoliv byla novější, zřejmě nebylo v provozu přáno... :(
Pokud ho táhne 831, tak je to jako pěst na oko. Ale více si nedovolím, protože taktéž mám na řadu 830/1 pěkné vzpomínky a zážitky.

Napsal: pon pro 03, 2007 18:30
od Laďuša
Honza 21061 píše:.....
Pokud ho táhne 831, tak je to jako pěst na oko. Ale více si nedovolím, protože taktéž mám na řadu 830/1 pěkné vzpomínky a zážitky.
No, to si nedovoluj :axe: Taková to je ladná souprava :P Ba naopak, když to táhne osumsetdvacítka, tak to vypadá jako utržený vagóny :finga:

Napsal: úte pro 04, 2007 23:54
od Honza 21061
Ale je to vzhledově celistvé... :axe: Řada 830(1) je traktor, 810 a 820 motorák! :P
Neříkám, že je šptaný, naopak mu v provozu fandím, ale je to zkrátka traktor... 8)

Napsal: stř pro 05, 2007 15:42
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes na nádraží v Roudnici n.L. spatřil něco co se na zdejším nádraží jen tak nevidí - lokomotivu 749 251-5 . Oproti jiným svým kolegyním navypadala vůbec špatně , vínový lak skutečně jen z lehka opelichán a ten super zvuk !!!!!!! - takový mohutný a při tom velice tichý bublák. PARÁDA :wink:

Napsal: čtv pro 06, 2007 15:51
od Laďuša
Honza 21061 píše:Ale je to vzhledově celistvé... :axe: Řada 830(1) je traktor, 810 a 820 motorák! :P
Neříkám, že je šptaný, naopak mu v provozu fandím, ale je to zkrátka traktor... 8)
Traktor :?: :!: Jak jsi na tuto přišel? Traktor je 742jka :P No tuto...

Napsal: pát pro 07, 2007 06:13
od Wolf
Pro milovniky zasle slavy : 8. a 15. prosince odjizdi vzdy v 9,24 hod. z Prahy Branika historicky vlak tazeny parni lokomotivou Albatros smerem na Krivoklat. W.

Napsal: pát pro 07, 2007 10:43
od Michal Pokorný
A já tu mám pro změnu jednu velice smutnou akci :
http://www.trat087.info/docasne/rozlouceni_113.pdf

A zde pár záběrů z této trati - je to takové smutné pomyšlení, že za pár dní se tyto obrázky stanou minulostí
http://www.trat087.info/113/foto/11.htm
http://www.trat087.info/113/foto/07.htm
http://www.trat087.info/113/foto/08.htm
http://www.trat087.info/113/foto/10.htm

Tato trať pamatuje ješte Rakousko-Uhersko a najednou jí nepotřebujeme :cry:

Napsal: pát pro 07, 2007 15:10
od Michal Pokorný
Teda s těmi smutečními akcemi se 8.12. roztrhl pytel http://ustecketramvaje.com/cr/vlak/rep08.htm

Napsal: pát pro 07, 2007 20:22
od Honza 21061
Laďuša: Já jsem nemyslel Traktor jako typovou řadu, ale "traktor" vlastnostmi 50 let starého motoráku. :lol: Ale je asi zkrátka trvanlivější... Singrovky trpěly na pevnost skříně... :roll:

Michal Pokorný: To víš, rozlučkových akcí bude čím dál více, pokud se kraje budou k železnicím stavět negativně... Také mám při pohledu na zrušené tratě celkem deprese. Hlavně, když se potom objeví třeba ve filmech, nebo tak... :?
Jestli zruší i Posázavský Pacifik, nebo Čerčany- Světlá nad Sázavou, tak to asi opravdu nepřežiju. :evil: Jednou takové hlasy zazněly, ale potom to trať ustála a myslím, že ruch je na ní takový, že ustojí i nadále. A to i v zimě, protože v oblasti s nejhustší zástavbou chatových osad v Evropě a snad i na světě, jsou dobré kšefty celoročně.
Jestli se mi někdy přecijen podaří (jakože asi nepodaří kvůli zraku :cry: ) usednout za řídící pult motoráčku 810, chtěl bych jezdit na této trati a při každém minutí "pískáčku" poblíž naší chaty, vzpomínat na dětství. :wink:
A just bych si pořádně zahoukal, hlavně na osadní drbny! :D

Napsal: pát pro 07, 2007 20:33
od Křečík Barbuška
Dnes jsem v Brně na odstavném spatřil Taurusa jak si vesele tahá vagónky sem a tam jako by se nechumelilo, že zajíždějí do Břeclavi jsem věděl, ale že i do Brna mě tedy dostalo, ty naše železnice spějí do sra..k, nám zůstanou koleje a o lukrativní zbytek se postarají DB AG či OBB. Na lokální tratě se vesele kašle, přitom tam mají Bursíci řvát o ekologickém přínosu drah, modernizace strojového parku ve snech pár naivků a ty tragédie z Itálie ... no hnus, hlavně, že je všude kvantum manažerů, náměstků a jiné darmožráčské pakáže.

Napsal: pát pro 07, 2007 21:18
od Laďuša
Honzo....prostě traktor odmítam akceptovat :twisted:

K-L..nj, Taurusy k vam teď zajíždějí asi tejden, od novýho GVD 2007/08 jsou tam turnusovaný.. nj, je to smutný, bohužel trend o co nejvyšším využití trakčních vozidel se rozmáhá k nam, no bohužel naše dráhy nedisponujou moc strojema, co můžou do Německa a Rakouska...

To trochu pozmění strojky Škoda 109E (380ČD). V úterý jsme zrovna byli ve škodárně na exkurzi, tak jsem se tam dozvěděl, že skutečně už na zkušebně běhá (jak psal výše MZ), do konce roku by měla bejt první komplet hotová, pal by měla jezdit zkušebně po škodovce a asi v březnu by měla jít na okruh ;) ... Takže než to schválí (jestli vůbec) a začnou vyrábět sérii, to bude ještě trvat... :?

Napsal: sob pro 08, 2007 08:00
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Na lokální tratě se vesele kašle, přitom tam mají Bursíci řvát o ekologickém přínosu drah
Tak to u nás právě řvali, že autobusy jsou ekologičtější než ten motorák 810.
Podle mě trať "dojela" na přímo debilně postavený jízdní řád. Kdo asi tak bude tím vlakem jezdit, když přijíždí do Lovosic v době kdy lidem co by s ním jezdili do zaměstnání už začíná pracovní doba.
No a ze zaměstnání je to stejné. Kdo by čekal hodinu na vlak, když mu za 15 minut jede autobus :roll:
Ale i tak s ním pár lidí jezdilo, třeba jedna moje kolegyně. Ta nadává kudy chodí. Pan hejtman plameně hovořil jak budou všechny spoje plně nahrazeny autobusy. Což o to něco sice jezdit bude, ovšem k ní do vesnice autobus nezajíždí tak musí chodit 2 km pěšky až na křižovatku s hlavní silnicí kde má autobus zastávku. A na tom se nic měnit nebude, protože v zimě je tam problém se sjízdností tudíž autobus bude i nadále stavět pouze na té křižovatce. Zastávka ČD je hned za vsí.
Jen mě tak napadá, že ten náš "slavný" pan hejtman už dávno nemá na svém místě co pohledávat a už vůbec se nějak hrnout do řešení dopravní obslužnosti ústeckého kraje, protože kam ten šlápne 100 let nic nejezdí :?

Napsal: sob pro 08, 2007 08:33
od Křečík Barbuška
To je právě ono v době moderních informačních technologií si ti tupani nejsou schopni spočítat co lidé vlastně potřebují, kdy a kam vlastně jezdí. Hlavně, že budou vyřvávat, že lidé nejsou ochotni dojíždět za prací a jiné nesmysly. Chtěl bych vidět, tyto "politiky" jak ráno ťapou ty 2 km, aby se dostali na dopravu do zaměstnání počasí nepočasí. Pokud někdo ruší trať a odůvodňuje to tím, že autobus ji plně nahradí, měl by zaručit, aby to byla náhrada úplná včetně objemu a spolehlivosti. Ono na papíře jim to úžasně ekonomicky vychází, ale situace je jiná.