Stránka 9 z 14
Napsal: stř říj 03, 2007 06:19
od Patrac
ono je to v podstatě velice podobné jen stříkačka má jen jedno oko brejlí. a krom toho v límečku brejlí musí být i otvor pro obtokový kanál vzduchu. U karbecu nemusí protože se mix montuje až do filtrboxu a je tudíž výše položený a je mezi ním dost místa k volnoběžnému otvoru. dále tam musí být i rozdělení LPG otvorů a to na volnoběžné a "silové"
Napsal: pon říj 08, 2007 20:22
od Křečík Barbuška
Pokračuji ve svém boji s LPG a začínám vidět světýlko na konci tunelu, přistoupil jsem k radikálnímu řezu a místo Ozónu osadil Webera. S Weberem se dá kupodivu startovat studený motor standardní metodou, tedy s plným sytičem, chytá velice obstojně. Celkový chod motoru se mi zdá kultivovanějším a měkčím. Pružnost vozu se mi zdá lepší, jen se mi zdá menší díra mezi 4,5 - 5 tis. otáčkami při plném plynu. Poslední dálková spotřeba mi vyšla 9,5l LPG / 100Km se zatíženým vozem a prasečím stylem jízdy. Šrouby před mixem jsem ladil intuitivně na sluch. Oproti Ozónu má Weber větší první komoru takže motor lépe dýchá, takže jízda je příjemější, škoda, že na druhé komoře je tomu přesně naopak. Uvidím jak bude vypadat městská spotřeba, každopádně při provozu na benzín to žere i trávu kolem silnice, ale zase jsem po delší době viděl ručičku tachometru za ryskou 170 Km/hod. Napadá mě myšlenka, že na LPG bude asi Weber vhodnější.
Napsal: úte říj 09, 2007 06:12
od Drobek81
Cocoloco: tak si dej oba karbece paralelne a jen je prepinej tlacitkem "power" a "economic"
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út říjen 09, 2007 09:52 ]
good idea
. L.
Napsal: úte říj 09, 2007 08:02
od JmJ
Drobek81 píše:Cocoloco: tak si dej oba karbece paralelne a jen je prepinej tlacitkem "power" a "economic"
Vubec me nenapadlo to same, ale vubec ne....
Napsal: pát říj 19, 2007 06:34
od Patrac
takže snad dopisuji poslední kapitolu ohledně montáže a problémy s LPG a dál už budu jen spokojený uživatel.
Včera, vyzbrojen PC, redukcí a kabelem na RJ LPG jsem se vydal do Zábřehu na výměnu směšovací jednotky. Poslední věc kterou jsme ještě neopravili.
Vyrazil jsem brzo ráno a modlil se abych po cest nemusel ještě auto opravovat neb mi začala prosakovat voda kolem téček ( odbočky vody na reduktor).
Dorazil jsem ale v pohodě přesto že jsem celou cestu jel jako prase a zvládl to za necelých 85 minut přesto že TOM TOM mi říkal něco o 195 minutách. V servise mě přijali v pohodě a hned se do auta pustil jeden mechoš, shodou okolností ten co mi auto už opravoval poprvé na jaře. Přiruba baly vaměněna za přírubu s otvorem pro volnoběh a mohlo se nastavovat. Ale ouha ve volnoběhu směs bohatá v zátěži chudá. Ladili sme to asi 45minut a nic. Pak přišel šéf a pustil se do toho sám. Postupně se kontrolovala jedna věc po druhý až při testování praskla hadice s vodou ( ta která protékala) nakonec se zjistilo že na přírubě chybí jedno těsnění. Po jeho montáži a výměně prasklé hadice a nastartování motor běží. Stačilo doladit na reduktoru, pak spustit autokalibraci a pak podle PC opět doladit na reduktoru. Jel jsem to projet. Nepozoroval jsem žádný pokles výkonu ani žádný nárůst. Prostě auto jelo stejně ale drží volnoběh jak na benzín tak na LPG. Zaplatil jsem 410 kč. Koupil jsem si návlek na rezervu, nový filtr LPG a měřák na rezervu LPG. půlku ho totiž v autě osazenou mám ale chyběl snímač. Práci ani nový směšovač si neúčtovali. Rychle jsem od tam pak vyrazil dořešit ještě STK a Emise které jsem měl "skoro" po cestě. Beze ztráty květinky a bez jediného problému jsem prošel. Emise naprosto v pořádku a STK měl výhrady akorát k neupevněné rezervě v kufru a že žárovičky v blinkrech by prý měly svítit více oranžově. toť vše. Pak už jsem obdařen novými nálepkami vyrazil směr Brno. Protože už jsem poněkud spěchal jel jsem opět jako prasátko. Ve Velmezu najel na dálnici a pak už auto pod 125km/h nešlo. pozoroval jsem kilometry kolik mám najeto a už se smiřoval s tím že kus pojedu na benzín. Nakonec jsem najel až na moji benzinku kam jezdím pravidelně tankovat. Měl jsem v podstatě prázdou. a na styl jízdy jakým jsem měl spotřeba přímo královská 9,3L/100km Uvidíme po dalších dvou třech tankováních a provozu po městě. Zatím spokojenost.
Napsal: pát říj 19, 2007 07:37
od Drobek81
Patrac píše:spotřeba přímo královská 9,3L/100km
král ale vždy píše něco o 10,3-10,5...
Napsal: pát říj 19, 2007 08:46
od Luděk Musil
Rejpale!!! Dlouhodobá 10,2 .....
Pátrači - měl by sis to opravit asi takto: spotřeba lepší než královská
. L.
Napsal: pát říj 19, 2007 08:51
od Patrac
Luděk Musil píše:Rejpale!!! Dlouhodobá 10,2 .....
Pátrači - měl by sis to opravit asi takto: spotřeba lepší než královská
. L.
Jen jedna perlička když jsem spěchal z Chrudimi domů tak jsem v jednom místě předjížděl náklaďák na přepravu buldozerů. Jel s tím jako hasič skoro 100km/h.. a asi by jel i rychleji ale před ním jela octávka a bílej wolksvágen co to brzdil.A předjíždět je to už mu asi přišlo blbý... To že hgo vepředu brzdí osobák jsem ale zjistil až když jsem předjížděl ten náklaďák a tak jsem střihl i tu octávku a folkyše.. to byly pohledy...
Napsal: pát říj 19, 2007 16:31
od FOMA
jo,jo ty pohledy znám od té doby co mám 5q a dělají mně(i rodině)dobře na duši
Napsal: pon říj 29, 2007 13:52
od JmJ
Ja sem dnes predjel nejakou tu velkou audinu, bo asi ridic nemel odhad, jak je moc siroky a bal se predjizdet nejakou dodavku. Pak kolem me v dedine profrcel jako dabel
Kazdopadne mam pocit, ze jestli se nebudu mirnit, tak se brzo zaplestim :-/
Napsal: úte lis 20, 2007 08:26
od Acibuk
Chtěl bych opět vyzvednout do výšin LPG Zábřeh - super domluva, rychlá komunikace a celkově super dojem.
Napsal: stř lis 21, 2007 11:54
od Luděk Musil
Další automobil naší oblíbené značky je na montáži LPG v Zábřehu
. L.
Napsal: stř lis 21, 2007 12:03
od Wolf
Luděk Musil píše:Další automobil naší oblíbené značky je na montáži LPG v Zábřehu
. L.
co porad mate s tim LPG, copak neni k dostani benzin ?
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st listopad 21, 2007 13:20 ]
Benzín samozřejmě k dostání je, ale na denní dojíždění je jeho cena vysoká
. L.
Napsal: čtv lis 22, 2007 10:33
od dusin
Wolf píše: co porad mate s tim LPG, copak neni k dostani benzin ?
Nehledě na to,že tankovat 100oktan je prej i pro krále drahý(ale královskej implantát prej až na jaře)
Napsal: sob pro 08, 2007 17:29
od plavec
Wolf píše:Luděk Musil píše:Další automobil naší oblíbené značky je na montáži LPG v Zábřehu
. L.
co porad mate s tim LPG, copak neni k dostani benzin ?
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st listopad 21, 2007 13:20 ]
Benzín samozřejmě k dostání je, ale na denní dojíždění je jeho cena vysoká
. L.
Přesně tak, moje slova.Nejsem tak bohatý abych tam lil benzín za 31kč litr, když tam můžu lít plyn za 16Kč litr a ještě mi ho ochotně u pumpy sami načepují aspo'n se neumažu a nemusím vystrkovat ruce z kapes. Denně jezdím min. 50km, takže si nemůžu dovolit jezdit za drahej neekologickej benzín.A jestli dám ropčně 200 kč za revize tak ať pořád lepší než dát 2krát tak víc peněz na pumpě za benzín než za plyn.