Montáž LPG v Brně
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
ono je to v podstatě velice podobné jen stříkačka má jen jedno oko brejlí. a krom toho v límečku brejlí musí být i otvor pro obtokový kanál vzduchu. U karbecu nemusí protože se mix montuje až do filtrboxu a je tudíž výše položený a je mezi ním dost místa k volnoběžnému otvoru. dále tam musí být i rozdělení LPG otvorů a to na volnoběžné a "silové"
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pokračuji ve svém boji s LPG a začínám vidět světýlko na konci tunelu, přistoupil jsem k radikálnímu řezu a místo Ozónu osadil Webera. S Weberem se dá kupodivu startovat studený motor standardní metodou, tedy s plným sytičem, chytá velice obstojně. Celkový chod motoru se mi zdá kultivovanějším a měkčím. Pružnost vozu se mi zdá lepší, jen se mi zdá menší díra mezi 4,5 - 5 tis. otáčkami při plném plynu. Poslední dálková spotřeba mi vyšla 9,5l LPG / 100Km se zatíženým vozem a prasečím stylem jízdy. Šrouby před mixem jsem ladil intuitivně na sluch. Oproti Ozónu má Weber větší první komoru takže motor lépe dýchá, takže jízda je příjemější, škoda, že na druhé komoře je tomu přesně naopak. Uvidím jak bude vypadat městská spotřeba, každopádně při provozu na benzín to žere i trávu kolem silnice, ale zase jsem po delší době viděl ručičku tachometru za ryskou 170 Km/hod. Napadá mě myšlenka, že na LPG bude asi Weber vhodnější.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
takže snad dopisuji poslední kapitolu ohledně montáže a problémy s LPG a dál už budu jen spokojený uživatel.
Včera, vyzbrojen PC, redukcí a kabelem na RJ LPG jsem se vydal do Zábřehu na výměnu směšovací jednotky. Poslední věc kterou jsme ještě neopravili.
Vyrazil jsem brzo ráno a modlil se abych po cest nemusel ještě auto opravovat neb mi začala prosakovat voda kolem téček ( odbočky vody na reduktor).
Dorazil jsem ale v pohodě přesto že jsem celou cestu jel jako prase a zvládl to za necelých 85 minut přesto že TOM TOM mi říkal něco o 195 minutách. V servise mě přijali v pohodě a hned se do auta pustil jeden mechoš, shodou okolností ten co mi auto už opravoval poprvé na jaře. Přiruba baly vaměněna za přírubu s otvorem pro volnoběh a mohlo se nastavovat. Ale ouha ve volnoběhu směs bohatá v zátěži chudá. Ladili sme to asi 45minut a nic. Pak přišel šéf a pustil se do toho sám. Postupně se kontrolovala jedna věc po druhý až při testování praskla hadice s vodou ( ta která protékala) nakonec se zjistilo že na přírubě chybí jedno těsnění. Po jeho montáži a výměně prasklé hadice a nastartování motor běží. Stačilo doladit na reduktoru, pak spustit autokalibraci a pak podle PC opět doladit na reduktoru. Jel jsem to projet. Nepozoroval jsem žádný pokles výkonu ani žádný nárůst. Prostě auto jelo stejně ale drží volnoběh jak na benzín tak na LPG. Zaplatil jsem 410 kč. Koupil jsem si návlek na rezervu, nový filtr LPG a měřák na rezervu LPG. půlku ho totiž v autě osazenou mám ale chyběl snímač. Práci ani nový směšovač si neúčtovali. Rychle jsem od tam pak vyrazil dořešit ještě STK a Emise které jsem měl "skoro" po cestě. Beze ztráty květinky a bez jediného problému jsem prošel. Emise naprosto v pořádku a STK měl výhrady akorát k neupevněné rezervě v kufru a že žárovičky v blinkrech by prý měly svítit více oranžově. toť vše. Pak už jsem obdařen novými nálepkami vyrazil směr Brno. Protože už jsem poněkud spěchal jel jsem opět jako prasátko. Ve Velmezu najel na dálnici a pak už auto pod 125km/h nešlo. pozoroval jsem kilometry kolik mám najeto a už se smiřoval s tím že kus pojedu na benzín. Nakonec jsem najel až na moji benzinku kam jezdím pravidelně tankovat. Měl jsem v podstatě prázdou. a na styl jízdy jakým jsem měl spotřeba přímo královská 9,3L/100km Uvidíme po dalších dvou třech tankováních a provozu po městě. Zatím spokojenost.
Včera, vyzbrojen PC, redukcí a kabelem na RJ LPG jsem se vydal do Zábřehu na výměnu směšovací jednotky. Poslední věc kterou jsme ještě neopravili.
Vyrazil jsem brzo ráno a modlil se abych po cest nemusel ještě auto opravovat neb mi začala prosakovat voda kolem téček ( odbočky vody na reduktor).
Dorazil jsem ale v pohodě přesto že jsem celou cestu jel jako prase a zvládl to za necelých 85 minut přesto že TOM TOM mi říkal něco o 195 minutách. V servise mě přijali v pohodě a hned se do auta pustil jeden mechoš, shodou okolností ten co mi auto už opravoval poprvé na jaře. Přiruba baly vaměněna za přírubu s otvorem pro volnoběh a mohlo se nastavovat. Ale ouha ve volnoběhu směs bohatá v zátěži chudá. Ladili sme to asi 45minut a nic. Pak přišel šéf a pustil se do toho sám. Postupně se kontrolovala jedna věc po druhý až při testování praskla hadice s vodou ( ta která protékala) nakonec se zjistilo že na přírubě chybí jedno těsnění. Po jeho montáži a výměně prasklé hadice a nastartování motor běží. Stačilo doladit na reduktoru, pak spustit autokalibraci a pak podle PC opět doladit na reduktoru. Jel jsem to projet. Nepozoroval jsem žádný pokles výkonu ani žádný nárůst. Prostě auto jelo stejně ale drží volnoběh jak na benzín tak na LPG. Zaplatil jsem 410 kč. Koupil jsem si návlek na rezervu, nový filtr LPG a měřák na rezervu LPG. půlku ho totiž v autě osazenou mám ale chyběl snímač. Práci ani nový směšovač si neúčtovali. Rychle jsem od tam pak vyrazil dořešit ještě STK a Emise které jsem měl "skoro" po cestě. Beze ztráty květinky a bez jediného problému jsem prošel. Emise naprosto v pořádku a STK měl výhrady akorát k neupevněné rezervě v kufru a že žárovičky v blinkrech by prý měly svítit více oranžově. toť vše. Pak už jsem obdařen novými nálepkami vyrazil směr Brno. Protože už jsem poněkud spěchal jel jsem opět jako prasátko. Ve Velmezu najel na dálnici a pak už auto pod 125km/h nešlo. pozoroval jsem kilometry kolik mám najeto a už se smiřoval s tím že kus pojedu na benzín. Nakonec jsem najel až na moji benzinku kam jezdím pravidelně tankovat. Měl jsem v podstatě prázdou. a na styl jízdy jakým jsem měl spotřeba přímo královská 9,3L/100km Uvidíme po dalších dvou třech tankováních a provozu po městě. Zatím spokojenost.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Jen jedna perlička když jsem spěchal z Chrudimi domů tak jsem v jednom místě předjížděl náklaďák na přepravu buldozerů. Jel s tím jako hasič skoro 100km/h.. a asi by jel i rychleji ale před ním jela octávka a bílej wolksvágen co to brzdil.A předjíždět je to už mu asi přišlo blbý... To že hgo vepředu brzdí osobák jsem ale zjistil až když jsem předjížděl ten náklaďák a tak jsem střihl i tu octávku a folkyše.. to byly pohledy...Luděk Musil píše:Rejpale!!! Dlouhodobá 10,2 .....
Pátrači - měl by sis to opravit asi takto: spotřeba lepší než královská . L.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Chtěl bych opět vyzvednout do výšin LPG Zábřeh - super domluva, rychlá komunikace a celkově super dojem.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, moje slova.Nejsem tak bohatý abych tam lil benzín za 31kč litr, když tam můžu lít plyn za 16Kč litr a ještě mi ho ochotně u pumpy sami načepují aspo'n se neumažu a nemusím vystrkovat ruce z kapes. Denně jezdím min. 50km, takže si nemůžu dovolit jezdit za drahej neekologickej benzín.A jestli dám ropčně 200 kč za revize tak ať pořád lepší než dát 2krát tak víc peněz na pumpě za benzín než za plyn.Wolf píše:co porad mate s tim LPG, copak neni k dostani benzin ?Luděk Musil píše:Další automobil naší oblíbené značky je na montáži LPG v Zábřehu . L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st listopad 21, 2007 13:20 ]
Benzín samozřejmě k dostání je, ale na denní dojíždění je jeho cena vysoká . L.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch