Panove, chapu vasi nespokojenost s mou kritikou Slovenskych silnic. Zaroven uznavam, ze kvalita ceskych silnic je casto mizerna uplne stejne.
Pravdou ale je, ze po stovkach tisic najetych km po ceskych cestach jsem v zivote nemel defekt. Po par tisicich km na Slovensku jsem si prorazil dve gumy…
A jak typicke hodit to hned na poruseni rychlosti... Ale bohuzel te zklamu, udalo se to na devadesatce a vic jak 60 jsem v tu chvili nejel (bylo to tesne za koncem obce, kde jsem pomalu zacal zrychlovat).
V CR jsou silnice mizerne, ale diru az do prdele jsem tu zazil jen parkrat a byla vetsinou oznacena...
Ale to muzeme probrat na jinem srazu
Ted ke srazu samotnemu:
Cestu tam jsem jel z Brna se Skifem. Nasledoval tomu tyden priprav, protoze dostat me, auto a Skif z ruznych koutu republiky na jedno misto nebylo jednoduche. Tam jsem jel pres Breclav. Cesta celkem v pohode, ale dost me mrzi, ze Lada 2101 s 350 kg privesnym vozikem neni ani zdaleka nejvetsi brzdou provozu. Spis naopak.
I pres diskuzi ohledne kvality SK silnic vyse musim vychvalit uzasnou cestu pres vojensky prostor Zahorie. Nejakych 6 km uplne luxusni cesty, spousta zatacek a ruznych kopecku nahoru a dolu a vyborny prehled, takze se to dalo valit na hranici moznosti Skifu. Proste takova mala vozikova rallye.
Samotny prijezd do kempu uz byl horsi. Mit GPS souradnice jeste neznamena, ze je vyhrano. Waze me totiz zavedl do obce Bukova a dal odmitnul navigovat. Tak jsem si otevrel Mapy.cz a nasel si to tam. Z Bukove ke kempu vedla cyklostezka, ktera na mapach nevypadala prujezdne (a i samotne mapy navhrly navrat zpet a jizdu pres hraz). Cestou tam jsem jeste spatne uhnul. A po prijezdu ke hrazi me privital zakaz vjezdu (predtim byly jeste dalsi tri, ale ridil jsem se pokyny Viktora, ze znacky pri vjezdu do “kempu” ignorovat…
No, vysledek je ten, ze jsem se diky tomu zpozdil o 17 minut, nacouval s vozikem spoustu metru (a couvat do kopce na uzke polnacce ustici na hlavni silnici je fakt super
) a pak jsem opet dojel do Bukove a na te krizovatce, kde jsem se predtim otacel, jsem odbocil a dojel konecne do kempu…
Stan jsem nemel pripraven, takze byl postaven az za nejakych 20 minut a pak se pilo…
K samotnemu “programu neprogramu” srazu nemam vetsich vyhrad. Pri dostatku fajn lidi a alkoholu se dokazu zabavit s dostatecnou kvalitou. Co se mi moc nelibilo, byla ta silna neoficialnost naseho pobytu v miste. Ne, ze bych se uradu nejak moc bal, ale nenapadne se vznasejici moznost s pripadnymi problemy tam byla a nebyla prijemna. A kdyz uz clovek kvuli srazu tech 800 km ujede, rad by to mel s klidem.
Super byla sobotni vyjizdka na mohylu. Pekna stavba pripominajici vyznamneho muze prvorepublikoveho Ceskoslovenska, kombinovana s navstevou hospody IV. cenove skupiny... Jen teda jsem s 01 mezi ctyrmi Vestami a jednou Kalinou vypadal pomerne divne
Poprve jsem postavil komplet Skif vcetne predsinky a slunecni clony. Po tom vsem by na to melo byt potreba nejspise stavebni povoleni. Rozmery celeho kompletu jsou neuveritelne. Bydli i spi se v tom naprosto luxusne. Minuly tyden mne z me postele bolely zada, o vikendu se to zlepsilo ve Skifu a dnes rano opet bolest zad… Asi si ho postavim a budu spat v nem.
Samotnou predsin asi hned tak stavet znovu nebudu. Ted, kdyz uz jsou zkusenosti co a jak, je postavena ve dvou lidech do 15 min. Ale na bydleni kratsi jak tyden to asi nema cenu. I samotny vozik poskytuje tolik prostoru a komfortu, ze se to moc nevyplati.
Cesta zpet byla take zajimava. Jeli jsme domu ve slozeni ja, Vasator s rodinou a Ladusa. Cela “kolona” tak byla velice vtipna – Vaz 2101 se Skifem, asi nejnizsi 2103 v Ceskoslovenskem Ladaklubu a Vesta Cross SW 1.8, ktera je take unikatni kousek v nasich koncinach.
Tak to je asi vse. Par fotek sem mozna nakonec vlozim, ale budu je muset vybrat. Snad vecer…
Akorat teda pro Ludka:
(foto neni z roku 2006, bohuzel nojvejsi "vlajku" nemam)