Stránka 9 z 12

Napsal: pon dub 10, 2006 07:00
od Patrac
Takže bych se vrátil zpět k tématu. O víkendu jsem se do toho zase pustil. rozebral jsem hlavu do dílu vyměnil gufera ventilů, a zkontroloval házivost ventilů hodinkama. jeden je ohnutý celkem brutálně, druhý měl na sobě malou bouličku. Oba jsem vyměnil zaleštil a všechny ventily znova přezkoušel těsnost na aceton. celé to seskládal a večer za psychické a hlavně fyzické podpory Luďka dal do kupy. Motor sice ze začátku trochu trucoval ale nakonec jsme ho přesvědčili a včera jsem s ním najel asi 30 km a dnes dalších 10. snad už to bude OK. Myslím že bych si to zasloužil nejan já ale i moje auto. :wink: Proběhl mini servis day. protože zatím co mi luděk šteloval vůli já se věnoval jeho Oce a sundal nesmyslné tónování ze skel. Pro zatímní investice do motoru vč všech drobností 12230 kč.. beru v to i úslužné pro osoby co mi pomáhaly.

Napsal: pon dub 10, 2006 08:30
od Brandy
No vidis, tak ted uz to snad bude v pohode. Sice docela dost penez, ale jezdi to jako drak, ne? A urcite jsi rad, ze jsi to nevzdal. :wink:

Napsal: pon dub 10, 2006 08:31
od Myso
Brandy píše:No vidis, tak ted uz to snad bude v pohode. Sice docela dost penez, ale jezdi to jako drak, ne? A urcite jsi rad, zes to nevzdal. :wink:
tych penazi neni moc...psenda dal za svoj motor 15 000Kc, ja 10 000Sk...

Napsal: pon dub 10, 2006 08:34
od Pšenda
Myso píše:
Brandy píše:No vidis, tak ted uz to snad bude v pohode. Sice docela dost penez, ale jezdi to jako drak, ne? A urcite jsi rad, zes to nevzdal. :wink:
tych penazi neni moc...psenda dal za svoj motor 15 000Kc, ja 10 000Sk...
Když musím kupovat písty za 750 Kč kus.

Napsal: pon dub 10, 2006 08:41
od Patrac
Pšenda píše:
Myso píše:
Brandy píše:No vidis, tak ted uz to snad bude v pohode. Sice docela dost penez, ale jezdi to jako drak, ne? A urcite jsi rad, zes to nevzdal. :wink:
tych penazi neni moc...psenda dal za svoj motor 15 000Kc, ja 10 000Sk...
Když musím kupovat písty za 750 Kč kus.
To sou pozlacený??
Mě stála celá seda 980 kč vč čepů.
mmj kdybych to dvakrát neopravoval tak by mě motor přišel na 10 000,-

Napsal: pon dub 10, 2006 08:46
od Myso
Pátrač píše:Mě stála celá seda 980 kč vč čepů
keby si ich kupoval v CS Autolada tak by si na tom nebol tak dobre...

Napsal: pon dub 10, 2006 09:58
od Pšenda
Pátrač píše:
Pšenda píše:
Myso píše:tych penazi neni moc...psenda dal za svoj motor 15 000Kc, ja 10 000Sk...
Když musím kupovat písty za 750 Kč kus.
To sou pozlacený??
To mě taky při placení napadlo, a nakonec se to celé podělalo na kvalitních kroužkách z Polské Lidové Republiky.

Napsal: pon dub 10, 2006 10:00
od Patrac
no jo to já koupil levnější písty a dražší kroužky německé výroby. :wink:

Napsal: pon dub 10, 2006 19:53
od Majo
no a co takyto moturek:
1000Sk kupenie v srote
1000Sk znizenie bloku
5000Sk vybrusy(klika so salmi i valce)
2200Sk piesty
350Sk piestne capy
450Sk tesnenie pod hlavu
170Sk silikon
300Sk olej
100Sk filter
800Sk ventily
250Sk voditka
650Sk pruziny ventilov
360Sk vahadla
160Sk pruziny vahadiel
2100Sk vacka 1,7i
ostatne cca 1000Sk
_________________________
Zatial zhruba 16000Sk a este mi chyba par veci - nove olejove cerpadlo a nejake drobnosti. Takze Patraci, nie si sam s takymi investiciami :wink:

Napsal: úte dub 11, 2006 06:24
od Patrac
Ale tobě to běží. Mě to včera dojelo. :cry: Motor půjde ven a rozebrat na díly a do šmelcu. :!: .tímto uzavírám kapitolu pokusu udělat si lepší motor. při cca 2500 ot se mi z neznámého důvodu opět potkaly ventily s pístama po cca 60 km najetého. Pokud bude opět střižený kolík a přidřená vačka pak někde netěsní olej vačka se neumaže přidře se střihne se kolík, posunou se rozvody a je to. i když po celou dobu jízdy tlak neklesl pod 2,5 bar. při cca 3000 ot byl slabě pod 4 bary. Z motoru sundám zgenerálkované věci jako jsou vodní palivovaá pumpa prsa záda motoru vanu a asi hlavu a zbytek půjde do sběru. tím to dávám na vědomost že sháním nutně nějaký motor o obsahu 1500 cm3 nebo 1700cm3 ve stavu pojízdném k odkoupení, Pokud se mi totiž nepodaří sehnat motor nejpozději do 14ti dnů a další týden ho osadit do auta, pak se loučím s účastí na MS v Bechyni a s naplánovanou a zaplacenou dovolenou v severních čechách..Myslím si že 95km provozu motoru za 12300 kč cca je nejdražší provoz jaký je možný.

Napsal: úte dub 11, 2006 07:10
od Jiri
uprimnou soustrast...

Napsal: úte dub 11, 2006 07:28
od Myso
sssssssssssssssssss
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :minigun: :angryfire: :error:

Napsal: úte dub 11, 2006 10:31
od Trevor
Bol by tu jeden 1,7i komplet aj s 5q

motor KO

Napsal: úte dub 11, 2006 10:33
od SalWador
Pátrač píše:Mě to včera dojelo. Motor půjde ven a rozebrat na díly a do šmelcu.
A kua... co na to říct? Je mi to moc líto.

Napsal: úte dub 11, 2006 10:40
od Patrac
co na to říct hmmm do píčí. to bude to pravé. :evil:
přemýšlím jestli má smysl ten motor rozebírat a pokusit se ho oživit po té co zjistím kde je problém. za cenu koupení novejch dílů prostě jen tak z principu aby hmota nezvítězila nad člověkem a nebo se na to vysrat rozebrat vytáhnout použitelný materiál a zbytek odvézt do šrotu.