Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Napsal: čtv pro 26, 2013 10:14
Také se přidám k názorům a zkušenostem se šroubovacími sponami - 1x asi mnou špatně dotažená, po dotažení je tam asi dodnes a jiný problém nebyl u žádného průměru.
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Ovládání mají jiné, tvar sedáků+opěradel také a jsou oproti 110 tvrdší, ale zas ne moc (což já osobně jsem rád - nemám rád ty moderní prkenné lavice potažené pěknou látkou ). V podstatě jde o to, že pod nimi je jakýsi přístupný prostor, co jsem viděl videa těch úplně nových Prior, tak je to celé oplastované (a docela si myslím, že pod těmi kryty bude to samé - že jde jen o optickou inovaci).JmJ píše:110 sedacky? To jako maji ovladani jako v 110? Vy me desite...
Ten "motorový olej v převodovce" bude možná nejlevnější převodový Castrol PP 80, nebo 90 (dnešní cena flaška kolem 100 Kč za litr + - , i když servis ho umí počítat značně dráž i v sudovém provedení ). Sám jsem ho nikdy nekupoval. Vypadá skoro jako slunečnicový olej na smažení řízků. Lili mi ho už před 12 lety do Fiata a je to hrozná sračka. Po 2-3 tisících kilometrech černý jako bota. Volal jsem do Castrolu a technik měl radost, že mám zájem o kvalitnější olej do 2104 jak do převodovky, tak rozvodovky. Řekl, že je to skoro unikátní požadavek. Tenkrát mi vyhledal nejlepší SMX do převodovky a SAF-X do rozvodovky. Od té doby se oleje aspoň 3x přejmenovali. Ten levný sračkoidní Castrol jsem dostal v servisu Lada do rozvodovky ještě jednou při výměně rozvodovky asi před necelými 3 lety. Hned po zajetí šel ven a mám tam zase jeden z nejlepších Castrolů, tuším 75W / 140. Byl to nejlepší vhodný olej do převodovky s hypoidním převodem. Lehce nažloutlý olej vydrží v rozvodovce průhledný další desítky tisíc kilometrů, barvu do tmava mění obvykle po více než 60-80 tisících km, ale jako bota, nebo hustší není asi nikdy. Po těch cca 80 tisících ho měním. V převodovce je relativně čistý pořád (Obojí v 2104). Tak proč by to nemohlo být podobně i u konstrukčně novější převodovky třeba zrovna u Priory.... ? Pro úplnost, přidávám od začátku (už 18 let) Militec 1. Pro ty co na Militec nevěří, tak se mi vrací investice cca dvojnásobně na spotřebě. Určitě ale i bez něj bych používal aspoň ten nejlepší olej co se může použít.Pavlík Brno píše:gratuluju, snad budeš mít dobrej kus. Já jsem zabíhal svědomitě, hned na záběhovém oleji jsem udělal 1600km otočku na Ukrajinu
Patří ti můj velký obdiv že jsi dal za bílou Prioru o 100000 víc než já
Kupoval jsem taky před vánoci, český dovozce dělá dutiny i spodek automaticky zadarmo všem autům i tak jsem do jara skoro nejezdil, než jsem nasadil na ukrajině podběhy, a donatíral detaily jako ramena, poloosy, zadní nápravu, a podobné drobnosti... Cca po roce jsem dal do převodovky převodový olej, není to v servisce, ale co kdyby, že navíc tam dávají ve fabrice motorovej olej