Coryho 2171 - Jean Prior SE a Jean Baklažán
Moderátor: Moderátoři
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Také se přidám k názorům a zkušenostem se šroubovacími sponami - 1x asi mnou špatně dotažená, po dotažení je tam asi dodnes a jiný problém nebyl u žádného průměru.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Také já mám se šroubovacíma sponama jen ty nejlepší zkušenosti a to i z práce.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Tak už kašleme na spony, ale zajímalo by mě, jaký má Cory sedačky, jestli ty desítkovo samarácký pořád, nebo už ty novější.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Ani poriadne neviem ako vyzeraju samaracke, desiatkove uz vobec. Z tohto sa to neda poznat?
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240026.jpg
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240042.jpg
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240026.jpg
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240042.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Podle fotek máš to co já - tedy stejná konstrukce v základu jako 110 řada (ale úplně stejné nejsou). Pod ty úplně nové bys nic nedal.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Tak pod tymi je miesto aj na menší nákup
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Jo tohle jsou desítkový, samozřejmě s drobnýma změnama (nakonec i v desítce nejsou všechny úplně stejný), ty nový se asi vážou na boční bag. Jdou asi taky sklápět, dopředu myslím, asi jo ne?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
To neviem...ale nevidim dovod preco by nemali.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
110 sedacky? To jako maji ovladani jako v 110? Vy me desite...
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Ovládání mají jiné, tvar sedáků+opěradel také a jsou oproti 110 tvrdší, ale zas ne moc (což já osobně jsem rád - nemám rád ty moderní prkenné lavice potažené pěknou látkou ). V podstatě jde o to, že pod nimi je jakýsi přístupný prostor, co jsem viděl videa těch úplně nových Prior, tak je to celé oplastované (a docela si myslím, že pod těmi kryty bude to samé - že jde jen o optickou inovaci).JmJ píše:110 sedacky? To jako maji ovladani jako v 110? Vy me desite...
Srovnání je s mou bývalou 112 r.2001.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
je tam dost miesta aj na prisroubovanie hasicaku
Ja som ich mal von a prevaral som uchytenie aby sli posunut dozadu a je to mierne upravena konstrukcia oproti samare, ovsem cislo 217X sa objavilo iba na molitane. Boli tam prevazne prvky zacinajuce kat.cislom 2108, 2110, 2112 a 21213.
Ja som ich mal von a prevaral som uchytenie aby sli posunut dozadu a je to mierne upravena konstrukcia oproti samare, ovsem cislo 217X sa objavilo iba na molitane. Boli tam prevazne prvky zacinajuce kat.cislom 2108, 2110, 2112 a 21213.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Som rad, že polovicu Priory ma clovek na povale davno pred jej kupou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Blbej dotaz (hodnej Silvestra ): a nestačilo teda koupit té Priory jen půlku a doma to doskládat . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Určitě stačilo, ale když byl problém koupit celou tak co teprve jen půlku
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Ten "motorový olej v převodovce" bude možná nejlevnější převodový Castrol PP 80, nebo 90 (dnešní cena flaška kolem 100 Kč za litr + - , i když servis ho umí počítat značně dráž i v sudovém provedení ). Sám jsem ho nikdy nekupoval. Vypadá skoro jako slunečnicový olej na smažení řízků. Lili mi ho už před 12 lety do Fiata a je to hrozná sračka. Po 2-3 tisících kilometrech černý jako bota. Volal jsem do Castrolu a technik měl radost, že mám zájem o kvalitnější olej do 2104 jak do převodovky, tak rozvodovky. Řekl, že je to skoro unikátní požadavek. Tenkrát mi vyhledal nejlepší SMX do převodovky a SAF-X do rozvodovky. Od té doby se oleje aspoň 3x přejmenovali. Ten levný sračkoidní Castrol jsem dostal v servisu Lada do rozvodovky ještě jednou při výměně rozvodovky asi před necelými 3 lety. Hned po zajetí šel ven a mám tam zase jeden z nejlepších Castrolů, tuším 75W / 140. Byl to nejlepší vhodný olej do převodovky s hypoidním převodem. Lehce nažloutlý olej vydrží v rozvodovce průhledný další desítky tisíc kilometrů, barvu do tmava mění obvykle po více než 60-80 tisících km, ale jako bota, nebo hustší není asi nikdy. Po těch cca 80 tisících ho měním. V převodovce je relativně čistý pořád (Obojí v 2104). Tak proč by to nemohlo být podobně i u konstrukčně novější převodovky třeba zrovna u Priory.... ? Pro úplnost, přidávám od začátku (už 18 let) Militec 1. Pro ty co na Militec nevěří, tak se mi vrací investice cca dvojnásobně na spotřebě. Určitě ale i bez něj bych používal aspoň ten nejlepší olej co se může použít.Pavlík Brno píše:gratuluju, snad budeš mít dobrej kus. Já jsem zabíhal svědomitě, hned na záběhovém oleji jsem udělal 1600km otočku na Ukrajinu
Patří ti můj velký obdiv že jsi dal za bílou Prioru o 100000 víc než já
Kupoval jsem taky před vánoci, český dovozce dělá dutiny i spodek automaticky zadarmo všem autům i tak jsem do jara skoro nejezdil, než jsem nasadil na ukrajině podběhy, a donatíral detaily jako ramena, poloosy, zadní nápravu, a podobné drobnosti... Cca po roce jsem dal do převodovky převodový olej, není to v servisce, ale co kdyby, že navíc tam dávají ve fabrice motorovej olej