Coryho 2171 - Jean Prior SE a Jean Baklažán

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od valda1971 »

Také se přidám k názorům a zkušenostem se šroubovacími sponami - 1x asi mnou špatně dotažená, po dotažení je tam asi dodnes a jiný problém nebyl u žádného průměru.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
112zigul

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od 112zigul »

Také já mám se šroubovacíma sponama jen ty nejlepší zkušenosti a to i z práce.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od zelvotron »

Tak už kašleme na spony, ale zajímalo by mě, jaký má Cory sedačky, jestli ty desítkovo samarácký pořád, nebo už ty novější.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Cory »

Ani poriadne neviem ako vyzeraju samaracke, desiatkove uz vobec. Z tohto sa to neda poznat?
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240026.jpg
http://cory.rajce.idnes.cz/Priora/#PB240042.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od valda1971 »

Podle fotek máš to co já - tedy stejná konstrukce v základu jako 110 řada (ale úplně stejné nejsou). Pod ty úplně nové bys nic nedal.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Cory »

Tak pod tymi je miesto aj na menší nákup :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od zelvotron »

Jo tohle jsou desítkový, samozřejmě s drobnýma změnama (nakonec i v desítce nejsou všechny úplně stejný), ty nový se asi vážou na boční bag. Jdou asi taky sklápět, dopředu myslím, asi jo ne?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Cory »

To neviem...ale nevidim dovod preco by nemali.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od JmJ »

110 sedacky? To jako maji ovladani jako v 110? Vy me desite...
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od valda1971 »

JmJ píše:110 sedacky? To jako maji ovladani jako v 110? Vy me desite...
Ovládání mají jiné, tvar sedáků+opěradel také a jsou oproti 110 tvrdší, ale zas ne moc (což já osobně jsem rád - nemám rád ty moderní prkenné lavice potažené pěknou látkou :wink: ). V podstatě jde o to, že pod nimi je jakýsi přístupný prostor, co jsem viděl videa těch úplně nových Prior, tak je to celé oplastované (a docela si myslím, že pod těmi kryty bude to samé - že jde jen o optickou inovaci).
Srovnání je s mou bývalou 112 r.2001.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Majo »

je tam dost miesta aj na prisroubovanie hasicaku :lol:
Ja som ich mal von a prevaral som uchytenie aby sli posunut dozadu a je to mierne upravena konstrukcia oproti samare, ovsem cislo 217X sa objavilo iba na molitane. Boli tam prevazne prvky zacinajuce kat.cislom 2108, 2110, 2112 a 21213. :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Cory »

Som rad, že polovicu Priory ma clovek na povale davno pred jej kupou :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Luděk Musil »

Blbej dotaz (hodnej Silvestra :P ): a nestačilo teda koupit té Priory jen půlku a doma to doskládat :?: :lol: :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od Tommel »

Určitě stačilo, ale když byl problém koupit celou tak co teprve jen půlku :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvek od tomass »

Pavlík Brno píše:gratuluju, snad budeš mít dobrej kus. Já jsem zabíhal svědomitě, hned na záběhovém oleji jsem udělal 1600km otočku na Ukrajinu 8)
Patří ti můj velký obdiv že jsi dal za bílou Prioru o 100000 víc než já :shock:
Kupoval jsem taky před vánoci, český dovozce dělá dutiny i spodek automaticky zadarmo všem autům :) i tak jsem do jara skoro nejezdil, než jsem nasadil na ukrajině podběhy, a donatíral detaily jako ramena, poloosy, zadní nápravu, a podobné drobnosti... Cca po roce jsem dal do převodovky převodový olej, není to v servisce, ale co kdyby, že :wink: navíc tam dávají ve fabrice motorovej olej :scratch:
Ten "motorový olej v převodovce" bude možná nejlevnější převodový Castrol PP 80, nebo 90 (dnešní cena flaška kolem 100 Kč za litr + - , i když servis ho umí počítat značně dráž i v sudovém provedení ). Sám jsem ho nikdy nekupoval. Vypadá skoro jako slunečnicový olej na smažení řízků. :D Lili mi ho už před 12 lety do Fiata a je to hrozná sračka. Po 2-3 tisících kilometrech černý jako bota. Volal jsem do Castrolu a technik měl radost, že mám zájem o kvalitnější olej do 2104 jak do převodovky, tak rozvodovky. Řekl, že je to skoro unikátní požadavek. Tenkrát mi vyhledal nejlepší SMX do převodovky a SAF-X do rozvodovky. Od té doby se oleje aspoň 3x přejmenovali. Ten levný sračkoidní Castrol jsem dostal v servisu Lada do rozvodovky ještě jednou při výměně rozvodovky asi před necelými 3 lety. Hned po zajetí šel ven a mám tam zase jeden z nejlepších Castrolů, tuším 75W / 140. Byl to nejlepší vhodný olej do převodovky s hypoidním převodem. Lehce nažloutlý olej vydrží v rozvodovce průhledný další desítky tisíc kilometrů, barvu do tmava mění obvykle po více než 60-80 tisících km, ale jako bota, nebo hustší není asi nikdy. Po těch cca 80 tisících ho měním. V převodovce je relativně čistý pořád (Obojí v 2104). Tak proč by to nemohlo být podobně i u konstrukčně novější převodovky třeba zrovna u Priory.... ? Pro úplnost, přidávám od začátku (už 18 let) Militec 1. Pro ty co na Militec nevěří, tak se mi vrací investice cca dvojnásobně na spotřebě. Určitě ale i bez něj bych používal aspoň ten nejlepší olej co se může použít.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“