![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A co sa tyka mechanickej stranky, tiez si hodil par hodne dobrych postrehov.... Nuz uz si iba spolocne otvorit dielnu
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
Vsak? Neskutocne niecoCory píše:Co sa tyka brzd, neviem, kde sudruhovia urobili chybu, ale brzdy na klasike nic moc...brzdy na samare zalostne...ale ked skombinujete samaracky HBV a posilovac so zigulackymi prasiatkami, dostanete auto, ktore zabrzdite aj malíčkom pravej nohyBrzdi to perfektne.
Ja som musel dlzky vstreku posunut rapidne - v maxime az o 11-13msCory píše:Posunutie fazy vstreku sa oplatilo, volnobeh je kultivovanejsi. Nadalej mi vsak na volnobehu a potom v celom rozsahu hlasi vysoky signal VV, co by malo znamenat, ze do motora ide viac vzduchu ako RJ chce. Ked som to porovnaval s lambdou, tak som zistil, ze zmes je chudobnejsia a v podstate nikdy sa LS nedostane na 800mV (co by malo byt pri bohatej zmesi).Takze som dospel k zaveru, ze VV je v poriadku, len vdaka chudobnej zmesi si RJ mysli, ze do motora ide vela vzduchu. Takze budem musiet zdvihnut dlzku vstreku. K tomu mi za jazdy hlasi nizky signal z detonacneho cidla, takze asi nadalej budem zvysovat predstih.