Tak jsem včera stihl Evidenci vozidel, dědovy SPZtky mi zůstaly.
Sice bylo za přepážkou zamyšlení, že dědictví je z roku 2005 a převod má být do deseti dnů a ne až v roce 2012, načež jsem pravil že to není problém můj, ale dědicův, no a nakonec seznala, že je to od EKOzlodějny skutečně osvobozené.
Tím je dědovo eMBéčko definitivně zachráněno, teď zbývá jen občas vyjet a něco na něm udělat. Aktuální je nádrž. Dokud nebude vyčištěná, nebo ve vedení vřazen jemný papírový filtr, nikam nejedu, představa, že ten píseček a kal projde tryskama až do motoru... Na STK mi též bylo doporučeno ty zadní brzdy přeci jen zkontrolovat, ideální to nebylo, ale tam třeba pomůže jezdit a rozbrzdit.
Vylepšit čištění nádrže vylitím nějakou benzinuvzdornou barvou je mi jasné, ale tady asi mohu zapomenout, na odvodu paliva by mělo být dle literatury sítko a demontovatelné to není.
Jinak ještě přidám zajímavost z STK, když měřil emise, pořád kolem toho nějak chodil, tak se ptám, je něco špatně? A on, no to ne, právě naopak, kolik to má najeto? Říkám, no asi 3 000km po generálce. Jo aha, tak tím se to vysvětluje.
A vysvětlil mi, že do roku výroby 1973 je volnoběžný limit CO 6%, po 1973 4,5%. No a na displeji trčelo 0,23%.
Takže bych měl asi počítat trochu se záběhem motoru
A konečně vylepit tu dědovu nálepku V ZÁBĚHU, co jsme jí tu vdechli nový život.