Stránka 9 z 28
Napsal: pon led 02, 2006 14:46
od dusin
Jakmile rozeberu novej motor,pokusim se to obkreslit a říznout komplet měděný.Uvidíme,jestli to bude fungovat nebo ne.Když jo,jsem ochotnej za malou úplatu + material rozjet maloseriovou výrobu u nás v práci.
Napsal: pon led 02, 2006 15:13
od Patrac
dusin píše:Jakmile rozeberu novej motor,pokusim se to obkreslit a říznout komplet měděný.Uvidíme,jestli to bude fungovat nebo ne.Když jo,jsem ochotnej za malou úplatu + material rozjet maloseriovou výrobu u nás v práci.
to je slovo do pranice. výkres ti klidně dodám
akorát že se liší typy. takže to budou tuším 3 výkresy. dal bych to klasicky do sekce pro sponzory. těsnění pro ladu 1600 budu mít k obkreslení příští týden do čtvrtka. Stejně teď nemám co na kreslení co by stálo za to. a těsnění je prkotina.
Napsal: pon led 02, 2006 15:39
od dusin
hmm,až na ten šišoid okolo válce.Ps:Jak obkresluješ?Já scanerem a potom Autocad.
Napsal: pon led 02, 2006 15:43
od Patrac
dusin píše:hmm,až na ten šišoid okolo válce.Ps:Jak obkresluješ?Já scanerem a potom Autocad.
pokud to je malý tak stejně. Scanner pak autocad, oměřitelné míry kontroluju šuplerou. pokud je to velké ( třeba přední sklo kvůli polepu stínítka) tak obkreslím na papír dodělám čtvercovou síť a tak stejně v autoacdu a přenáším psotupně po mezi bodech. Je to sice děsná práce ale de to. když to člověk potřebuje.... no a pokud to jde tak se to dá udělat i přez Corel. tzn položit na papír obkreslit tužkou v corelu zdigitalizovat a přenést do autocadu už v křivkách. právě u těch šišouidních tvarů je to skoro lepčí než to kreslit v cadu.
Napsal: úte led 03, 2006 11:57
od Marek
Pátrač píše:to je slovo do pranice. výkres ti klidně dodám
akorát že se liší typy. takže to budou tuším 3 výkresy.
Pátrači - budou čtyři. Patrně jsi opomněl řemeňáky s nula pětkou!!!
Napsal: úte led 03, 2006 12:54
od Patrac
Marek píše:Pátrač píše:to je slovo do pranice. výkres ti klidně dodám
akorát že se liší typy. takže to budou tuším 3 výkresy.
Pátrači - budou čtyři. Patrně jsi opomněl řemeňáky s nula pětkou!!!
No tak čtyři dyk už je to jedno. V prvé řadě budu dělat 1600 protože to budu mít doma na obkreslení. Zbytek až se mi dostane do rukou...
Napsal: úte led 03, 2006 13:46
od Marek
Osobně si nemyslím, že by zrovna celoměděné těsnění bylo to nejlepší. Udělal bych spíš jen měděné těsnění spalovacích prostor a zbytek bych těsnil klasickým materiálem, tedy těsněním pod hlavu originálního provedení.
Napsal: úte led 03, 2006 15:20
od Majo
a nemohlo by ich byt 5? ja by som chcel 80,0 aspon 3ks
Napsal: úte led 03, 2006 15:27
od Patrac
Majo píše:a nemohlo by ich byt 5? ja by som chcel 80,0 aspon 3ks
ty aby si neměl něco extra že?
Napsal: úte led 03, 2006 16:13
od Majo
Pátrač píše:ty aby si neměl něco extra že?
to by som predsa nebol ja
Napsal: stř led 04, 2006 09:40
od ert
mě se líbí ty drážky kolem spalovacích prostor jak psal Marak
Napsal: stř led 04, 2006 10:07
od Majo
mne az tak velmi nie, bolo by totiz zlozite vypocitat na kolko sa stiahnu medene kruzky v drazkach a nakolko material, ktory pouzijete na utesnenie zvysnych dier - mazania a chladenia.
Nevravim, ze by to neslo, len by to bolo zlozite...
Napsal: stř led 04, 2006 10:48
od Patrac
Celoměděné těsnění by nemělo být problém vytvořit. Otázkou zůstává, jak by bylo dobré při plošné těsnosti. Přeci jen origo materiál se trovhu zmáškne a dosedne na případné nečistoty. Měď má tepelnou roztažnost a jde o to jak bude po opětovném ohřátí a chládnutí těsnit. Asi nepraskne tlakem. Je pevnější ale plošné těsnění by mohl být problém.
Napsal: stř led 04, 2006 11:30
od Marek
ert píše:mě se líbí ty drážky kolem spalovacích prostor jak psal Marak
Je to oficiální postup škodovky při úpravách motorů továrních soutěžáků. Mám někde výkres na Škodu 130 LR.
Napsal: stř led 04, 2006 11:31
od Marek
Pátrač píše:Celoměděné těsnění by nemělo být problém vytvořit. Otázkou zůstává, jak by bylo dobré při plošné těsnosti. Přeci jen origo materiál se trovhu zmáškne a dosedne na případné nečistoty. Měď má tepelnou roztažnost a jde o to jak bude po opětovném ohřátí a chládnutí těsnit. Asi nepraskne tlakem. Je pevnější ale plošné těsnění by mohl být problém.
Přesně to mám na mysli, proto to nedoporučuji.