Jak na to tady koukám, tak tu chybí pokračování. Malá aktualizace - v autě už není vidět skrz podlahu, tedy vpředu. Podlaha, nosník pod podlahou, náběh podlahy na přední příčku, výztuha prahu, vnitřní špička prahu je už i na levé straně. Zatím jsem vydržel a beru to jako výzvu a učení něčeho nového. Kdesi uvnitř mě hřeje vědomí, že na celou opravu jsem si díly vyrobil sám. Je to o dost zdlouhavější, ale zase člověk potrénuje práci s plechem.
- Rozdělaná podlaha... plech 1 mm.
- rozdělaná oprava nosníku, použit pozinkovaný plech 1,5 mm
- A tady hotový nosník. Pak byla sláva, protože tohle vařit pod autem na ulici bylo strašné.
- Rozdělané díly pro práh a komplikovaný roh...
- Na fotce je zachycen i kontrast aut v ulici. V popředí Lada, hned za ní Tesla.
Další na programu bude dodělat vnější práh, kus blatníku, "L" profil (mezi výztuhou prahu a podlahou) a přivařit připravenou sekerku. Krom toho mě ještě čeká technická na druhém zeleném kombíku technická. Od předloňska se nic moc nezměnilo, tak to snad bude ok.
A protože se na autě dá dělat jen když je hezky, mám i nějakou práci "na doma". Původně jsem kapotu chtěl zachraňovat, ale nevím, poštěstilo se mi koupit novou... Na druhou stranu, mě láká ji zkusit opravit...
- celkový stav přední hrany
- detail rohu
Ale když to člověk rozebere, je jasné, že je to zrezlé i v místech, kde to tak nevypadalo...
- stav po rozdělení rámu a vnějšího pláště...
- A tady ještě foto rámu kapoty
Pokračování snad o něco dříve než za 4 měsíce.