Stránka 9 z 25

Re: Wergl III

Napsal: úte črc 09, 2013 18:27
od valda1971
Koukám, že s oboucháváním našich Ladovek se roztrhnul pytel....... :cry:

Re: Wergl III

Napsal: čtv zář 12, 2013 06:40
od JmJ
Takze, wergl mel kulate vyroci a vyslo mu to akorat do brna do prace, takze sem to zvecnil.

Inac mu rupla palubka pod oknem, coz sem vcera vyresil s drobkem stylem "ala ponorka", tedy plechem a nyty. Rupe i na druhem miste, tak to asi v budoucnu poresim stejne. Taky dostal obe nova predni loziska (prave dost spatne, ale nehucelo, leve proste jete), pricemz od chveni volantu pri brzdeni to nepomohlo, takze necham zkontrolovat kotouce. Ze by se vlivem zleho loziska zvlnil i novy kotouc? Uvidime. Ta predni naprava je mor. Kazdopadne vymenou praveho loziska prestal wergl pri rozjezdu tahat doprava. Delal to uz od zacatku, takze je mozne, ze to fakt bylo pricinou kurveni kotoucu. Kez by.

Inak sem ho ze severu podeprel smrkovym kmenem a zarovku praveho zadniho blinkru podlozil papirem.

Pro zajimavost, hodil sem do servisu i 2104, at mi vymeni gufera na zadni naprave a difu a asi cepy rizeni, takze to budou gufera, cepy rizeni i se spojovackou, pomocny cep rizeni (puvodni, 195 000 km!), prave zadni prase, pakny a cert vi co. nic z toho v kritickem stavu, proste udrzba :-) to auto fakt asi aspiruje na nesmrtelnost :-)

Re: Wergl III

Napsal: čtv zář 12, 2013 06:58
od dvk
:mrgreen:

Na to chvění při brždení bych měl tip. Pominu teď fakt, že žigulácké kotouče a brzdy celkově jsou takový osmý div světa. Změř kotouče hodinkama a hned uvidíš. Popř. sundat kotouče a změřit náboj, mělo by to chodit max. 0.1mm. Pokud bude odchylka větší, zkus kotouč přesadit o jednu/dvě/tři díry, jestli se to nezlepší. (Takto to vymysleli soudruzi ještě východněji než východně a opravdu to na vozech východnějších než východních funguje)

Obrázek

I když takové hodinky jsou povinnou výbavou každé správné domácnosti, klidně kdyžtak řekni a když dojedeš, bude ti změřeno :)

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 09:51
od JmJ
Takze STK + EK => nove problemy. z toho auta uz zustava puvodni asi jenom kastle.

emise na hrane, spotreba a jizda ok, takze pry asi kat paa paa. po 66 000 km, inu proc ne, ze. mozna zreznul tim, jak to za 10 let najelo 30 000 km ;-)

a na STK se ukazala sisatost zadnich bubnu, ktera byla lehce pres normu. takze nove bubny, stacet to nebudu, nemam na to nervy, nehlede na to, ze to o moc levneji nevyjde.

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 09:54
od dvk
Hodina Syrael se blíží :mrgreen:

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 09:55
od JmJ
dvk píše:Hodina Syrael se blíží :mrgreen:
:D :D :D :D :D :D


- Kelly, ja uz to nevydrzim!
- Kuš!

:D :D

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 09:59
od dvk
Ó adonááái !!
... výsosti, nenechte prchlivost cloumat majestátem, vyměňte zadní bubny a kašlete na to :mrgreen:

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 10:21
od Luděk Musil
... tady vězeň ...
tady taky vězeň ...
:P
Dostals to na měsíc nebo na 2 leta? Pokud na 2 leta - tak neřeš :D . L.

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 10:22
od JmJ
Luděk Musil píše:... tady vězeň ...
tady taky vězeň ...
:P
Dostals to na měsíc nebo na 2 leta? Pokud na 2 leta - tak neřeš :D . L.
EK na 2 roky, tam to kaslu a STK na mesic.

Re: Wergl III

Napsal: stř zář 25, 2013 17:06
od JmJ
dumam, jestli ty emise jsou blbe fakt katem, nebo jestli to muze delat lambda.

Re: Wergl III

Napsal: čtv zář 26, 2013 06:29
od dvk
Mě to přijde spíš jako lambda, sice by měla mít životnost tuším 80tkm, ale kdoví. Soudím z toho, že někteří se stříkačkama jezdí bez katu a emise jsou OK.

Re: Wergl III

Napsal: čtv zář 26, 2013 06:52
od tavri
Já mám oba katy v háji, z bílé byl 100% vysypaný, někde tu byla i fotka a v zelené zbyla z keramiky jen čtvrtina. Zbytek jsem vysypával z druhého dílu výfuku.
Pokud máš vysypáno, sundej II výfuk a koukni do katu, nejlíp zasunutím dřevěné tyčky zezadu, abys nemusel kat sundávat

Re: Wergl III

Napsal: pát zář 27, 2013 06:07
od zelvotron
Blbá otázka, ale měl si to pořádně zahřátý? Na mě měl posledně taky kecy, že už kat odchází atd, ale stačilo to nechat chvíli běžet aby se prohřálo a ok, a to to předtím po 30 km jízdě stálo jen asi 20 min.

Re: Wergl III

Napsal: pát zář 27, 2013 15:48
od JmJ
zelvotron píše:Blbá otázka, ale měl si to pořádně zahřátý? Na mě měl posledně taky kecy, že už kat odchází atd, ale stačilo to nechat chvíli běžet aby se prohřálo a ok, a to to předtím po 30 km jízdě stálo jen asi 20 min.

Mysoim ze ano. Jelo to tak 20 km, pak 15 min stalo a pak vrcelo az do pusteni sahary.

Re: Wergl III

Napsal: sob zář 28, 2013 15:26
od JmJ
Takhle vcera z vecera sem si dal dve piva, volsky oko a pet panaku a kdyz sem se v 8 rano po 4 hodinach spanku probral, tak mi permonici v hlave opakovane vyklepavali:"vycisti vstrikovaci listu, vycisti vstrikvaci listu, vycisti vstrikovaci...". Tak sem sel a vycistil vstrikovaci listu. Muzu vam zodpovedne rict, ze rozebirat palivovou soustavu ozralej a na pokraji pobliti, je jedna z nejhorsich veci, ktere sem zazil. Ze zavanu benzinu sem bud malem blil nebo omdlival nebo oboji. Predstava jak bliju do tech ctyr sacich trubek mi sice priadala zabavna, ale nepodlehl jsem.

Lista byla cista, tak sem ji profoukl, prelestil a zase sem to slozil. Vubec sem tomu neveril, ale vypada to, ze sem nic nezkurvil, dokonce to nastartovalo a drzelo volnobeh. Zadne dily mi nezbyly. Bojim se s tim jet, protoze vzhledem ke stavu mechanika to proste nemuze byt slozene dobre.

A ted du blejt...