Stránka 9 z 12

Napsal: pát dub 01, 2011 10:22
od zelvotron
Patrac píše:SMtrojka je sice pěkná ale jak to sní doopravdy vypadá? reálně..
reálně nevidím důvod si jí nekoupit hned :lol:

http://www.sauto.cz/inzerce/?sorting.or ... .fulltext=

Napsal: pát dub 01, 2011 12:41
od jacek
zelvotron píše:
Patrac píše:SMtrojka je sice pěkná ale jak to sní doopravdy vypadá? reálně..
reálně nevidím důvod si jí nekoupit hned :lol:

http://www.sauto.cz/inzerce/?sorting.or ... .fulltext=
...v předprototypové verzi. I ta cena je taková "klubová" :lol:
Aby mi tu někdo nevyčítal OT: otázkou je, za kolik by byla lada z Iževska, a za kolik ji pak bude nabízet (tedy spíš jen prodávat) CSAL, resp. do kterého segmentu trhu je toto auto myšleno. To taky může být jedna z otázek při debatě, která jistě bude "fundovaně" a podrobně zodpovězena. :sad3:

Napsal: pát dub 01, 2011 13:16
od Patrac
proč mám dojem že my tu na klubu o dění v Ladě máme větší informace než CS autolada. Vůbec by mne nepřekvapilo kdyby o tom autě vůbec nevěděli...

Napsal: pon dub 04, 2011 15:13
od jacek
Mno, možná, že to nebude jen (tvůj) dojem... :D

Napsal: sob dub 09, 2011 13:35
od dmatej
rosta píše:vidím že to tu funguje jako všude jinde v tomhle státě-každej má akorát plnou hubu keců a když někdo přijde s nějakým návrhem něco změnit tak je za blbečka a ostatní z něj mají akorát prdel.....nojo ČEŠI....
TREFA!

No, představa, že tam vlítnete, postěžujete si, zanadáváte si (jako tady) a CS AutoLada prozří a začne něco měnit, je hodně naivní, ne-li hloupá.

Zkuste se zamyslet nad tím PROČ to je jak to je - a fakt nestačí říct "oni nechcou".

1) Díly - vadí mi, že v katalogu (i kdyby nadále v XLS) nejsou ceny. To můžou změnit sami, předpokládám, že svoje ceny znají.

2) Dovoz dalších dílů, tuning. Na to už je třeba mít nějakou "dopravní linku", rozjezd bude určitě pomalý, není reálné skladovat díly, které nikdo určitě chtít nebude. Ale snažit se trošku odhadnout situaci a být trochu v obraze by prospělo - a k tomu by mohl pomoct i třeba Ladaklub coby sdružení potentiálních zákazníků.
Někdo by takhle mohl "profouknout" nějakou linku třeba do Itálie, kde se vyrábí řada příbuzných dílů pro Fiat, např dneska jsem na ruských webech našel díly od výrobce Pilanga ...
A samozřejmě Rusko, diagnostiky, kvalitnější výfuky, ...

3) Cíl je samozřejmě dostupnost dílů a také výběrová kvalita za rozumnou cenu. To, že nebudu já nebo kdokoliv z vás dumat, jestli je možné objednat díl z Ruska nebo odjinud, ale požádám CS AutoLada a ta bude mít fungující řešení.

4) Na reklamu teď kašlete, chybí zázemí, byť servisů za poslední 2-3 roky podle mého trochu přibylo. Ale souvisí s tím další věc - větu "oni nám poslali jen toto ..." bych opravdu už slyšet nechtěl. Schopný manažer si dokáže říct co chce a taky to dostane. A opět, pokud CS AutoLada nikoho takového nemá, potřebuje pomoc - a nemám pocit, že by v Ladaklubu na to někdo měl, rád se spletu ;)

Jinak se mi líbí, jak se tu někteří touží schovávat do davu - sami zformulovat názor, dotaz, požadavek, vůbec vést diskuzi nedokážete?

A další věc - po prodavačích těžko můžete chtít, aby vedli jednání v několika jazycích s dodavateli čehokoliv, ne-li sepisovali stálejší smlouvy. To právě nakonec skončí jedině krachem veškerých snah, ne-li firmy. Pak budete zase plkat nad tím, je "to někdo jiný zvoral".

Ona to zas taková prdel není, víme?

Pokud se toho někdo chopí a do nějakého toho jednání se pustí, musí třeba počítat s tím, že do toho bude muset strčit čumák pořádně a CS AutoLada pomoct, i kdyby za to měl být třeba placen. Kdyby stačilo brblat a psát stížnosti, už by se to změnilo dávno.
A opět, nemám pocit, že by tu na to kdokoliv z nás stačil - proč? Podívejte se na Ladaklub - vzhledem k volbám je veden nejspíš nejlepším manažerem z nás. Dokáže "táhnout" CS AutoLada? I kdyby na to měl čas a byl za to placen? Nemyslím, že je to lehká otázka, ale je na tom trochu víc vidět náročnost toho všeho.
Dokázat tuhle změnu obnáší spoustu starostí na dlouho dopředu, velkou pečlivost a hodně pevné nervy.

Já se pokouším o jisté změny v mojí práci, zatím jen na projektu a musím říct, že mi to moc nejde, byť se pořád učím. Pokud se mi to nakonec povede, budu se snažit provést další změny v přístupu firmy k projektům. Takže trochu vím, co to obnáší. Ono zvenčí se to všechno zdá jednodušší, ale - příklad odjinud - kolik z kuřáků se odnaučilo kouřit, když chtěli přestat kouřit? A to je táák primitivní věc proti tomuto ...

Teď čtu Radkův příspěvek - souhlasím, proto tu taky neřeším výrobu, výbavu a dodej Lad do salonů. To už není v kompetenci CS AutoLada. Přesto si nemyslím, že CS AutoLada dělá vše, co může, ale nemusí to být zase nedostatkem snahy a motivace, ale prostě jen nedostatkem síl a schopností - kterých na to, aby se zvedla, potřebuje víc, než má dnes samotné vedení Škody, protože zatímco ta to má celé už pěkně rozběhané, tady bude třeba diplomaticky přetlačit kohokoliv, kdo bude klást odpor, čili snad všechny.
A to jsem se třeba sám ještě nenaučil :oops: :lol: (ale snažím se :D )

Ještě bych podotkl, že těch 40 křiklounů může celé CS AutoLada otrávit tak, že se na to ty lidi sami prostě vyserou. A nebudeme mít nic ;-)

Suma sumárum:
1) Schůzka Ladaklubu s CS AutoLada, jsem určitě pro, mohla by být zajímavá pro obě strany
2) Bez pokřikování, ale spíš k určení problémů a hledání konkrétních řešení (a taky provedení těch řešení!). Je tu hodně lidí z různých oborů, to není k zahození.
3) Z jednání se obvykle dělají zápisy :D . Zůstal bych u toho, že vznikne nějaký seznam toho, co se v danou chvíli dá udělat a určí se kdo kdy co udělá. Druhá možnost je, že si chcete jen pokecat a zas z toho nic nebude ;-)

Takže - kdo koho kam pozve a kdy? Kdo všechno přijde? V Praze bývám pondělky a čtvrtky. Určitě by chtělo, aby se tam objevil někdo "blízký vedení Ladaklubu", jinak z toho bude opravdu jen "tlachanda". Takže někdo by měl pro začátek vytvořit "seznam účastníků".

Napsal: sob dub 09, 2011 13:47
od Patrac
celou dobu píšu že jsem pro ale v mezích a aby to mělo smysl. TZn co jsi psal
1) ne si stěžovat ale zeptat se. Na rovinu naše staré auta je neuživí a ruku na srdce kolik tu je lidí co chce nový auto, krom mne, a je ochotno za to dát přes 250 000kč?
2) rozhodně by mne zajímalo info o Grantě, SM3 a pod ale mám dojem že oni ani neví že se něco takového vyrábí... nebo bude vyrábět :(
3) mělo by to být domluveno v CS autoladě aby se nestalo že tam přijede 30 lidí a oni budou mít zavřeno....
4) jsem schopný jet kterýkoliv den i za cenu toho že si vezmu dovolenou krom úterků 1x za 14 dní
5) Jsem ochcotný udělat seznam lidí vč aut který by se chtěli zůčastnit a sjem schopný udělat i seznam témat na který bychom se chtěli zeptat.
Otázkou je jestli seznam věcí na který se chceme zeptat neposlat i do CS lady aby měli možnost se o tom informovat :)
PS: nemáte někdo info o Grantě? měla teď někdy jít do prodeje v rusku ne?

Napsal: sob dub 09, 2011 14:13
od dmatej
No, já bych byl opatrnější s tím "neuživí" - nemyslím, že by to byla zanedbatelná částka, zvlášť když prodeje aut nejsou slavné a tlak na cenu je nebývalý.
Ale to je jedno z témat - podstatné pro nás také je, jestli by oni o takovou pomoc stáli.

Podstatná témata, co mě teď napadají:
- Vylepšení katalogu dílů
- Oboustranné informování o stavu AvtoVazu - co se chystá k výrobě a kdy (já jsem teď mimo, nestíhám ani čtení zpráv z oboru ani stavařinu ...)
- Ekonomická situace CS AutoLada
- Možnosti spolupráce s Ladaklubem, příp. jednotlivými členy.
- Jak probíhá komunikace s dodavateli? (tuším, že to dost skřípe)

Jeden den dovolené by mi snad dali taky :)
Směřoval bych to asi na začátek května, na Ladasrazu bychom už mohli být trochu v obraze :)
Asi bych to nedělal na krámě, spíš někde v klidu.

Napsal: sob dub 09, 2011 19:24
od zelvotron
dmatej píše:"oni nám poslali jen toto ..."
Jo to by mě zajímalo taky jak tohle funguje, zatím jsem nabyl dojmu, že prostě v Rusku nějaká baba v kanclu koukne do tabulky, aha 10 mil. obyvatel, no tak jim pošleme tři kapoty, jednu ojnici a dva krompáče. Pak tam člověk chce něco a je to problém, nojo to už neposílaj, na auto co přestalo prodávat před třema rokama!!! Že by to objednali o tom nemůže bejt řeč.
dmatej píše:Ještě bych podotkl, že těch 40 křiklounů může celé CS AutoLada otrávit tak, že se na to ty lidi sami prostě vyserou. A nebudeme mít nic ;-)
Tak tohle mě teda pobavilo, poněkud zvrácené, ale mám pocit, že se na to vysrali už dávno a teď už to jen setrvačností dojíždí. A ať si to klidně zabalí úplně, jejich škoda.
Patrac píše:ale mám dojem že oni ani neví že se něco takového vyrábí... nebo bude vyrábět
Asi tak, v tomhle ohledu by se zřejmě mohli něco novýho dozvědět spíš oni :lol:
Patrac píše:nemáte někdo info o Grantě? měla teď někdy jít do prodeje v rusku ne?
Reálně bych to viděl na podzim (představení na Moskevským autosalonu) a u nás nejdřív 2012. Co nevidět by měli ukázat oficiální fotky.

Napsal: sob dub 09, 2011 19:41
od dmatej
Želvotrone, tys to asi moc nepochopil, že ne? Ona to bude hlavně tvoje škoda, protože pak neseženeš ani to málo, co se sehnat dalo - oni si už nějakou práci najdou, takže jejich škoda to nebude.
Už vidím, jak bych sháněl po Evropě třeba ten výfuk. A že by byli zásobeni zas tak katastrofálně bych neřekl, zatím jsem vždycky pochodil (zrcátko, výfuk, vysoké matky, ...).

A ano, počítám, že leccos se dozví i oni. Vadí to? Máš pocit nadřazenosti? Tak si ho užij, když ti to stačí ke štěstí. Ale myslím, že cílem celého tohoto tématu je pokusit se pohnout s tím, c čím CS AutoLada pohnout nedokázala. Společně, protože samostatně na to nemá ani jedna strana (zákazníci/Ladaklub, dovozce).

Napsal: sob dub 09, 2011 20:04
od zelvotron
dmatej píše:Želvotrone, tys to asi moc nepochopil, že ne? Ona to bude hlavně tvoje škoda, protože pak neseženeš ani to málo, co se sehnat dalo - oni si už nějakou práci najdou, takže jejich škoda to nebude.
:mrgreen: Tohle bych pochopil leda v momentě, kdyby byly poslední automobilka na světě. Moje škoda to určitě nebude, že už nebudu jezdit Ladou ;) A zrovna ten vejfuk se sehnat v pohodě dá jinde.
dmatej píše:A ano, počítám, že leccos se dozví i oni. Vadí to? Máš pocit nadřazenosti? Tak si ho užij, když ti to stačí ke štěstí.
To je dost laciný, nemyslíš, nevím jak si to vydedukoval, ale větší blbost jsem dlouho neviděl.

Co se týká tý slavný diskuze, tak spíš bych to pojal jestli by pro nás neměli zájem udělat jakejsi den otevřenejch dveří a s nějaou prohlídkou, výkladem k modelům atd a v rámci toho nenápadně nastolit nějaký ty otázky. Jako nějaký jednání a zápisy - LOL.

Napsal: ned dub 10, 2011 09:23
od plavec
zelvotron píše:Co se týká tý slavný diskuze, tak spíš bych to pojal jestli by pro nás neměli zájem udělat jakejsi den otevřenejch dveří a s nějaou prohlídkou, výkladem k modelům atd a v rámci toho nenápadně nastolit nějaký ty otázky. Jako nějaký jednání a zápisy - LOL.
A teď jsi udeřil hřebíček na hlavičku ! To je hodně dobrej nápad.
zelvotron píše:dmatej napsal:
Želvotrone, tys to asi moc nepochopil, že ne? Ona to bude hlavně tvoje škoda, protože pak neseženeš ani to málo, co se sehnat dalo - oni si už nějakou práci najdou, takže jejich škoda to nebude.


Tohle bych pochopil leda v momentě, kdyby byly poslední automobilka na světě.
Tak nějak. Když je tu konkurence s lepším přístupem (dostupností servisů atd.), přijde mi jednodušší se na Ladu vysrat už teď a jít jinam. V dnešní době si myslím že snad je lepší "ten čas proinvestovat" rozumnějc, než jen se zaobírat tím, jestli za pár let bude milostivá Lada schopna dodat součástky na auta který dokázala vyrobit před pár lety.
Když na Škodovku seženu spoustu dílů ihned v krámě anebo do druhýho dne přivezou ze skladu, tak proč to nejde u Lady. Centrální sklad na Mělníku pro celou Evropu je bezva. Spoustu věcí mají ihned, to ano, ale když jde o něco špecielního, tak je člověk v rejži. :?
Sice si v tomhle příspěvku odporuju, ale jde mě o to, že by mě čistě jen zajímal výsledek. Ikdyž vím, že s ladama jsem zkončil, pořád se o to tak trošku zajímám. Není to u mě o tom, že bych na výsledku jednání byl životně závislej a budu se rozhodovat, jestli si koupím u nich další verk apod. Než jít (možná zatím) slepou cestou, tak radši zvolím cestu ověřenou jinými uživateli. :)

Napsal: pon dub 11, 2011 22:50
od jacek
Zdá se mi, že se tady už debata točí v kruhu, v podstatě vše tu bylo asi řečeno. Já jsem si dovolil už na počátku diskuze na str.2 a detailně pak na str.5 konkrétně nastínit možný scénář postupu, program návštěvy i osnovu jednání. Tak jestli je tu trošku zájem, dolaďme to nápady ostatních a jděme na realizaci. Neustálé dumání, zpochybňování a malomyslnost je na nic, přehnaná očekávání ovšem také. Ale slušný informačně-společenský pokec by z toho rozhodně mohl být. Klidně bych v tom pomohl, vč. přípravy dopisu jménem Ladaklubu aj. Pro solidní začátek by stačilo, shromáždit někde jména lidí, ochotných se návštěvy zúčastnit. Pro 6-7 lidí to asi nemá smysl dělat. Abychom měli trochu váhu, chtělo by to minimálně takových 12-15 účastníků. Pak se nebudeme bát vlka nic, a vedoucí pracovníci CSAL to budou brát také vážně.
Přestaňme už plkat okolo, nejsme tady v parlamentu, a pište sem jen vážní zájemci už bez dalších románů. V dalším kroku doladíme postup, program návštěvy vč.prohlídky a osnovu jednání. Až bude jasno, pošleme oficiální dopis klubu s dotazem, pak dojednáme termín... a jedeme! :wink:
V opačném případě už se k tomu vyjadřovat nebudu a tuhle věc pro sebe uzavřu.

Napsal: čtv dub 14, 2011 18:46
od dmatej
Naopak, 6-7 lidí z toho dělá debatu, 12-15 z toho dělá "kotel s Míšou Jílkovou". Myslíš, že někdo bude stát o pokřikování? Resp. ano, může z toho být "beseda", ale záleží s čím do tam půjdeme. Na výčitky asi nikdo zvědavý nebude, věřím, že těch už slyšeli dost.

Takže já se hlásím dobrovolně a bez mučení.

"Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod" :wink:

Napsal: čtv dub 14, 2011 20:22
od Veverka
Tak s tou reklamou by pomohla leda změna celýho vedení AvtoVAZu.CS Ladě spíláme marně,mmch i u jiných značek ty servisy často nebývaj ideál.
Hele věřím tomu že ty auta by tady byly klidně prodejný,mě chybí jen ty opěrky vzadu.
Ve finsku je lada běžný auto,i v řeckým 100 000 městě bylo desítek víc než jsem jich za celou dobu x-let viděl tady v čr.

Dokud 95% potencionálních kupců neví že lada vůbec něco novýho vyrábí,tak to lepší nebude.

Napsal: čtv dub 14, 2011 21:15
od Fišer Jiří
Samozřejmě rád se diskuze zůčastním,spíš jsem ale spoléhal na ty větší počty lidí,aby jsme ukázali že nás tu je pořád dost ,kteří se o současnej problém zajímá.
Anebo pak setkání vedení CS Autolady versus Lada klubu. Jsem pro tu první variantu,víc hlav víc otázek.Diskuze samozřejmě vedená na urovni.