Stránka 9 z 17

Napsal: úte led 11, 2011 09:52
od Cory
Vetrak (kurenia) je polohe "zamknuty volant" vypnuty...ale svetla a aj stierace su vtedy zapnute. A pokial nechal packu stieracov v polohe prerusovaneho behu, tak si to nemusel vsimnut.

Napsal: úte led 11, 2011 09:54
od radek mb
Na 06 ne.Když vytáhneš klíče ze zapalování,tak větrák topení zůstává zapnutý,pokud před tím byl.Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.

Napsal: úte led 11, 2011 09:55
od Cory
Aha, myslel som ze krabice to maju rovnako.

Napsal: úte led 11, 2011 10:43
od Laďuša
Nevim, jestli 06 to má jinak než 03, myslim si, že ne, ale 03 má 2 polohy, kdy můžu vytáhnout klíčky - jedna, která elektriku úplně umrtví => všechno je vypnutý a druhá, která sice uzamkne volant, ale ňáká elektrika funguje.
radek mb píše:Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
Naopak ty 07 jsou nedotažený, tuty 2 polohy vytahování klíčku jsou naprosto perfektní. V podstatě to může mít uživatelskou paměť - tvojí oblíbenou rychlost větráku a automatický rozsvěcování světel.

Napsal: úte led 11, 2011 10:48
od Cory
Laďuša, tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...na 05/07 nejde...na 06 vraj ano...mne sa v 05 da vytiahnut kluc aj vo vodorovnej polohe-spinacka z 01.

Napsal: úte led 11, 2011 10:52
od Laďuša
Cory píše:tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...
No tady jde předevšim o to, jestli měl Martin ten volant zamčenej, čiže i v jakej poloze vyndal klíček a tedy je-li vůbec možný, aby mu ten větrák šel :mrgreen:

Napsal: úte led 11, 2011 12:18
od ger007
mne stierace aj vetrak kurenia jeden aj ked vytiahnem kluciky aj na 2102 (komplet bastl tam som si neni isty nicim )aj na 2106

Napsal: úte led 11, 2011 14:16
od Marťas
radek mb, S tím větrákem je to možný, fakt totiž funguje i bez klíčů. Na 01 mi to šlo taky.
Cory, Stěrače asi ne, vim, že když jsem chtěl setřít okno, tak to při pohybu dolu cvaklo dvakrát :D
Laďuša, Klíč jde vytáhnout vertikálně i horizontálně, ale já je vžycky vyndavám ve svislý poloze, nejsem si jistej, jestli v tý ležatý poloze jde zámek volantu.

Každopádně jsem zvědavej, čim to bylo. Doufám, že mojí blbostí, to bych se snad nemusel v ničem rejpat :) Ale doufám, že to přežila ta baterka :|

Napsal: úte led 11, 2011 14:40
od MartasBrno
Baterka dostala na zadek, ale snad přežije. No musíš ji hned nabít.

Napsal: úte led 11, 2011 16:23
od Saša
Na zjištění jestli je elektrika v pořádku stačí obyčejná malá žárovka (třeba z parkovaček) . Až nabiješ baterku vem žárovku , vše v autě vypni , zavři dveře a mezi kabel a kontakt baterie dej tu žárovku . Je jedno jestli na - či + (samozřejmně musí být druhý připojen) a žárovka NESMÍ svítit (může při připojení bliknout) .

Napsal: úte led 11, 2011 20:51
od Jelen
popřípadě vem multimetr a změř klidový odběr, pokud tam máš nějaký rádio, co potřebuje na udržení paměti, případně blikací diodu, tak tam nějakej malej bude, ale neměl by přesáhnout snad 150mA. Pokud cucá auto v klidu víc, pak je něco špatně. Mě auto bere v klidu půl ampéry (ne žigul) a už to vidím, že budu běhat s multimetrem okolo auta, než najdu, kde to je. Asi ten dobastlenej alarm.

Napsal: úte led 11, 2011 21:33
od Křečík Barbuška
Klidový odběr 150 mA je na můj vkus poněkud moc. Kdyby byl 0,5A tak bych asi lozil po zdi jak mucha :D . To ti snad ráno ani nestartuje ne?

Spartánsky vybavená Lada s rozumným rádiem tak do 8 mA, s hodinami tak 14 mA. Pozor na autorádia stylu "AAA Auto", ty polykají s klidem i 40 mA. Jen tak pro zajímavost, Felda s alarmem, radiem Verona a aktivní GPS polykala kolem 70-80 mA. Pokud hodně mrzlo a auto stálo víc jak 3 dny byl se startem problém, potíž možná byla i v tom, že nikdo nevěděl kolik ta GPSka vlastně papá když se nikdo nedívá.

Napsal: úte led 11, 2011 22:04
od Jelen
Já v tom měl stovku baterku. Je fakt, že to moc nevydrží. Při přiložení kontaktu baterky a při vypnutym autě přeskočí jiskra. A ne malá. Musim to najít. Snad to nebude u Marťase nějaká tragédie. Mimochodem, když praskne pojistka dobijení, kontrolka dobijení by se měla rozsvítit, ne? Když na to zejtra nezapomenu, tak udělám pokus s vyndanou pojistkou.

Napsal: stř led 12, 2011 09:52
od MartasBrno
Ona ta pojistka nepraskne. Ona se rozbije. Objeví se tam přechodový odpor a altík má napětí, takže kontrolka nem ádůvod svítit, jenže nedobíjí, protože nedá proud. Zlatý ampermetr na palubce.

Napsal: stř led 12, 2011 14:05
od Marťas
Zdá se, že jsem fakt blbec, asi jsem nechal běžet ten větrák :oops: Půjdu to teď ještě zkusit a jestli to bude nabité jako včera, tak je problém vyřešen :)