Stránka 9 z 17
Napsal: úte led 11, 2011 09:52
od Cory
Vetrak (kurenia) je polohe "zamknuty volant" vypnuty...ale svetla a aj stierace su vtedy zapnute. A pokial nechal packu stieracov v polohe prerusovaneho behu, tak si to nemusel vsimnut.
Napsal: úte led 11, 2011 09:54
od radek mb
Na 06 ne.Když vytáhneš klíče ze zapalování,tak větrák topení zůstává zapnutý,pokud před tím byl.Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
Napsal: úte led 11, 2011 09:55
od Cory
Aha, myslel som ze krabice to maju rovnako.
Napsal: úte led 11, 2011 10:43
od Laďuša
Nevim, jestli 06 to má jinak než 03, myslim si, že ne, ale 03 má 2 polohy, kdy můžu vytáhnout klíčky - jedna, která elektriku úplně umrtví => všechno je vypnutý a druhá, která sice uzamkne volant, ale ňáká elektrika funguje.
radek mb píše:Není to ještě prostě dotažené k dokonalosti jako třeba 07.
Naopak ty 07 jsou nedotažený, tuty 2 polohy vytahování klíčku jsou naprosto perfektní. V podstatě to může mít uživatelskou paměť - tvojí oblíbenou rychlost větráku a automatický rozsvěcování světel.
Napsal: úte led 11, 2011 10:48
od Cory
Laďuša, tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...na 05/07 nejde...na 06 vraj ano...mne sa v 05 da vytiahnut kluc aj vo vodorovnej polohe-spinacka z 01.
Napsal: úte led 11, 2011 10:52
od Laďuša
Cory píše:tu nejde o to kde sa da vytiahnut klucik...to ide o to, ci ide vetrak, ked je volant zamknuty...
No tady jde předevšim o to, jestli měl Martin ten volant zamčenej, čiže i v jakej poloze vyndal klíček a tedy je-li vůbec možný, aby mu ten větrák šel
Napsal: úte led 11, 2011 12:18
od ger007
mne stierace aj vetrak kurenia jeden aj ked vytiahnem kluciky aj na 2102 (komplet bastl tam som si neni isty nicim )aj na 2106
Napsal: úte led 11, 2011 14:16
od Marťas
radek mb, S tím větrákem je to možný, fakt totiž funguje i bez klíčů. Na 01 mi to šlo taky.
Cory, Stěrače asi ne, vim, že když jsem chtěl setřít okno, tak to při pohybu dolu cvaklo dvakrát
Laďuša, Klíč jde vytáhnout vertikálně i horizontálně, ale já je vžycky vyndavám ve svislý poloze, nejsem si jistej, jestli v tý ležatý poloze jde zámek volantu.
Každopádně jsem zvědavej, čim to bylo. Doufám, že mojí blbostí, to bych se snad nemusel v ničem rejpat
Ale doufám, že to přežila ta baterka
Napsal: úte led 11, 2011 14:40
od MartasBrno
Baterka dostala na zadek, ale snad přežije. No musíš ji hned nabít.
Napsal: úte led 11, 2011 16:23
od Saša
Na zjištění jestli je elektrika v pořádku stačí obyčejná malá žárovka (třeba z parkovaček) . Až nabiješ baterku vem žárovku , vše v autě vypni , zavři dveře a mezi kabel a kontakt baterie dej tu žárovku . Je jedno jestli na - či + (samozřejmně musí být druhý připojen) a žárovka NESMÍ svítit (může při připojení bliknout) .
Napsal: úte led 11, 2011 20:51
od Jelen
popřípadě vem multimetr a změř klidový odběr, pokud tam máš nějaký rádio, co potřebuje na udržení paměti, případně blikací diodu, tak tam nějakej malej bude, ale neměl by přesáhnout snad 150mA. Pokud cucá auto v klidu víc, pak je něco špatně. Mě auto bere v klidu půl ampéry (ne žigul) a už to vidím, že budu běhat s multimetrem okolo auta, než najdu, kde to je. Asi ten dobastlenej alarm.
Napsal: úte led 11, 2011 21:33
od Křečík Barbuška
Klidový odběr 150 mA je na můj vkus poněkud moc. Kdyby byl 0,5A tak bych asi lozil po zdi jak mucha
. To ti snad ráno ani nestartuje ne?
Spartánsky vybavená Lada s rozumným rádiem tak do 8 mA, s hodinami tak 14 mA. Pozor na autorádia stylu "AAA Auto", ty polykají s klidem i 40 mA. Jen tak pro zajímavost, Felda s alarmem, radiem Verona a aktivní GPS polykala kolem 70-80 mA. Pokud hodně mrzlo a auto stálo víc jak 3 dny byl se startem problém, potíž možná byla i v tom, že nikdo nevěděl kolik ta GPSka vlastně papá když se nikdo nedívá.
Napsal: úte led 11, 2011 22:04
od Jelen
Já v tom měl stovku baterku. Je fakt, že to moc nevydrží. Při přiložení kontaktu baterky a při vypnutym autě přeskočí jiskra. A ne malá. Musim to najít. Snad to nebude u Marťase nějaká tragédie. Mimochodem, když praskne pojistka dobijení, kontrolka dobijení by se měla rozsvítit, ne? Když na to zejtra nezapomenu, tak udělám pokus s vyndanou pojistkou.
Napsal: stř led 12, 2011 09:52
od MartasBrno
Ona ta pojistka nepraskne. Ona se rozbije. Objeví se tam přechodový odpor a altík má napětí, takže kontrolka nem ádůvod svítit, jenže nedobíjí, protože nedá proud. Zlatý ampermetr na palubce.
Napsal: stř led 12, 2011 14:05
od Marťas
Zdá se, že jsem fakt blbec, asi jsem nechal běžet ten větrák
Půjdu to teď ještě zkusit a jestli to bude nabité jako včera, tak je problém vyřešen