Stránka 9 z 24
Napsal: stř pro 01, 2010 14:11
od vintera
skvělá práce
Napsal: stř pro 01, 2010 15:38
od Štěpán
radek mb píše:Tak záhada s volnoběhem vyřešena:zapomněli jsme připojit hadici od absorbéru benzínových par do škrtící klapky
Co je horší,bude se muset vyndat alternátor,kterému,jak byl pod vodou, zarezla ložiska a teď řve jak tur.
Aha, a mně se zdálo divný, že do té bandasky vede jen jeden kabel a jinak nic. Ale ono taky po 13 hodinach práce a po té, co šéf začne ve 21 hod vyhazovat z dílny se není čemu ani divit, že se na to zapomnělo.
Takže to šustění dělá alternátor? Jinak nová ložiska můžeš koupit v řepově v tom krámu s ložiskama. Zaplatíč pár drobnejch a budeš mít pokoj.
Napsal: stř pro 01, 2010 15:57
od dvk
Moc pěkná práce ! Jo když je zázemí a zkušený člověk, jde všecko
Napsal: stř pro 01, 2010 20:10
od radek mb
Štěpán píše:Takže to šustění dělá alternátor?
Je to tak.Pro jistotu jsem sundal řemen z altiku a bylo ticho.Jen je slyšet trochu ten ventil.Ale jinak dobrý.
Štěpán píše:Ale ono taky po 13 hodinach práce a po té, co šéf začne ve 21 hod vyhazovat z dílny se není čemu ani divit, že se na to zapomnělo.
To už byl velkej časovej pres,měli jsme šéfa vyhodit a třeba za hodinu zavolat,ať si to jen přijde zakódovat a zamknout.
Napsal: čtv pro 02, 2010 10:55
od Petr HC
radek mb píše: ... měli jsme šéfa vyhodit a třeba za hodinu zavolat,ať si to jen přijde zakódovat a zamknout.
Tací šéfové jsou k nezaplacení (když ho můžeš třeba odněkud vyhodit). S tím mým posledním jsme měli podobný vztah. Před lidmi jsme si vykali a respektovali se a v soukromí jsme též jednali poměrně slušně, ale přeci jen se lépe říká Ty vole než Vy vole a občas jsem ho poslal i tam, kam se nechodí s příborem.
Napsal: pát pro 03, 2010 18:10
od MartasBrno
Radku, blahopřeju, to je radost
. Su zvědavej jak se tomu zutu bude dařit do budoucna, mohl by to být dlouho pěknej kousek.
Petře, když jsem byl přezouvat kola a směňoval svůj um za um pneuservismena, měl tam ještě jednoho kámoše, asi ve tvém věku, automechanika. Ten se do něj opíral právě slovy "Ty vole, to děláš blbě!", načež se mu vrátila odpověď "Neříkej mi vole, já jsem inženýr!"
. Ale je s nimi na dílně dobře, každej umí něco jinýho a práce s nimi jde od ruky.
Ale do mně taky rejpe: "Martinééé, můžu to zvedat za prahy?"
Napsal: pát pro 03, 2010 20:52
od Fišer Jiří
Skvělá práce
Radku mám z tvého rozhodnutí a počinu upřímnou radost
Napsal: čtv pro 16, 2010 13:51
od radek mb
No,v těchto lítých mrazech mám možnost posoudit rozdíl skoro nového motoru a motoru po skoro 174 tisících ujetých kilometrů při ranním startu.Loni,když takto mrzlo jsem měl problémy motor nastartovat a k tomu stačila teplota zhruba 5 st. bod nulou.Dneska u nás přes noc bylo -15,ráno se "oteplilo" na -12.Celé auto zatuhlé.Avšak motor naskočil na první otočení,cca 2 vteřiny.Nic nechcíplo,vylétly otáčky,spadly na 1200 a klidný chod.
Jsem spokojen.
Edit: po ujetí asi 5 km už auto pěkně topí,provozní teplota na 90 st.Celsia.
Napsal: čtv pro 16, 2010 20:49
od plavec
tak to je radost.
Teď v -16 stC jsem natočil na plyn fáčko taky bezproblémově. Lada mě taky v zimě chytala dobře.
Napsal: stř pro 22, 2010 16:57
od Štěpán
Radku nezapomeň vyměnit mot. olej a filtr. Pokud teda máš přibližně 1000km?
Napsal: stř pro 22, 2010 22:02
od radek mb
Štěpán píše:Radku nezapomeň vyměnit mot. olej a filtr. Pokud teda máš přibližně 1000km?
Už 1100 a chystám se na to.
Napsal: pát pro 24, 2010 17:57
od radek mb
Takže Laděna už svůj vánoční dárek dostala.Po dlouhém hledání jsem našel ten kabel k palubáku a zapojil to.Něco to ukazuje a zřejmě bude funkční.Ovšem jak to přesně ovládat,to jsem nikde nenašel.
Napsal: úte pro 28, 2010 11:25
od Štěpán
Radku, ještě jsem si vzpoměl, dal jsi ty výztuhy ( ty dvě tyčky ), co podepíraj sací potrubí? Tehdy jsme je tam nenamontovali, tak aby ti neprasklo někde sání nebo hlava!
Napsal: úte pro 28, 2010 11:49
od plavec
Ty tyčky tam prej nemusí být.
Napsal: úte pro 28, 2010 12:01
od radek mb
Tyčky tam ještě nejsou.Ale za to je už zapojen palubák.Funguje to dobře.Děkuji Želvíkovi,že sem kdysi umístil ruský návod na obsluhu,aspoň jsem se začal trochu orientovat v tom,co to umí.Co zatím nejde je dojezd na palivo v nádrži neb se to musí nakalibrovat po 3 litrech benzínu,od nuly až do plna.A také nejde ukazatel teploty vzduchu,zřejmě musí být někde čidlo(v nějakém tématu se to už tady probíralo).Takže mám radost,Laděna se zase o něco víc přiblížila běžnému standardu západních aut
.