Stránka 9 z 10
Napsal: stř zář 15, 2010 19:47
od zelvotron
Co by na to asi řekl psycholog.

Napsal: stř zář 15, 2010 19:50
od Laďuša
Želví trone, v klidu, byli tady už o dost psychologičtější témata. Třeba ten s léčebnou, kde se Vašátor holil banánama a podobný cypoviny. Tuto je takovej odvárek

Napsal: stř zář 15, 2010 19:51
od zelvotron
Ne já myslel kdyby udělal rozbor toho obrázku

Napsal: stř zář 15, 2010 19:51
od Laďuša
Jo tak. Nu to by mohlo bejt velice zajímavý

Napsal: stř zář 15, 2010 19:57
od zelvotron
A kterej ten žigul je tedy lepší, ten hranatej nebo ten ještě hranatější? Resp. čim víc hranatější tim víc Lada?
Napsal: stř zář 15, 2010 20:15
od Veverka
zelvotron píše:A kterej ten žigul je tedy lepší, ten hranatej nebo ten ještě hranatější? Resp. čim víc hranatější tim víc Lada?
Nejlepší je přece 2107

Napsal: stř zář 15, 2010 21:13
od Sid
Nedalo mi to

Musím podotknúť jednu vec. Nedávno som išiel okolo jedného domu a tam majú studňu zakrytú strechou z guľatej lady. Ten lak je ako nový. A tá strecha tam je minimálne 8 rokov.
A toto ma uistilo v zistení, že hranaťáky majú od fabriky totálne nahovno lak. Nielen, že je ho strašne tenká vrstva, ale aj strašne rýchlo vybledne a ošpatnie. Je nieaká možnosť, mu prinavrátiť pôvodnú slávu na dobu dlhšiu ako týždeň, keď auto stojí vonku??
Napsal: stř zář 15, 2010 21:19
od Jelen
No možný to je, ale musí se lak asi pořádně zakonzervovat a navoskovat. Někdo, kdo se tím živí, by asi poradil. Jinak co se týče tý kvality, u těch hranatejch mi přišlo, že šetřili naprosto na všem, oproti těm našim ze 70tejch let. A psycholog by si na muj obrázek musel dát asi panáka

kresleno v malování, čas kreslení asi 1 minuta

Napsal: stř zář 15, 2010 21:49
od Veverka
hranatec ma jinou nejvetsi nevyhodu,moc lamaci interier,kde se vsechno lame,i kdyz stahovacku okna jsem rozbil i u 01.
Ty auta se me zdaji proste stejny,kulatec hnije cca vsude,hranata vic odspodu.
Napsal: stř zář 15, 2010 21:56
od Sid
Ten lámací interiér som videl aj u guľatých. Na hnilobu a celkové ošpatnenie je najviac náchylná 1500vka. 1600vky sa držia o niečo lepšie. Hranaté akoby vôbec nepodliehali skaze. Jedna 2105ka stojí pred panelákom roky rokúce a akurát sú hnilé rožky predných blatníkov. Inak nič. Ani hrdza.
Ale ten lak na 21044 ma strašne serie. Už sa v tom aj hambím voziť, lebo to vyzerá, akoby to mali cigáni. Asi to teda dáme niekomu vyleštiť a navoskovať. Pravdu povediac, mne sa s tým nechce prprať. Mám aj dôležitejšej a zábavnejšej roboty.
Napsal: stř zář 15, 2010 22:01
od Veverka
nestaci aplikovat proste tempo?
Napsal: stř zář 15, 2010 23:48
od MartasBrno
Dvakrát ročně? Než se dostane na plech, chvíli to vydrží.
Napsal: čtv zář 16, 2010 09:26
od Sid
Tempo len odstráni vrstu zvetraného laku. Proste je to len obyčajná zabrusovacia pasta. To môžme použiť rovno PERFECT3. Tej máme v garáži dosť. Keď sa to neošetrí nieakým voskom, za chvíľu je to opať tak isto škaredé.
Lenže lak na hranaťákoch má kvalitu SYNTY a preto sa pýtam, či mu takáto procedúra vôbec pomôže. Krátkodobo určite, ale či trvalo???
Napsal: čtv zář 16, 2010 17:54
od Saša
15 let jsem měl 02 , pak 11 let jezdil 043 teď 2 roky 06 s celkovým nájezdem hodně přes 900 000km - to je již dost času na posouzení .
043 je až na motor oproti 02 vyhoršená . Koho třeba napadlo zůžit nákladkový prostor těmi světly , rovné plechy mají menší pevnost , o aerodynamice ani nemluvě , interiér - no dobrá ale až u 07 .
Hlasuji pro kulatce bohužel jako hlavním autem v budoucnu budu jezdit hranou (044x) .
Napsal: čtv zář 16, 2010 18:28
od Laďuša
Saša píše:Koho třeba napadlo zůžit nákladkový prostor těmi světly
Konstruktéří to nebyli, ale předpisy.
Saša píše:o aerodynamice ani nemluvě ,
No, nemůžu si pomoct, ale v tutom punktu by si hrana a kulatost mohla podat ruku. A rovný plechy? Prolisy jsou i u hrany i u kulatosti...