Stránka 9 z 294

Napsal: čtv čer 24, 2010 10:01
od ger007
otazka je v preco di Iciek davali tazsie kluky ??? bude to mat rovnomernejsi chod alebo koli comu ?,, nad tymi klukami budem este uvazovat.

Napsal: čtv čer 24, 2010 12:26
od Cory
Vyssia kompresia, vacsi objem...

Napsal: čtv čer 24, 2010 12:36
od ger007
opet cisto teoreticky pomoze mi v niecom kluka z I oproti klasickej ked tam dam ickovu palicu a liznem blok nefim o 0,5mm ? okrem toho ze sa okradnem aspon o 50tkm :-D repsktive ze to vecsie hovno vydrzi ale lepsie to pojde

Napsal: čtv čer 24, 2010 12:38
od Cory
Nepomoze a nedramatizuj :D Hod tam lahku kluku.

Napsal: čtv čer 24, 2010 12:46
od vintera
proti-závaží znamená, že něco proti-vyvažuje. u klikovky protizávaží vyvažuje proti-váhu pístu a ojnice. Stejné je to u lištové sekačky na trávu, (s prstama) tam je také klikovka s ojnicí přenášející rotační pohyb na přímočarý, aby nedocházelo k veké nevyváženosti sil a k velkým vibracím, je na té klikovce také protizávaží právě vzhledem ke hmotnosti a délce kosy, které plní zároveń funkci setrvačníku. Setkal jsem se s rozsypaným motorem u traktoru krátce po GO, protože si "mechanik" při montáži jaksi nevšiml, že na klikovce nemá protizávaží (jsou demontovatelná).

Napsal: pát čer 25, 2010 17:29
od Marťas
Jak sundaváte spodní čep? Mam pryč spodní šrouby a povolenou vrchní matku, ale ta mrcha se nahoře nechce ani hnout. Dělal jsem se s tim půl odpoledne, ale už mě fakt chytal amok :evil: . Máte na to nějakej grif? Díky

Napsal: pát čer 25, 2010 17:58
od Štěpán
Snaž se přiložit na oko, co je v něm čep, nějakej nástavec ( třeba druhý kladivo ) a kladivem párkrát pořádně majznout. Síla úderu musí být kolmá na osu čepu. A nebo další možnost. Našroubuj lehce matici zpátky a podepři kotoč brzdy a lehce spusť auto dolů. Mělo by to vyskočit samo.

Napsal: pát čer 25, 2010 18:32
od Marťas
Ono to tam právě drží jako židovská víra, kotouč jsem už zkoušel podepřít a nic :( ještě to budu chvíli mučit :/

Napsal: pát čer 25, 2010 18:41
od Cory
Nahriat teplovzduškou :wink:

Napsal: pát čer 25, 2010 19:09
od Křečík Barbuška
Marťas píše:Jak sundaváte spodní čep? ...
Jednoduše, podložit rameno tak, aby čep byl volný. Matici vyšroubovat co to jde, do takto vzniklého bazénku (matice dělá stěny, čep dno) vstříknout wedečko, pak matici zešroubovat dolů a zpět nahoru, závit se tak namaže. Potom vzít kladivo a mocnými údery vedenými co nejkolměji na osu čepu a matici jej vyrazit. Občas mezi mlácením maticí pohnout na závitu, aby se nekousla. Většinou odskočí na třetí úder. Pokud se matice hryzne je třeba čep vrátit do oka, případně čep podložit heverem a matici rozhejbat. Tento postup není vhodný pokud se má čep vrátit zpět :lol: .

Již se to tu probíralo, postup je to odporný a zavrženíhodný, ale u mě osvědčený :lol: .

Napsal: sob čer 26, 2010 07:50
od Štěpán
ger007 píše:otazka je v preco di Iciek davali tazsie kluky ??? bude to mat rovnomernejsi chod alebo koli comu ?,, nad tymi klukami budem este uvazovat.
Kliku ze 1700i musíš spasovat s ojnicema ze 1700i. Nemotej jedno z druhým.

A kliku z 1500 z ojnicema z 1500.

Napsal: pon čer 28, 2010 20:49
od Marek89
Mám dotaz. Čo môže pri brzdení spôsobovať, že počuť akoby vŕzganie, resp. skôr to znie akoby niečo do niečoho narážalo. Ozýva sa to zo zadných bŕzd. Brzdiť to brzdí, no vydáva to tie zvuky.

Napsal: pon čer 28, 2010 20:50
od Laďuša
Šrouby držící kolo se tam potkávají s paknama, nebo o co to naráží... Takovej problém tu už mělo vícero lidí...

Napsal: pon čer 28, 2010 21:11
od Křečík Barbuška
V pedálu necítíš nic? Po vymontování šroubů je konec oleštěný? Pokud ne, tak si zvykej :P . Trošku mi to dělá kombajn při prudkém brždění z vysokých rychlostí. A to má přesoustružené bubny a nově olepované pakny ... to bude možná ta má potíž, ale jinak nevím co s tím, na STK nic neříkali.

Napsal: pon čer 28, 2010 21:18
od Marek89
V pedali necítim nič, skúsim pozrieť tie šrúby, možno ich aj mierne zbrúsim. Ale ak by to bola šrúba, prečo to robí iba pri brzdení v nižšej rýchlosti ? To by malo stále robiť.