Stránka 9 z 23

Napsal: pon čer 04, 2007 09:59
od čmelák
moja 15tka chodila dlhsie trasy za 8 litrov a to som skor pretacal nez podtacal... viac to zralo ked chodilo pomaly myslim tmy nizke otacky takze treba to citom drzat okolo 3 -4500 a pohoda .)

Napsal: pon čer 04, 2007 15:53
od Cory
myslim si,ze najlepsie je to drzat od cca 3000 ot/min,az po rozhranie,kde sa otvara 2. komora.

Napsal: úte čer 05, 2007 10:50
od Wejra
asi si tam přidělám snímač na druhou komoru jako myšo,ale po pravdě. ta druhá komora když se otevře je docela cítit:)

Napsal: úte čer 05, 2007 11:30
od Cory
Ja ju mam tiez a mozem povedat,ze 2.komora sa moze otvorit uz pri 90ke,ked na to slapes,alebo sa nemusi otvorit ani pri 110ke.

Napsal: úte čer 12, 2007 08:11
od Wejra
zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?

Napsal: úte čer 12, 2007 08:22
od JmJ
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
blbe to pojede, kdyz tomu das za usi :lol:

Napsal: úte čer 12, 2007 08:23
od Wejra
ale nebude to papat

Napsal: úte čer 12, 2007 08:25
od JmJ
Wejra píše:ale nebude to papat
za to te na silnici nekdo smete. ale kdo chce kam, pomozme mu tam 8)

Napsal: úte čer 12, 2007 08:30
od Wejra
nj když 130 nebo 135 trysku nemůžu nikde sehnat :(

Napsal: úte čer 12, 2007 10:20
od M150
ja nejak nedokazem ucitit kedy sa druha komora otvori... kedy sa to da najlepsie postrehnut?
mesto jazdim za 8,5 a je uplne jedno ci to tocim alebo ne. mimo mesta pri rozumnych cca 100 jazdim za 6,5. Pri 120 + nejake to predbiehanie ide spotreba hore ale po dobu co to seldujem som nikdy nemal viac jak 9.

Napsal: úte čer 12, 2007 14:17
od Cory
Neda sa to nejak presne urcit,ak nemas urobenu kontrolku.Ja som si ju urobil a zistil som,ze ked na to slapnem,tak sa dokaze otvorit uz pri 80 km/h, ale dokazem jazdit na 1. komoru aj pri 110 km/h.

Napsal: úte čer 12, 2007 15:26
od Štěpán
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(

Napsal: úte čer 12, 2007 15:28
od JmJ
Štěpán Getsko píše:
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(
to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )

Napsal: úte čer 12, 2007 15:48
od Štěpán
JmJ píše:
Štěpán Getsko píše:
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(
to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )
Zkoušel jsem to zhruba před 5 lety na otcový 2103 - 1980. Nejdřív jsem tam hodil trysku 1,25. Bylo to dobrý. Pak jsem šel ještě dál a hodil jsem tám nějakou z ozonu něco kolem 1,16 nebo tak nějak a problem byl na světě. Řešilo se to pár dní a nikdo nechtěl věřit tomu, že cukání je způsobováno tou malou tryskou. Myslel jsem, že malá tryska se bude projevovat, jako línější auto a ono to bylo CUKAVÝ AUTO :twisted:

Napsal: čtv lis 01, 2007 20:57
od Štěpán
Koukám na jednu knížku, a v ní je obrázek s OZONem, na kterým je automatickej sytič. :shock: Viděl jste to už někdo naživo?