Stránka 9 z 12
Napsal: úte úno 01, 2011 22:27
od Laďuša
Na nové trati Toľjatti - Iževsk byl zahájen provoz. Přímé spojení obou měst zajišťuje mimo jiné vlak vyšší kvality Žiguli ekspress vedený strojem řady VL80. Trať byla jako první osazena světelnými návěstidly.
Na obrázku je i přehled řad, který jsem už zařadil do provozu
Napsal: úte bře 22, 2011 13:09
od Laďuša
Když už se ve Svijanech vyrábí pivo, tak je nutné ho dovážet do Klatov.

To obstarávají LIAZy s návěsem po silnici, která ze Svijan až do Klatov má jedinou zatáčku a převýšení - a to těsně před KT kvůli napojení se na městský silnice

Sklenice a další ingredience se do pivovaru vozí ze skláren vlakem.

Napsal: úte bře 22, 2011 16:06
od Marťas
No výborně!
Laďuša píše:Sklenice a další ingredience se do pivovaru vozí ze skláren vlakem.
Zubačka?

Napsal: úte bře 22, 2011 17:56
od Laďuša
Sice nechápu, ale rovnou tě řeknu, že ne, neb zubačka v OTTD neni (nebo aspoň ne v mě známých grafikach)
Napsal: úte bře 22, 2011 18:19
od Marťas
Nevim, jak by se tam dostávali, ze strany, kde jezdí vlak je hroznej krpál

Napsal: úte bře 22, 2011 18:25
od Laďuša
Jo tak

No, zrovna věci pro pivovar se vozí po jinej trati, která neni vidět. Vede jižnějš a vykládá se na nádraží víc ve městě.
Napsal: úte bře 22, 2011 18:29
od Marťas
Aha, to bude zřejmě stanice Svijany - Podolí

Napsal: úte bře 22, 2011 20:35
od Křečík Barbuška
Není to poněkud dopravní nesouměr? Měl by jsi přepravní kapacitu Liazek aspoň zdvojnásobit. Nebo půlku produkce vychlastají zaměstnanci pivovaru?

A co prázdné láhve? Nepronášejí je ven za účelem vrácení v marketech?

Napsal: úte bře 22, 2011 20:55
od Laďuša
Což o to, počet Liazek bych moh třeba ztrojnásobit, ale produkce pivovaru neni závratná. Výroba skla prostě převyšuje výrobu piva, tak se to do pivovaru vozí na sklad

A jestli to fachmaní vrací v krámu, tak to je věc pivovaru, pro mě je důležitý, že vlak dostane zaplaceno za to, co přiveze

Napsal: úte bře 22, 2011 23:45
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: ... produkce pivovaru neni závratná ... pro mě je důležitý, že vlak dostane zaplaceno za to, co přiveze
No já ti nevím, rok 1991 ... aby jsi se nezačal potýkat s druhotnou platební neschopností

.
Napsal: stř bře 23, 2011 14:39
od Laďuša
Žádnej strach, eště v roce 2011 normálně fungoval

Svijany bych si padnout nenechal

Napsal: stř bře 23, 2011 16:17
od Veverka
K-L,

Napsal: pát bře 25, 2011 18:32
od Veverka
Jaký má smysl budování centrálních megalomanských skladů v centru mapy?
Napsal: čtv bře 31, 2011 06:40
od radek mb
Veverka píše:Jaký má smysl budování centrálních megalomanských skladů v centru mapy?
Skladovací firmy se vytunelují a potom to někdo odkoupí a v centru budou lukrativní pozemky pro kanceláře nebo nákupní centrum.Copak nežiješ v ČR?

Napsal: pát dub 01, 2011 21:54
od Hurikán
radek mb píše:Veverka píše:Jaký má smysl budování centrálních megalomanských skladů v centru mapy?
Skladovací firmy se vytunelují a potom to někdo odkoupí a v centru budou lukrativní pozemky pro kanceláře nebo nákupní centrum.Copak nežiješ v ČR?

