Stránka 9 z 82
Napsal: čtv kvě 13, 2010 19:39
od mayo456
Koko Loko píše:mayo456 píše:Vrchol nevkusu je hranata rada 04,05,07.
Odvolej!
neodvolam
Najkrajsia je aj tak 2101 (preto ju mam) ale taka ger007-ova 2106 to je ale masina. ten interier, tie ladne tvary, narazniky.... radost pozerat
Napsal: čtv kvě 13, 2010 19:50
od radek mb
Když si porovnám 06 a 07,tak to shrnu takto (žebráky jako 01 a 05 nepočítám
):
06 je jako staré BMW,taky čtyřoko,sportovní šmrnc.
07 je díky přední masce jako Mercedes,tzn. luxus a elegance.
To s tím Roomsterem byla jen trapná zkouška o provokaci.
Napsal: čtv kvě 13, 2010 20:02
od Veverka
ger007 píše:v ktorom roku bolo auto roku "hranatec" ??? myslim svetove nie "za lajnou"
Jo pane hranatec se dělá už skoro 30let,na kandidaturu do auta roku je ještě mnoho času
Napsal: čtv kvě 13, 2010 22:06
od Marťas
radek mb píše:To s tím Roomsterem byla jen trapná zkouška o provokaci.
Ne, to tahle věta teprv byla ->
radek mb píše:žebráky jako 01 a 05 nepočítám.
Napsal: sob kvě 15, 2010 10:45
od MartasBrno
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:41
od ger007
tak resume z dneska
Vymenili sme s Maysnerom kardan (povodny bol cely tuhy jak svina) mno a zistil som KO diff (respektive zle lozisko) a jednu poloos sme vymenili povodna mala trocha volu. inac nic nove.
po vymene kardanu to auto trocha ozillo,
jak by povedla nekay clen z fora este treba vymenii, diff, prevodku riadenie, olejove cerpadlo, nastavit ventili (treba dat dole vacicu bo nejdu ventili povolit), autozasuvku, a to je tak vsetko zhruba
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:43
od Tommel
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:45
od ger007
tommel : ja viem ti mas len dokonale autoa
, toto su fakt detajly
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:47
od Tommel
však si dělam srandu
neber to tak važně kua
doladiš drobnosti okolo a bude to fajn
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:48
od elis2121
Však z toho auta zatím nic neodpadlo:)
Napsal: sob kvě 15, 2010 21:54
od ger007
no neni to lšetenka nenarobim nič, chcelo by to par korun a trocha casu a bolo by to dokonale, dovolim si povedat lestenka
Napsal: sob kvě 15, 2010 23:09
od Maysner
jo jo. a za vsechno muze kardan. oba krize zatuhly. vzdy v jednom smeru a zrovna proti sobe. diky tomu se cely auto tak traslo a ohl se vstup do difu, mozna by stacilo vymenit lozisko, nebo mozna neco vic. lepsi celej dif vymenit. pri jizde to ted pravidelne klepe
asi je to vic slyset, kdyz je auto klidnejsi
skoda ze se protahlo zprovozneni forda. jinak by i ty ventily byli pekne serizeny
Napsal: sob kvě 15, 2010 23:21
od Křečík Barbuška
ger007 píše: ... este treba vymenii, diff, prevodku riadenie, olejove cerpadlo, nastavit ventili (treba dat dole vacicu bo nejdu ventili povolit), autozasuvku, a to je tak vsetko zhruba ...
Omyl, to bude jen začátek, akorát ti to bude polykat čas a otravovat mysl. Během těchto aktivit se jistě vysype i něco dalšího. Akorát z toho budeš nešťastný. Tyto auta vyžadují neustálou pozornost, kolikrát jsou to prkotiny, ale otravné. Možná to zní nechutně, ale toto je Lada, viděna bez růžových brýlí.
Napsal: ned kvě 16, 2010 20:00
od Cooper
Koko Loko píše:Tyto auta vyžadují neustálou pozornost, kolikrát jsou to prkotiny, ale otravné. Možná to zní nechutně, ale toto je Lada, viděna bez růžových brýlí.
Vytesat do karoserie
Napsal: ned kvě 16, 2010 21:45
od Hurikán
Cooper píše:Koko Loko píše:Tyto auta vyžadují neustálou pozornost, kolikrát jsou to prkotiny, ale otravné. Možná to zní nechutně, ale toto je Lada, viděna bez růžových brýlí.
Vytesat do karoserie
Raději jinam. V karoserii by to nemělo požadovanou trvanlivost.