Stránka 9 z 61

Napsal: pon říj 11, 2010 16:44
od Ivo
To zastřešení se mi líbí. Chtěl jsem to taky dělat ještě než jsem se přestěhoval, ale nebylo mi to dovoleno :evil: . Jinak vidím, že Cooper nakonec ten atomový kufřík nekupoval zbytečně. Vytasí se s tím všude, kam přijede :lol: .

Napsal: pon říj 11, 2010 17:21
od Hurikán
Ivo píše:Jinak vidím, že Cooper nakonec ten atomový kufřík nekupoval zbytečně. Vytasí se s tím všude, kam přijede :lol: .
To je jasná nemoc z "povolání". Když netasí kanón, teda vlastně Nikón, :D tak tasí atomový kufřík. :lol: Hlavně doufám, že když s ním manipuluje, tak dává velký pozor a zdaleka se vyhýbá manipulaci s tím červeným čudlíkem. :mrgreen: :lol: :lol:

Napsal: úte říj 12, 2010 08:33
od dvk
Jo, Cooper mu říká "Brežněvův kufr". Co vím, tak se mu akorát při prvním použití ožvýkaly sikovky, od té doby zbytek zdá se drží. Jako za ty prachy (nějak kolem patnáctistovky) ...

Přístřešek je naprosto luxusní věc, já jsem do té doby měl jenom takovou provizorní hrůzu z plachty z Baumaxu, podmínky jak v Rusku, za deště za sněhu, stejně to člověk měl všecko za krkem. Toto je parádička, jen doufám, že nepřijou moc velké kroupy. Ta průhledná sklolaminátová krytina má sice nějakou odolnost garantovanou, ale koupil jsem ji už starší ve stavebním bazaru, cca 2 roky už má za sebou.

Jináč pokračuje údržba před zimou, vyměnil jsem olej, filtry, nějaké steřelé hadice. A protože každý tjůnink začíná filtrboxem, tak jsem ho i s ventilovým víkem nalakoval : ) Motor mi přijde celkem čistý, teď má nalítáno nějakých 80tkm, řetěz krásně napnutý a vše si jen vrní.

Napsal: úte říj 19, 2010 08:34
od dvk
Údržba před zimou pokračuje. Výměna pomocného čepu řízení za moderní s kuličkovými ložisky, trošku jsem uklidil motorový prostor, nalakoval zrezlou saharu a v rámci výměny fridexu jsem namontoval těleso předehřevu motoru. Vydlabat ven mrazovku - chuťovka ! Zatím jsem předehřev nestihl zapojit a musím v garáži připravit spínací hodiny.

Napsal: úte říj 19, 2010 09:05
od FOMA
ovšem ten předehřev to je machrovinka,to se mně opravdu líbí :wink:

Napsal: úte říj 19, 2010 10:28
od Luděk Musil
FOMA píše:ovšem ten předehřev to je machrovinka,to se mně opravdu líbí :wink:
Hehe jasně ... machrovinka do tý doby, než budeš jednoho obzvlášť tmavého a chladného rána spěchat, vlítneš do garáže, nakopneš to, zařadíš zpátečku a vyrazíš .... a hele - proč zrovna vysekávám elektrikářskou drážku ve zdi .... :shock: :?:

Napsal: úte říj 19, 2010 10:34
od Patrac
Luděk Musil píše:
FOMA píše:ovšem ten předehřev to je machrovinka,to se mně opravdu líbí :wink:
Hehe jasně ... machrovinka do tý doby, než budeš jednoho obzvlášť tmavého a chladného rána spěchat, vlítneš do garáže, nakopneš to, zařadíš zpátečku a vyrazíš .... a hele - proč zrovna vysekávám elektrikářskou drážku ve zdi .... :shock: :?:
spíš jednou ráno vyrazím ke garáži a ku.. kde je auto kde je garáž kdo tu děla v noci táborák? :wink:

Napsal: úte říj 19, 2010 11:25
od MartasBrno
dvk, která firma ti to udělala a co to stálo?

Napsal: úte říj 19, 2010 11:36
od dvk
Ale kdeže : ) Všecko mám vymyšlené. Vývod bude zřejmě na levém rohu nárazníku, takže budu kabel při nastupování do auta od vrat garáže jak kdyby překračovat (do garáže couvám) ... tak si ho snad všimnu : ) Další věc je, že v interiéru bude kontrolka.

Napájení ještě nemám úplně vymyšlené, každopádně spínací hodiny, časem odzkouším potřebný čas na ohřátí na nějakých třeba 30 - 40°C. Otázka je čas zapnutí, protože odjíždím do práce silně nepravidelně. Asi si vypínač zásuvky pro ohřev vytáhnu do baráku - zaklapnout budík, vstát, postavit na čaj, zapnout ohřev. Ještě uvidím.

V balení předehřevu je i návod na montáž a nějaké tabulky, tuším je tam i závislost teploty na době zapnutí a nějaká plusmínus ideální doba ohřevu. Je to trojjazyčné, nicméně na výběr je Finština, Dánština a tuším Švédština : )

MartasBrno - dostal jsem to od kamaráda z Finska výměnou za nějaké díly. Tam je to běžně dostupné na jakýkoli typ auta - je to podle průměru mrazovky a tvaru dutiny v bloku pod ní. Cena podle přibalené Finské faktury cca 30EUR. Namontování vlastní, není to složité - nejhorší je fakt dostat ven tu původní mrazovku.

Napsal: úte říj 19, 2010 11:53
od MartasBrno
Mám nápad:
použít místo spínacích hodin časový spínač, podobný tomu co se dává na hajzlík k ventilátoru - jak jsi psal vstaneš, postavíš na čaj, ťukneš do tlačítka (a časovač po nějaké době sám vypne)...
To by nemuselo být špatný...

Napsal: úte říj 19, 2010 12:01
od dvk
Jojo, tak nějak to zatím mám namyšlené. Jsem na to zvědav no : )

Napsal: úte říj 19, 2010 13:08
od Petr HC
MartasBrno píše:Mám nápad:
použít místo spínacích hodin časový spínač, podobný tomu co se dává na hajzlík k ventilátoru - jak jsi psal vstaneš, postavíš na čaj, ťukneš do tlačítka (a časovač po nějaké době sám vypne)...
To by nemuselo být špatný...
A ještě časovač zapínat bezdrátovým zvonkem a nemusí ani tahat dráty domů.

Napsal: úte říj 19, 2010 13:13
od Luděk Ondrůch
A co napojit termostat přes čidlo teploty vody, aby si to hlídalo těch 30 - 40 °C samo?

Napsal: úte říj 19, 2010 13:17
od Luděk Musil
Hele chlapi - nevyméšléte pi*ov*ny. Až se zařízení osvědčí - tak potom ať vyplepšuje. L.

Napsal: úte říj 19, 2010 13:20
od Patrac
Luděk Musil píše:Hele chlapi - nevyméšléte pi*ov*ny. Až se zařízení osvědčí - tak potom ať vyplepšuje. L.
doporučuju udělat si vyhřívanou garáž.. bude to možná stejné úsilí ale krom teplého motoru budeš mít i teplé auto :D