Stránka 9 z 23

Napsal: pát pro 31, 2010 13:10
od Štěpán
luboš píše:Pořadí zapalování u lady je 4,2,1,3 u felicie 1,3,4,2 takže to má jen posunutej počátek, jinak posobě dou stejně tak přehodím vn kabely a kabely ke vstřikovačům.
Sice to máš napsane posunutě, ale na spodní hraně hlavy z levé strany máš napsaná čísla 1 - 3 - 4 - 2. Takže to máš úplně stejně jako na felícii. A stejně bych v tom všem neviděl problem. I kdyby to pořadí zapalování nebo vstřikování bylo jakokoliv natočeno nebo spřeházene, tak bych akorat prohodil zapalovací kabely a přehodil zapojení konektoru na vstřikovačich. Nehledej v tom žádnou složitost.

Napsal: pát pro 31, 2010 13:24
od luboš
No já v tomhle problém nevidím mám v tom jasno. Oněco větší problém je to opačný otáčení ale i to se vyřeší úpravou toho segmentu co se točí vrozdělovači a o pár stupňů se pootoči palcem.

Napsal: pát pro 31, 2010 13:27
od Štěpán
luboš píše:No já v tomhle problém nevidím mám v tom jasno. Oněco větší problém je to opačný otáčení ale i to se vyřeší úpravou toho segmentu co se točí vrozdělovači a o pár stupňů se pootoči palcem.
A proč se namáhat s nějakou složitou úpravou segmentu? Jenom prohoď kabely na zapalovacím modulu. Je to otázka 10 sekund a 0,-Kč. :wink:

Napsal: pát pro 31, 2010 13:45
od luboš
Ono to jejní zas tak jednoduchý
Halův snímač rozpozná horní úvrať včech 4 válců. Signál je vytvářen na všech 4 otvorech (oknech) počet otvorů odpovídá počtu válců. Otvor pro jeden válec je větší neč pro ostatní 3.
Po spuštění motoru se statisticky vyhodnotí otvor pro první válec, a tím je určen okamžik zapálení v prvním válci a definovány i okamžiky zapálení pro ostatní tři válce a taky to udává do kterýho válce jednotka vstřikuje .

Napsal: sob led 01, 2011 12:19
od MartasBrno
no já nevím, nerozumím tomu, ale řekl bych, že pokud je oproti té cloně posunutej palec, tak by při opačným smyslu mělo stačit ho pootočit v opačným smyslu. A pak je potřeba vědět, kde teda je vývod prvního válce a od něj nasázet kabely v Lada pořadí. ale kecám z hladu, neviděl jsem to.

Napsal: ned led 02, 2011 22:31
od luboš
Posun toho palce je jedna ze dvou věcí co se musí udělat.
Takhle se to špatně vysvětluje to se musí vidět mě trvalo docela dlouho než sem si v tom udělal jasno :D .

Napsal: pon led 24, 2011 18:39
od luboš
Hotovo motor po pár otáčkách začal blafat a zhasl, po pootočení rozdělovačem okamžitě naskočil a jede jak pila.
Tady sou fotky:
http://lubos202.rajce.idnes.cz/vstrikovani/

Napsal: pon led 24, 2011 18:51
od MartasBrno
Mazec!!! Tyjo, normálně závist :mrgreen: . No, tak teď su jenom zvědavej na zkušenosti z provozu a případně nějaké měření na brzdě.

Napsal: pon led 24, 2011 19:00
od luboš
:D Jo no mam s toho radost jako malí děcko sme to vůbec nečekali že to pojede prakticky na první nastartování. Předstih je nestavenej hodně od oka a motor i nastudeno de parádně do otáček už jen aby bylo jaro a mohlo se to skusit na silnici.
Jinak přestavba stála cca 5500Kč.

Napsal: pon led 24, 2011 19:06
od Saša
No "klobouk" dolů . Pěkná práce .

Napsal: pon led 24, 2011 20:17
od jakke
Respekt :wav:

Napsal: úte led 25, 2011 00:06
od Little Red Riding Hood
super..

Napsal: úte led 25, 2011 00:27
od MartasBrno
Je výborný, že máš spočítaný i ty finance, díky za informace. Tohle se bude hodit všem, kteří budou zvažovat rentabilitu podobné úpravy. Teď si ještě zařídit pravidelné dlouhodobé projití STK a je po problému.

prvně jsem koukal na rozteč vývodů na vstřikovače na té tlakové šíně, no a říkal jsem si že to nemůže pasovat, ale teď až je jasný že vstřikovače jsou na hadicích a dají se dát kamkoliv. To je velká výhoda proti SIMOS 2P z felicie 1,3, který jsem chtěl zastavět na svůj malý motor 1,2.

Každopádně, je to super, tedy obrovský krok pro člověka - mizivý krok pro lidstvo, no a ty já mám nejradši, ty já mám rád :mrgreen: .

Jednoznačně palec nahoru 8)

Napsal: úte led 25, 2011 09:08
od Petr HC
luboš píše: ... a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
U Lady pohání rozdělovač pomocný hřídel , který se otáčí ve směru otáčení motoru, ale úhlový převod ozubenými koly na svislou osu (společnou pro olejové čerpadlo) smysl otáčení obrátí. Další problém může být pořadí zapalování 1,2,4,3 nebo 1,4,3,2 ,ale to se vyřeší přepojením kabelů.
Nejsem motorář, takže se mohu mýlit. Předpokládal jsem tedy, že rozdělovače obou vozů mají stejný smysl otáčení.
Toto jsem zde psal už loni - takže se ptám. Měl jsem pravdu nebo ne ?

Napsal: úte led 25, 2011 09:11
od Cory
Na tej 1,6 od VW vo felicii sa toci oproti smeru rucickovych hodiniek...teda vlavo...na zigulaku vpravo. Tak isto aj na samare sa toci opacne ako na zigulaku.