Sice to máš napsane posunutě, ale na spodní hraně hlavy z levé strany máš napsaná čísla 1 - 3 - 4 - 2. Takže to máš úplně stejně jako na felícii. A stejně bych v tom všem neviděl problem. I kdyby to pořadí zapalování nebo vstřikování bylo jakokoliv natočeno nebo spřeházene, tak bych akorat prohodil zapalovací kabely a přehodil zapojení konektoru na vstřikovačich. Nehledej v tom žádnou složitost.luboš píše:Pořadí zapalování u lady je 4,2,1,3 u felicie 1,3,4,2 takže to má jen posunutej počátek, jinak posobě dou stejně tak přehodím vn kabely a kabely ke vstřikovačům.
VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
No já v tomhle problém nevidím mám v tom jasno. Oněco větší problém je to opačný otáčení ale i to se vyřeší úpravou toho segmentu co se točí vrozdělovači a o pár stupňů se pootoči palcem.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
A proč se namáhat s nějakou složitou úpravou segmentu? Jenom prohoď kabely na zapalovacím modulu. Je to otázka 10 sekund a 0,-Kč.luboš píše:No já v tomhle problém nevidím mám v tom jasno. Oněco větší problém je to opačný otáčení ale i to se vyřeší úpravou toho segmentu co se točí vrozdělovači a o pár stupňů se pootoči palcem.
Ono to jejní zas tak jednoduchý
Halův snímač rozpozná horní úvrať včech 4 válců. Signál je vytvářen na všech 4 otvorech (oknech) počet otvorů odpovídá počtu válců. Otvor pro jeden válec je větší neč pro ostatní 3.
Po spuštění motoru se statisticky vyhodnotí otvor pro první válec, a tím je určen okamžik zapálení v prvním válci a definovány i okamžiky zapálení pro ostatní tři válce a taky to udává do kterýho válce jednotka vstřikuje .
Halův snímač rozpozná horní úvrať včech 4 válců. Signál je vytvářen na všech 4 otvorech (oknech) počet otvorů odpovídá počtu válců. Otvor pro jeden válec je větší neč pro ostatní 3.
Po spuštění motoru se statisticky vyhodnotí otvor pro první válec, a tím je určen okamžik zapálení v prvním válci a definovány i okamžiky zapálení pro ostatní tři válce a taky to udává do kterýho válce jednotka vstřikuje .
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Posun toho palce je jedna ze dvou věcí co se musí udělat.
Takhle se to špatně vysvětluje to se musí vidět mě trvalo docela dlouho než sem si v tom udělal jasno .
Takhle se to špatně vysvětluje to se musí vidět mě trvalo docela dlouho než sem si v tom udělal jasno .
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Hotovo motor po pár otáčkách začal blafat a zhasl, po pootočení rozdělovačem okamžitě naskočil a jede jak pila.
Tady sou fotky:
http://lubos202.rajce.idnes.cz/vstrikovani/
Tady sou fotky:
http://lubos202.rajce.idnes.cz/vstrikovani/
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jo no mam s toho radost jako malí děcko sme to vůbec nečekali že to pojede prakticky na první nastartování. Předstih je nestavenej hodně od oka a motor i nastudeno de parádně do otáček už jen aby bylo jaro a mohlo se to skusit na silnici.
Jinak přestavba stála cca 5500Kč.
Jinak přestavba stála cca 5500Kč.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
No "klobouk" dolů . Pěkná práce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Je výborný, že máš spočítaný i ty finance, díky za informace. Tohle se bude hodit všem, kteří budou zvažovat rentabilitu podobné úpravy. Teď si ještě zařídit pravidelné dlouhodobé projití STK a je po problému.
prvně jsem koukal na rozteč vývodů na vstřikovače na té tlakové šíně, no a říkal jsem si že to nemůže pasovat, ale teď až je jasný že vstřikovače jsou na hadicích a dají se dát kamkoliv. To je velká výhoda proti SIMOS 2P z felicie 1,3, který jsem chtěl zastavět na svůj malý motor 1,2.
Každopádně, je to super, tedy obrovský krok pro člověka - mizivý krok pro lidstvo, no a ty já mám nejradši, ty já mám rád .
Jednoznačně palec nahoru
prvně jsem koukal na rozteč vývodů na vstřikovače na té tlakové šíně, no a říkal jsem si že to nemůže pasovat, ale teď až je jasný že vstřikovače jsou na hadicích a dají se dát kamkoliv. To je velká výhoda proti SIMOS 2P z felicie 1,3, který jsem chtěl zastavět na svůj malý motor 1,2.
Každopádně, je to super, tedy obrovský krok pro člověka - mizivý krok pro lidstvo, no a ty já mám nejradši, ty já mám rád .
Jednoznačně palec nahoru
U Lady pohání rozdělovač pomocný hřídel , který se otáčí ve směru otáčení motoru, ale úhlový převod ozubenými koly na svislou osu (společnou pro olejové čerpadlo) smysl otáčení obrátí. Další problém může být pořadí zapalování 1,2,4,3 nebo 1,4,3,2 ,ale to se vyřeší přepojením kabelů.luboš píše: ... a rozdělovač se točí naopak protože je na vačkovce zezadu, když by byl zapředu tak by se točil stejně jak motor ale on je na druhy straně tak se točí naopak.
Nejsem motorář, takže se mohu mýlit. Předpokládal jsem tedy, že rozdělovače obou vozů mají stejný smysl otáčení.
Toto jsem zde psal už loni - takže se ptám. Měl jsem pravdu nebo ne ?
Na tej 1,6 od VW vo felicii sa toci oproti smeru rucickovych hodiniek...teda vlavo...na zigulaku vpravo. Tak isto aj na samare sa toci opacne ako na zigulaku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)