Stránka 9 z 34
Napsal: ned úno 13, 2011 14:11
od Vašátor
Pár jedinců zde debatovalo o tom, jestli Luděk bude mít věž bez konzoly s dorazem horního ramene ... odpověď viz foto
Napsal: ned úno 13, 2011 22:56
od Cory
Tak uz je tam, papľuh jeden ukrajinský
Napsal: pon úno 21, 2011 10:03
od Luděk Musil
V pátek jsem založil do válců písty, "přivázal" jsem je ke klice a zavřel jsem motor zezadu a zepředu.
V sobotu jsem se byl podívat u Vašátora v Meziboří na ten jejich nový pískovací box.
A včera jsem těch pár kousků natřel černou barvou a udělal si z nich v předsíni efektní záclonu:
Napsal: pon úno 21, 2011 13:16
od Vašátor
Tááák... a žigulíček je už u lakýrníka. Podle jeho vytížení však lakýrnická nebude hotova dříve jak za měsíc. Počítal bych měsíc a půl, nicméně na jeho velmi kvalitní práci se počkat vyplatí
Napsal: pon úno 21, 2011 14:22
od mayo456
fiiha no už teraz to vizerá veľmi slušne keď to bude vyskladané bude to pecka
Napsal: pon úno 21, 2011 14:39
od Luděk Musil
Zbývá mi očistit hlavu a zabrousit ventily, převodovku buď očistit nebo z ní vzít náhon tachometru a vložit to do 5kvaltky (pravděpodobnější). Což mi připomíná, že musím sehnat první a druhý díl výfuku.
Až se to vrátí z laku na dílnu, bude potřeba opískovat ramena, odstranit rez a starý nátěr ze zadní nápravy, opatřit nápravy novým nátěrem.
No a ve finále (až to bude stát u mě na dvoře) tak to musím celý nastrojit a zprovoznit, udělat emise a TK a můžu jet na jarní sraz. L.
Napsal: pon úno 21, 2011 15:39
od Štěpán
Jen taková mala poznámečka:
Nebylo by lepší tu kastli uskladnit někde pod střechou a přivézt to tomu lakýrnikovi až na to auto bude mít opravdu čas? Je teďka celkem hnusný počasí a bude na to pršet a sněžit.
Napsal: pon úno 21, 2011 15:43
od Patrac
Štěpán píše:Jen taková mala poznámečka:
Nebylo by lepší tu kastli uskladnit někde pod střechou a přivézt to tomu lakýrnikovi až na to auto bude mít opravdu čas? Je teďka celkem hnusný počasí a bude na to pršet a sněžit.
no ono to bude asi pod plachtou. Celkem chápu Vaška že mu to zavazí v dílně ale mám dojem že Pšenda taky měl auto na lak nachystaný u lakýrky pod plachtou a než na něj přišla řada mohlo se znova vyvařovat.. Nepočítám že tohle bude ten případ ale svýms tylem souhlasím že uskladnění pod střechou je lepší než uskladnění pod plachtou.
Napsal: pon úno 21, 2011 15:44
od Luděk Musil
Štěpán píše:Jen taková mala poznámečka:
Nebylo by lepší tu kastli uskladnit někde pod střechou a přivézt to tomu lakýrnikovi až na to auto bude mít opravdu čas? Je teďka celkem hnusný počasí a bude na to pršet a sněžit.
Hm ... zajímavý postřeh - máš pravdu Štěpáne
.
Ale podle toho co mi říkal Vašátor - tak lakýrník má velkou stodolu a auto bude uvnitř
. L.
PS: Vašátore, mohl by jsi poprosit pana lakýrníka, aby dělal průběžně fotografie jak při přípravě, tak při laku? To asi budou opravdu nejzajímavější fota
Napsal: pon úno 21, 2011 18:38
od Vašátor
A všichni vedle jak ta jedle
. Pořízená fotka je z pátku odpoledne, kdy jsme lakýrníkovi auto dovezli. Volal sám, že jej máme dovézt. Vše bylo domluveno takto:
- v pátek odpoledne jsme předali žigulíka, který byl zakryt plachtou
- v sobotu mělo proběhnout rozleštění laku na Americe a její odvoz k zákazníkovi
- rovněž v sobotu přeparkování žigulíka do garáže, kde bude čekat až se uvolní dílna
Luďku, já mluvil o stodole? Spíš jen, že auta parkuje až u sousedů
Jo, fotky budou asi problém. Lakýrník je sice relativně mladej, nicméně na novodobé vychytralosti typu internet a focení zakázek jaksi není. Ale neboj, budu to sledovat a určo se za ním alespoň dvakrát otočíme
Takže klíd
Napsal: pon úno 21, 2011 18:45
od Hurikán
My jsme naprosto klidní.
Jen se moc a moc těšíme na výsledek.
Napsal: úte úno 22, 2011 07:58
od Patrac
Vašátor píše:Lakýrník je sice relativně mladej, nicméně na novodobé vychytralosti typu internet a focení zakázek jaksi není.
Takže klíd
to je totiž to nejpěknější kdy se z ošklivého káčátka vyloupne labuť. když do auta řešeš svařuješ a připravuješ je sice vidět odvedená práce a trvá to třeba stovky hodin ale při celkovém pohledu nic. Kdežto pak jak se tomu začne dávat kabát tak je rázem hotovo. a pak dodělání zbytku je sice moc práce ale auto už se jen dotváří.
Napsal: úte úno 22, 2011 08:54
od MartasBrno
Jo. A vlastně to vůbec nevypadá, že by do toho kdy někdo říznul, natož na tom makal stovky hodin.
vašku, tak mně napadá - nemáš nějakej decentní symbol, něco jako podpis, kterým na tebou dělaným autě zvěčníš pot svých rukou? Něco, co nepohorší a přitom řekne
jo, to dělal Venca, něco jako třeba AMG
Napsal: úte úno 22, 2011 12:36
od Vašátor
Marťas: už delší dobu přemýšlím, že bych nechal udělat nálepečky na přední sklo, nějaké malé. decentní, s logem a nápisem Toto vozidlo renovoval Classci-oldtimer.cz Jenže jaksi nejsem grafik a soused má moc práce a tak jsem se zatím nedokopal. Pracuju na tom
jej, už se těším až bude po laku. To bude úplně jiná!
Napsal: pon bře 07, 2011 07:52
od Luděk Musil
Přestože ne zcela zdráv fit a v kondici mě krásné sobotní odpoledne vylákalo na sluníčko.
Přinesl jsem si na ponk tu "hromadu šmíru", která si o sobě odvažovala tvrdit, že je hlavou motoru. Dvě hodiny jsem ji škrábal špachtličkou, drhnul ocelovým kartáčem a potom následovala poslední očistná kůra petrolejem a štětcem. Zhruba v neděli před obědem zářila zvenčí opět krásným hliníkovo-stříbrným leskem a zevnitř je taktéž čistá, jen mírně zahnědlá od zažraného oleje.
Ventily jsou taktéž venku, očištěny od karbonu a připraveny na zabroušení a opětné vložení.
Olejovou vanu musím ještě jednou pořádně okartáčovat a je připravena na nový nátěr.
Takže motor by mohl být celkově přichystán na instalaci během cca 14 dní.
Fotky průběhu očisty hlavy jsem nedělal, dodám finální foto seskládané hlavy.
L.