Stránka 9 z 66
Napsal: stř bře 04, 2009 21:05
od Majo
tommel myslel aktualnou spotrebou ustalenu spotrebu pri ustalenej rychlosti na rovine. A to potvrdzujem to co napisal.
Dlhodobu priemernu spotrebu mam 8.2 a to jazdim podobne ako tommel. Dlhe trasy nie je problem ani pre mna jazdit pod 6 litrov. Ked som sa snazil, dokazal som ist za priemerne 4.7litra celych 40km. A ani ma skoro nik neobiehal Ale v meste to leti hore zavratnym tempom...
Najvysia spotreba bola nieco cez 13 na nejakej dlhsej trase, ale to bolo rely styl, normalny clovek by pri tom vypustil telesne tekutiny vsetkymi otvormi, nastastie bol so mnou tommel
Nepresnost palubneho pocitaca je dana jedinou vecou - nepresnostou tachometra. Mne to na 195kach premeriava o 2km, tommelovi asi o 5... Verte tomu ze odchylka palubaka je mala - zanedbatelna... Kontroloval som to od plnej do plnej a vyslo mi o dva deci menej
Napsal: stř bře 04, 2009 21:42
od Trevor
No som fakt zvedavy nato orezavatko v priore lebo ist takym autom 192 je riadny hazard
Ps: Trevor na jazny zraz zigulakom nepojde lebo ten bude uz asi po smrti. A ked pojdem tym co pevne verim ze pojdem tak pojdem sam lebo tam kde bude tomel s majom koncit ja budem len radit 5 a vzdalovat sa
Napsal: stř bře 04, 2009 21:44
od Tommel
Tak to jsem fakt zvědavej jak se nam budeš vzdalovat
Jinak nevidim problem na Priore 192 i vic
, auto se fakt chova dobře hold už to neni klasickej žigulak s podvozkem z 01ky
Napsal: stř bře 04, 2009 21:45
od Majo
a potom si sa zobudil
Napsal: stř bře 04, 2009 22:05
od Kewint
tady někdo zapomíná na elegenanci hranatejch
[ Komentář přidal: Jelen: st březen 04, 2009 22:12 ]
Kewint: nemůžeš zapomenout na nic, co neexistuje
Napsal: stř bře 04, 2009 22:13
od Laďuša
Elegance opracovanýho kvádru v závodě s Priorou asi nebude moc přínos
Napsal: čtv bře 05, 2009 08:17
od Honza 21061
Tommel píše:Mno Priora sice neni asi uplnej sportovni vůz ale motor na to vlohy trochu ma, že to je jen 1,6 16V 98HP to jede hodně dobře za velmi dobrou spotřebu, neni problem 150km/h za 6l 180km/h za 8l
Honza 21061 píše:Lidi ono to i jede, brzdí, zatáčí a ve 120 se to nechce rozsypat...
.
Narozdil od Mondea se Priora nerozpada ani ve 190km/h
Ale brzo se ti rozpadne, pokud ji zajíždíš na maximálních rychlostech... To se divím, že takovej autíčkář tohle nemá ošéfovaný.
Napsal: čtv bře 05, 2009 09:51
od Tommel
Ale prd se rozpadne
, samozřejmně takle nejezdim furt
a 190 nevidim jako maximalni rychlost, když to jede i na 4ku
Napsal: čtv bře 05, 2009 10:18
od Saša
Tommel píše:a 190 nevidim jako maximalni rychlost, když to jede i na 4ku
Abys nebyl nemile překvapen . Ono totiž na 4-ku to má mnohem větší točivý moment na kolech než na 5-ku . Vše pak závisí v téhle rychlosti na aerodynamickém odporu . Pokud bude foukat trochu proti tak zjistíž že na 4 to jede rychlejc než na 5 .
Napsal: čtv bře 05, 2009 12:21
od Tommel
Tak je mně jasne, že na 5ku to už tak rapidně nebude zrychlovat jak na 4ku
na aerodynamickém odporu samozřejmně hodně zavisi, ale už to neni jak u krabice že dá člověk 5ku a začne to zpomalovat když trochu vic fouka vitr
Napsal: čtv bře 05, 2009 16:35
od Majo
to neni niva aby som maximalku dosahoval na 4ke
aerodynamika letiaceho kvadra je passe, to uz vychytali u samary a rokmi sa zdokonaluju
Na 5ku to stale zrychluje. Navyse 4 a 5 su tak tazke prevody, ze ani v zabehu neuskodia maximalne otacky(teda momentalne maximalne, po zabehu odstranime obmedzovac)
jo a skoro som zabudol, casom pojde 3,7 staly prevod do prdele, nahradi ho 4,3 a pribudne na radicke poloha od stvorky napravo
Napsal: čtv bře 05, 2009 17:01
od zelvotron
myslíš R?
Napsal: čtv bře 05, 2009 17:15
od Cory
ee, bude to 6ka
Napsal: čtv bře 05, 2009 17:34
od Majo
zelvotron píše:myslíš R?
Ty mas na 2111ke R vzadu?
Na Ukrajine predavaju prestavbovy kit na predohrabacku prevodovku s dvomi koleckami navyse. Samozrejme s 3,7mickovym prevodom 6ka nema zmysel, ale ja mam radsej kratke prevody, takze 4,3 bude akurat
Napsal: čtv bře 05, 2009 17:41
od zelvotron
A já myslel, že si to chceš uspůsobit aby to bylo stejný s klasikou
Hele neprodávájí tam třeba přestavbovej kit na uzávěrku diferenciálu? To by bylo zajímavější