Stránka 80 z 117

Napsal: čtv úno 18, 2010 19:38
od Michal Pokorný
No, neblázni. Bohužel jsi tam teď zapsaný a s tím už nic nenaděláš. Holt se s tím musíš nějak sžít a nepropadat negativním myšlenkám.
Však jsou lidi co zažívají i mnohem tragičtější situace (čímž tu tvoji nechci nijak zlehčovat) , prostě věř, že bude lépe :wink:
Brát si vzor z výše jmenovaných individuí nemá smysl.

Napsal: ned úno 21, 2010 20:59
od Atex
Michal Pokorný, diky za utechu, je to pro mne fakt zklamani :-( .
Ted zvazuju vsechny mozne varianty jak to zbastlit aby to nejak jelo, ale jak pocitam vselijak, asi to nepojede :-(

Napsal: ned úno 28, 2010 18:26
od Atex
Tak jelikoz jsem se 14dni trepal jak pojistka, ze budu bez ziguluka, zacal jsem zase na nem delat. Uz jsem obesel zname, posbiral stare hadice, neco si udelam sam v praci, neco v garazi, ale to auto proste musim ozivit a jet na sraz tentokrat i s autem.

Turbinu jsem nechal jen otocit kvuli mazani. Podle toho servisaka by olej zrat nemela, ze vypada jeste slusne, tak uz je tam a ceka na svuj prvni start. Troje tesneni ktere stoji 500kc/ks, jsem vystrihal z klingeritu, puvodne urceneho na vyfukove tesneni trambusu. No snad se hasici nebudou zlobit, jestli ho budou potrebovat :roll: . Dodelal jsem kompletne chlazeni, takze chladic je tam, chybi jen nalet voda (snad). Trochu mne brzdi privod oleje k turbu, to se musi udelat na zakazku, pak se zapojenim elektriky asi nebude sranda, tam mi snad nekdo prijde pomoci.

Pak otocit klickem? Ze by?

Nejake foto:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: ned úno 28, 2010 18:34
od Puhi
čo chceš vyrábať na mieru? Ak adaptér, možno by pasoval jeden z týchto (neviem aký tam má lada závit :oops: )
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... jovy-filtr

Napsal: ned úno 28, 2010 18:36
od Atex
Ne ne Puhi, olejove chlazeni mam uz hotove, ja potrebuju privod oleje k turbu. Odvod je jen jednoducha hadice na sponku, ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.

Napsal: ned úno 28, 2010 18:41
od Cooper
Atexi, ten tvůj klingerit je takový ten grafitový nebo jaký? Hodně rád se láme a když ho zašudláš mezi prstama tak se rozpadne? Jestli chceš, v práci toho máme plno, používá se to na tlumič. Máme tam i plno normálního "modrého" klingeritu všemožnách tloušťek.....

Napsal: ned úno 28, 2010 18:42
od Yellow01
Není to originálně řešený trubkou skrz kterou jde průtočnej šroub?

Napsal: ned úno 28, 2010 18:48
od Puhi
Atex píše:ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.
skús to vyfotiť, niesom si istý či viem ako to myslíš. Ja čo mám uskladnené turbo, tak na ňom je aj na prívode aj na odvode závit. Ak myslíš to, tak na tej istej stránke som videl aj nejaké fitingy. :roll: takže by si to mohol potom mohol napojiť rovno na hadicu
tu kuk http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ene-hadice

Napsal: ned úno 28, 2010 19:04
od Saša
Koukám že bojuješ s místem . Přehoď posilovač ke spolujezdci . Má to tak hodně aut .

Napsal: ned úno 28, 2010 20:34
od Atex
Puhi, tady foto...

Saša, nerozumim reci tveho kmene :oops:

Yellow01, JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela.

Obrázek Obrázek

Jeste jsem zapomel na Coopera, no pokud mas tu moznost, byl bych jen rad, kdo vi jak to dosavadni bude tesnit.

Napsal: ned úno 28, 2010 22:47
od Little Red Riding Hood
takhle do toho..

Napsal: pon bře 01, 2010 10:57
od Puhi
Aha tak to je u teba :? Ja to mám nejak takto tak preto som myslel že tie fitingy by to mohli vyriešiť. Tak nič :roll:

Napsal: pon bře 01, 2010 23:00
od Atex
Jo to jo, kdybych pridaval turbinu na origo motor, tak bych to taky tak resil :-)

Napsal: čtv bře 04, 2010 21:22
od EMI
Atex píše:JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela
já bych to celý vyhodil a zašel třeba do krámu s náhr. dílama na zemědělskou techniku a koupil 1x tlakovou hadici na hydraulickej olej (tady ještě líp opancéřovanou aby byla drobet chráněná) + k tomu jednu "přípojku" - na jedný straně závit do turba a na druhej závit s konusem pro hadici. ev. "vsuvku" ta má ale konusy na obou stranách (spojení 2 hadic) + teda něco na připojení do motoru, tam nevim jak to budeš řešit... podle tvých fotek by to šlo nebo ne?

....na puhiho turbo určitě, tam je to vidět pěkně. nebo v tom mam hledat větší záludnost?

typuju, že to co jsem napsal asi budeš vědět nebo tě to napadlo, ale co kdyby :wink:

Napsal: pát bře 05, 2010 00:05
od Atex
EMI, zni to jednoduse, ale jak rikam, na te turbine je nejaka zvlastni koncovka, kurec vyfotim a hodim to tu ... Ono vlastne mezi trubkama je pruzny dil z opletene hadice, tak ji necham jen vylisovat a nalisovat delsi, bude to origo a plne funkcni 8) V tomto uz bych problem moc nevidel, ale kdo mi pomuze s tou elektrikou, jsem z toho uplne pav abych priznal....