Stránka 80 z 124
Napsal: úte bře 15, 2011 12:49
od dvk
Když jsme u těch TDi ... není pro městský provoz a krátké trasy výhodnější benzín ? Netrpí diesel krátkým popojížděním více než benzínový motor ?
Napsal: úte bře 15, 2011 12:52
od Laďuša
No, jako chvályhodnej počin musim uznat krok, že na autech bude znak jednobarevnej. To, že prakticky stejnej byl na autech před desetiletíma je jiná věc, ale návrat ke kořenom leckdy neuškodí.
Jinak, k tomu malýmu paskvilu musim dodat, že to je humáč. Jediný, co by se mi na tom snad mohlo líbit, je barva.
Nechápu, proč ty pidivozy musí dělat tak odporný, když třeba Fiat pětistovka je celkem pěknej. Když se chce, tak to jde...
Půjde o vůz pro studenty ...
Než tuto, rozhodně je lepší tramvaj. I plná.
Napsal: úte bře 15, 2011 13:09
od Marek
dvk píše:Když jsme u těch TDi ... není pro městský provoz a krátké trasy výhodnější benzín ? Netrpí diesel krátkým popojížděním více než benzínový motor ?
Nemyslím, že by to vadilo. Naftovému motoru nesvědčí provoz zastudena, pod to se podepíšu. Jenže tenhle žebrák je pidimotor, který navíc nemá více jak čtyři litry chladicí kapaliny. Bude se ohřívat stejně rychle jako benzinový agregát.
Nicméně jak koukám na link, co sem dal želvák, zjišťuji, že nové informace se od původních diametrálně liší. Prý v tomto voze budou jen benzinové motory. Takže změna, jak je vidět...
Napsal: úte bře 15, 2011 13:13
od dvk
Aha, slyšel jsem totiž zkušenost majitele jednoho TDi, které jezdilo velmi hodně v městském provozu a údajně se dost brzy zcela zanesla nějaká součástka kolem turba, tuším nějaká hadice. Podrobnosti už si nevzpomínám, nicméně je pravda, že to byl motor 2.5
Napsal: úte bře 15, 2011 13:14
od Marek
Zanáší se statorové regulační kolo turba a omezí se jeho chod. Tím turbo přefukuje a jednotka padá do nouze. To se bohužel tu a tam stane. Je třeba při provozu ve městě občas vyjet za město a trochu motor protáhnout, aby saze vyletěly a bude vše v cajku.
Napsal: úte bře 15, 2011 15:58
od Jarda
Miso píše:Jarda píše:Hodnota kroutícího momentu na kolech má stejnou vypovídací hodnotu, jako výkon motorru.
Nema, je nutne poznat este priemer kolesa.
To je pravda, naštěstí má většina aut téměř stejný vnější průměr kol (když má disk více palců, tak se na něj dá pneumatika s nižším profilem).
Napsal: úte bře 15, 2011 16:15
od Saša
A bude mít ta malá sranda také filtr pevných částic ? Ten totiž pro vyčištění potřebuje vyší výkon , zahřátý motor i filtr a jízdu vyší rychlostí , což ve městě nenastane . Nebo že by další položka v platbě za garančky kdy mechanik auto prožene po dálnici a vyžena saze
Napsal: úte bře 15, 2011 20:27
od vik2
ta blamáž kolem nazvu,,,, neni to nahodou uz soucast marketingu??? jak jsem rekl, skodovka ma tohle promakany!!! a funguje ji to. cim vice o necem mluvime..............
druha vec,,, dneska uz se preci nedelaji spolehliva auta(vyjimky potvrzuji pravidlo). at se to zanasi, ucpava apodobne, radi vam prodame novej nahradni dil a radi vam ho tam odborne namontujeme
Napsal: úte bře 15, 2011 20:36
od MartasBrno
Jo a pak si děláš ventily po montáži hlavy v servisu sám, bo jich polovina fouká. To jsme se zase nasmáli.
Napsal: úte bře 15, 2011 22:30
od dmatej
A vo tom to je
Jinak auto to bude pro trh asi zajímavý, samozřejmě by mě nezajímalo, protože ideální nákupní taška je VAZ 2101 se zahrádkou a koulí
Napsal: stř bře 16, 2011 07:37
od Marek
Davide - já se obávám, že zajímavý nebude. Ve srovnání s konkurencí je to drahé. Za ty peníze koupím auto o třídu vyšší. Pokud nebazíruju na značce, určitě najdu minimálně dvě desítky vozů, které jsou buď ve stejné třídě levnější, anebo stejně drahé, ovšem ve vyšší třídě.
Podívej se na korejské vozy (ve většině případů vyráběné v Evropě) - takové Aveo v sedanu je levnější a přitom o třídu větší, Spark ve stejné třídě o 60 tKč lacinější, iX20, i10 a další... C1, Aygo, P107, Solenza, Twingo, Panda, Corsa, ........... A když se podíváš na ceny fordu nebo renaultu (což už dávno nejsou žádné sračky), mávneš nad novou městskou škodovkou znechuceně rukou a jdeš k jiné značce.
Tedy tak to vidím já... Někdo může mít zcela jiný názor.
Napsal: stř bře 16, 2011 08:13
od Luděk Musil
Marek píše:Davide - já se obávám, že zajímavý nebude. Ve srovnání s konkurencí je to drahé.
Ehm ... drahé - ale NAŠE! Kdo má v sobě národní hrdost - koupí si škodofku
.
Já už svůj povinný díl národní hrdosti splnil
- teď mi rezne v garáži
. A i kdybych ji v garáži neměl - v tomto případě si myslím, že Marek má pravdu - za stejný prachy (ba i levněji) koupíš ve stejný třídě více výbavy případně vyšší třídu ve stejný výbavě. L.
PS: a to jejich nový logo? Viz:
http://www.novinky.cz/auto/227767-nove- ... dchlo.html . Musím s grafiky a dyzajnéry souhlasit ... asi to kreslil nějaký šéf tiskovýho odboru, který je možná dobrý jako šéf
Napsal: stř bře 16, 2011 09:38
od Marek
To nové logo mě nijak zvláštně neoslovuje, v tom se shodujeme...
Bohužel v posledních letech se nemůžu zbavit dojmu, že škodovka jako značka je přehnaně drahá. A obávám se, že je to umělé lobby tatíčka koncernu. Kdyby totiž škodovka byla cenově "lidovější", neprodávaly by se folcvágny.
Škodovka argumentuje technologiemi a kvalitou. Že by jejich technologie byly kdovíjakým přínosem, si rozhodně nemyslím, a ohledně kvality jsou v naprostém světovém průměru.
Napsal: stř bře 16, 2011 09:51
od zelvotron
Já bych dodal v posledních deseti letech.
Napsal: stř bře 16, 2011 09:56
od Marek
Je to fakt síla s těmi jejími cenami. Možná, že TSi vývojově něco stojí a někdo to musí zaplatit - proti tomu nic. Ale kdo jim stojí o TSi? Ať tuhle technologii zaplatí majitelé Superbů a Passatů. Malé vozy si vystačí s běžnými atmosférickými MPi motory, kde třicet let není co zlepšovat, a proto není důvod nic draze dotovat. No nemám pravdu?