Stránka 79 z 120
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:57
od Cory
akoze elektricky posilnovac riadenia do klasiky 01-07 nie je nic nezohnatelne...jeden som drzal v rukach, dokonca s vyskovym nastavovanim volantu..ale ta cena
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:06
od zelvotron
Co to je, a odpověď řadící páka nestačí, pochopitelně jde hlavně o to tlačítko
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:13
od Chester
zelvotron píše:o to tlačítko
že by spínač 4x4...
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:23
od Hurikán
zelvotron, To je přeci úplně jasné. Jde o elektrické (před)řazení rychloběhu, neboli pátého rychlostního stupně.
Tento systém hojně využívalo Volvo v řadách 24x; 26x a v některých prvních sériích 74x resp. 76x. Používalo se to tak, že se při zařazené čtyřce zmáčklo tlačítko a potom třeba i s časovým odstupem se prošlápla spojka, během čehož došlo k rychlému automatickému přeřazení. Celý systém byl při správném používání hodně spolehlivý. Postupem času se však přešlo na běžné plně manuelně řazené pětistupňové převodovky, které byly výrazně levnější.
Napsal: ned kvě 09, 2010 10:13
od Saša
Servo je originál výrobek GM (Opel Corza kombo) A páč Lada spolupracovala s GM tak to "kupodivu"(zázrakem) sedne jak pr....el na hrnec .
Jediné co se bude muset upravit je zadní úchyt , který tady chybí a to podstatné sehnat řídící jednotku . Jediná "vada" na kráse je váha . Má to komplet 6.2 KG .
Napsal: ned kvě 09, 2010 11:08
od Trevor
Stou vahou nic neurobis koniec koncov je to asi jedno. Bez tej rj je to asi na dve veci aj ked kto vie ako je to vsetko v corze poprepajane a co vsetko bude treba tej rj nasimulovat aby vobec bola ochotna tocit motorom
Napsal: ned kvě 09, 2010 11:26
od Saša
Má to samostatnou řj. Už jsem koukal na net . Některé mají ještě vstupy pro snímání rychlosti a přepínání módu (účinnosti) jinak je to schopno pracovat samostatně (krom zmíněné řj) . Poněvač jsem člověk zvídavý (v tomhle případě zvědavý) tak jsem celé servo do mrtě rozebral , abych zjstil jak to vlastně funguje . Obrázky dám ... někam . V pondělí se kouknu jestli se tam někde ta krabička neválí .
Napsal: ned kvě 09, 2010 11:55
od zelvotron
Hurikán píše:zelvotron, To je přeci úplně jasné. Jde o elektrické (před)řazení rychloběhu, neboli pátého rychlostního stupně.
Tak koukám, že jsem laťku nasadil nízko, na některých modelech to myslím řadí okamžitě při zmáčknutí tlačítka.
Napsal: ned kvě 09, 2010 12:54
od Petr HC
Hurikán píše: ...zelvotron, To je přeci úplně jasné. Jde o elektrické (před)řazení rychloběhu, neboli pátého rychlostního stupně.
Toto řešení, ovšem mechanicky, měla Tatra 57 B někdyv r.1946. A u Pragy S5T jsem měl elektropneumatické "půlení" kvaltů, ovládané tlačítkem na šaltrpáce (u málokteré to fungovalo). Stačilo ovšem vyměnit O-kroužek v pneu-válci za těsnění z pneu-válců Festo a pohoda.
Napsal: sob kvě 15, 2010 18:32
od zelvotron
Tenhle verk mě zabírá místo v garáži. Na fotkách to není kompletní, ale možná se zbytek ještě někde dohledá. Pozná někdo?
(a kdyby to někdo chtěl, tak je to jeho
)
Napsal: sob kvě 15, 2010 19:05
od Chester
napadá mě jen vážačka nebo jak se tomu řiká... na takový ty pásky
Napsal: ned kvě 16, 2010 21:42
od plavec
zelvotron píše:Tenhle verk mě zabírá místo v garáži. Na fotkách to není kompletní, ale možná se zbytek ještě někde dohledá. Pozná někdo?
(a kdyby to někdo chtěl, tak je to jeho
)
Je mi jedno co to je, ale rád bych si to vzal k prozkoumání.
Napsal: ned kvě 16, 2010 21:49
od Hurikán
Mě na tom zaujala hlavně vidlice na přívodní šňůře. Co to je za typ? Není to moc dobře vidět.
Napsal: ned kvě 16, 2010 21:53
od Jelen
To je stará trojfázová vidlice (4 vodičová) na 380V
Napsal: ned kvě 16, 2010 21:57
od Hurikán
Myslel jsem si to, ale nebyl si tím úplně jistý. Na mě je tohle příliš moderní.
Já totiž mám všude ještě porcelánové.
Anebo potom už nové kulaté.