Pivo, víno, chlast....
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Cestou na mrazivém povětří jsme začínali zjišťovat, že nám v hlavě počali svojí činnost nějací permoníci. Došli jsme na zastávku a po kratším prozkoumání chátrající zastávky dojel náš vlak a my usedli do téměř prázného stroje ř.810. Hned v Úštěku přišla krutá rána osudu a vůz zcela zaplnila jakási výprava dětí s paní učitekou.
Opět jsme tedy zapařili, tentokráte v pravém slova smyslu a pohled z okna na krajinu již nebyl možný. Cesta se stala nekomfortní.
Dokonce i službu končící pan závorař z Horních Řepčic musel zaujmout jedno z posledních volných míst a to u nás. Celou cestu se, pokukujíc po nás, usmíval. Patrně po pár vteřinách sedění těsně vedle mne zjistil, která bije.
Dorazili jsme tedy do Lovosic, kde jsme v podchodu na Pragotronu vyhledali červenou tabulku s nápisem Praha hl.n. a očakávali příjezd rychlíku, který nás dopravil do Roudnice n.L.
Obsadili jsme hned první kupé v prvním voze, za lokomotivou. Ihned jsme zjistili, že klimatické podmínky v celém prvním voze jsou nelidské. Pokud bych tvrdil, že teplota v kupé byla při otevřených dveřích do uličky cca 40°C , příliš bych se nepletl. Jak souputník zjistil, dotknout se kovových polic na zavazadla nebylo příjemné a téměř by způsobovalo popáleniny. Lino na "schůdku" topení nemělo daleko od zahoření. Při zastavení v Bohušovicích jsem otevřel okno a zjistil, že tak učinila většina osazenstva prvního vozu. Paní průvodčí se tomuto vozu raději celou cestu vyhýbala.
Celou dobu se náš rychlík rozjížděl velice zvolna, jak s humorem poznamenal můj spolucestující - většina energie, kterou byl schopen pobrat sběrač lokomotivy, padla na vytápění prvního vozu a na jízdu již mnoho nezbylo.
Značně rozpálení jsme tedy dorazili do Roudnice nad Labem. Bylo 10.12 hod. , jelikož v neděli otevírá nádražka až ve 12 hodin, měli jsme spoustu času. Vyrazili jsme tedy k řece, zkontrolovat zda-li kačenky po požití oněch granulí ještě žijí. Dopadlo to dobře, žily.
Mrazivé povětří u vody se mi již nezamlovalo, vyrazili jsme tedy k nádraží, ovšem měli jsme ještě stále hodinu čas. Kroužili jsme tedy kolem nádražních budov. Jak jsme časem zjistili, činilo tak více osob, které se předešlého večera účastnilo seance v nádražce. Mezi tím jsme stačili i vypozorovat jak se méně přizpůsobiví občané svolávají na dopolední kávičku.
Stále jsme čekali na vytoužený okamžik, tedy odemčení dveří restaurce - v 11.45 hod. se tak stalo.
Vstoupili jsme dovnitř a poznávali známé tváře z předchozího dne. Ovšem nálada v restauraci byla zcela olišná. Marek ji popsal zcela přesně jedním slovem - tryzna.
Každý pocucával vyprošťovací pivo a upřeně sledoval vzor ubrusu na stole. Komunikace vázla, chvílemi nádražka připomínala kostel.
Já, vědom si toho, že musím ještě dopravit VAZ z Úštěka, jsem si dal jen jedno pivo a přešel na Kofolu (nalijme si čitého vína- tato výmluva se mi velice "hodila do krámu"). Marek hrdinně setrval u piva, ale evidentně mu "štosovalo" . Dali jsme si ještě oběd (gulášek s knedlíkem), po dojezení jsem se cítil jako onen pohádkový vlk s břichem plným kamení.
Protrpěli jsme zde v sedící poloze zbytek odpoledne a vydali se ke svým domovům.
Vzal jsem to celé jen tak ve hrubém nástinu. Na spoustu věcí jsem jistě zapoměl, neb většinu ze sobotního večera si nepamatuji. Marek jistě zapomenuté okamžiky doplní. Patrně nejlepší bude, když uveřejní své záznamy. Ty kde jsem zachycen já, může vynechat
Opět jsme tedy zapařili, tentokráte v pravém slova smyslu a pohled z okna na krajinu již nebyl možný. Cesta se stala nekomfortní.
Dokonce i službu končící pan závorař z Horních Řepčic musel zaujmout jedno z posledních volných míst a to u nás. Celou cestu se, pokukujíc po nás, usmíval. Patrně po pár vteřinách sedění těsně vedle mne zjistil, která bije.
Dorazili jsme tedy do Lovosic, kde jsme v podchodu na Pragotronu vyhledali červenou tabulku s nápisem Praha hl.n. a očakávali příjezd rychlíku, který nás dopravil do Roudnice n.L.
Obsadili jsme hned první kupé v prvním voze, za lokomotivou. Ihned jsme zjistili, že klimatické podmínky v celém prvním voze jsou nelidské. Pokud bych tvrdil, že teplota v kupé byla při otevřených dveřích do uličky cca 40°C , příliš bych se nepletl. Jak souputník zjistil, dotknout se kovových polic na zavazadla nebylo příjemné a téměř by způsobovalo popáleniny. Lino na "schůdku" topení nemělo daleko od zahoření. Při zastavení v Bohušovicích jsem otevřel okno a zjistil, že tak učinila většina osazenstva prvního vozu. Paní průvodčí se tomuto vozu raději celou cestu vyhýbala.
Celou dobu se náš rychlík rozjížděl velice zvolna, jak s humorem poznamenal můj spolucestující - většina energie, kterou byl schopen pobrat sběrač lokomotivy, padla na vytápění prvního vozu a na jízdu již mnoho nezbylo.
Značně rozpálení jsme tedy dorazili do Roudnice nad Labem. Bylo 10.12 hod. , jelikož v neděli otevírá nádražka až ve 12 hodin, měli jsme spoustu času. Vyrazili jsme tedy k řece, zkontrolovat zda-li kačenky po požití oněch granulí ještě žijí. Dopadlo to dobře, žily.
Mrazivé povětří u vody se mi již nezamlovalo, vyrazili jsme tedy k nádraží, ovšem měli jsme ještě stále hodinu čas. Kroužili jsme tedy kolem nádražních budov. Jak jsme časem zjistili, činilo tak více osob, které se předešlého večera účastnilo seance v nádražce. Mezi tím jsme stačili i vypozorovat jak se méně přizpůsobiví občané svolávají na dopolední kávičku.
Stále jsme čekali na vytoužený okamžik, tedy odemčení dveří restaurce - v 11.45 hod. se tak stalo.
Vstoupili jsme dovnitř a poznávali známé tváře z předchozího dne. Ovšem nálada v restauraci byla zcela olišná. Marek ji popsal zcela přesně jedním slovem - tryzna.
Každý pocucával vyprošťovací pivo a upřeně sledoval vzor ubrusu na stole. Komunikace vázla, chvílemi nádražka připomínala kostel.
Já, vědom si toho, že musím ještě dopravit VAZ z Úštěka, jsem si dal jen jedno pivo a přešel na Kofolu (nalijme si čitého vína- tato výmluva se mi velice "hodila do krámu"). Marek hrdinně setrval u piva, ale evidentně mu "štosovalo" . Dali jsme si ještě oběd (gulášek s knedlíkem), po dojezení jsem se cítil jako onen pohádkový vlk s břichem plným kamení.
Protrpěli jsme zde v sedící poloze zbytek odpoledne a vydali se ke svým domovům.
Vzal jsem to celé jen tak ve hrubém nástinu. Na spoustu věcí jsem jistě zapoměl, neb většinu ze sobotního večera si nepamatuji. Marek jistě zapomenuté okamžiky doplní. Patrně nejlepší bude, když uveřejní své záznamy. Ty kde jsem zachycen já, může vynechat
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To musela bejt famózní akce, to stojí za to litovat tam nebejt...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ano, ovšem tebe jsme nechtěli rušit ze stujního úsilí. Vyrušit jsme chtěli Sašu, ale jak jsme zjistili, ani jeden z nás nemá jeho číslo. Ačkoliv jsme se oba domnívali, že ano.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Laďuša píše:To musela bejt famózní akce
Ze studijního úsili jsem se jej v sobotu snažil vyrušit i já - bohužel měl "tvrdý vemeno" a odolal. L.Michal Pokorný píše:Ano, ovšem tebe jsme nechtěli rušit ze stujního úsilí
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Studijní úsilí je stejně na ho*no, když se to se*e, tak pořádně... A tim ukončuju debatu na tuto téma, nemam na ní nejmenší chuť...
A s číslem na Sašu bych vam taky nepomoh, sice tu jedno mam, ale to je na úplně jinou osobu
A s číslem na Sašu bych vam taky nepomoh, sice tu jedno mam, ale to je na úplně jinou osobu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jak se zdá tak "kyslíci" odvedli dobrou práci a internet byl oživen, gratuluji.
Co se týče akce, tak ano, byla kvalitní. Předem podotýkám, že základní náplní akce bylo krmení kačenek neb chuďery mají teď v zimě hlad . Pravda, kdybychom se tak neztřískali v tu sobotu, bylo by to lepší, ale co naplat, šlo to ráz na ráz, nebyl čas ptát se kdo je kdo . Výše uvedený popis akce je myslím dostatečný, nemusíte vědět všechno . Za zmínku snad jen stojí, že jsem obdržel vyčerpávající výklad problematiky říční plavby včetně nákresů malovaných na účtech. Bohužel jsem vše již zapoměl. Také jsem se pokoušel před nějakými ignoranty obhajovat jimi pomlouvané Starobrno ... marně .
Dívaje se na fotky zjišťuji, že jsou zbytečně přeceňovány, skoro nic na nich není. Ono byl totiž celkem problém pořizovat dokumentaci, neb hlavní hvězdy i přes svou podnapilost při vyvádění skopičin na záblesky fotoaparátu reagovaly podrážděně . Jediný komu to bylo jedno byl pan Jindřišek, ten to měl celkem v paži . V podstatě byla focena jen piva, ta se nebránila a to mi vydrželo do šestých kusů, pak jsem již focení nezvládal. Nějaké fotky kačenek výhledově přihodím.
Druhý den byla opravdu tryzna, byli jsme pouhými stíny sobotního večera, ale i tak bylo čemu se smát. Zejména se mi líbil pán v maskovacím oděvu, který se propil do mentálního věku 5 let. U konzumace oběda velice zlobil, šéfová s ním měla co dělat. Nejdříve snědl samotné maso, pak nechtěl knedlíky, pak zase šťávu. Poté co snědl suché knedlíky, vypil samotnou šťávu, načež zjistil, že mu je špatně ... . Také se pokoušel na dvakrát odjet, ale pokaždé mu záhadně ujel vlak a tak se vrátil . Když jsem potom prchal na vlak, napadlo jistého Čápa, že by jel se mnou domů , šéfovou podniku to velice pobavilo, mne již méně.
Každopádně děkuji soukmenovci Michalovi za azyl. Původní plán odjíždět v 18:13 by byl býval sice rozumný, ale rozbrnkanost byla silnější.
Co se týče akce, tak ano, byla kvalitní. Předem podotýkám, že základní náplní akce bylo krmení kačenek neb chuďery mají teď v zimě hlad . Pravda, kdybychom se tak neztřískali v tu sobotu, bylo by to lepší, ale co naplat, šlo to ráz na ráz, nebyl čas ptát se kdo je kdo . Výše uvedený popis akce je myslím dostatečný, nemusíte vědět všechno . Za zmínku snad jen stojí, že jsem obdržel vyčerpávající výklad problematiky říční plavby včetně nákresů malovaných na účtech. Bohužel jsem vše již zapoměl. Také jsem se pokoušel před nějakými ignoranty obhajovat jimi pomlouvané Starobrno ... marně .
Dívaje se na fotky zjišťuji, že jsou zbytečně přeceňovány, skoro nic na nich není. Ono byl totiž celkem problém pořizovat dokumentaci, neb hlavní hvězdy i přes svou podnapilost při vyvádění skopičin na záblesky fotoaparátu reagovaly podrážděně . Jediný komu to bylo jedno byl pan Jindřišek, ten to měl celkem v paži . V podstatě byla focena jen piva, ta se nebránila a to mi vydrželo do šestých kusů, pak jsem již focení nezvládal. Nějaké fotky kačenek výhledově přihodím.
Druhý den byla opravdu tryzna, byli jsme pouhými stíny sobotního večera, ale i tak bylo čemu se smát. Zejména se mi líbil pán v maskovacím oděvu, který se propil do mentálního věku 5 let. U konzumace oběda velice zlobil, šéfová s ním měla co dělat. Nejdříve snědl samotné maso, pak nechtěl knedlíky, pak zase šťávu. Poté co snědl suché knedlíky, vypil samotnou šťávu, načež zjistil, že mu je špatně ... . Také se pokoušel na dvakrát odjet, ale pokaždé mu záhadně ujel vlak a tak se vrátil . Když jsem potom prchal na vlak, napadlo jistého Čápa, že by jel se mnou domů , šéfovou podniku to velice pobavilo, mne již méně.
Každopádně děkuji soukmenovci Michalovi za azyl. Původní plán odjíždět v 18:13 by byl býval sice rozumný, ale rozbrnkanost byla silnější.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ale všiml sis jistě toho, jak bravurně ho šéfka zvládla. Jak vidno její původní povolání i zde může bohatě uplatnit. Paní vedoucí nádražní restaurace je totiž původně učitelka v mateřské škole.Koko Loko píše:Zejména se mi líbil pán v maskovacím oděvu, který se propil do mentálního věku 5 let. U konzumace oběda velice zlobil, šéfová s ním měla co dělat. Nejdříve snědl samotné maso, pak nechtěl knedlíky, pak zase šťávu. Poté co snědl suché knedlíky, vypil samotnou šťávu, načež zjistil, že mu je špatně ... .
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, nad sklenicema Gambrihnusu obhajovat Starobahno... To musela bejt estrádaKoko Loko píše:. Také jsem se pokoušel před nějakými ignoranty obhajovat jimi pomlouvané Starobrno ... marně .
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, kdyby si viděl se kterým pánem se pouštěl do debaty.... obdivoval by si Markovu odvahuLaďuša píše:No, nad sklenicema Gambrihnusu obhajovat Starobahno... To musela bejt estrádaKoko Loko píše:. Také jsem se pokoušel před nějakými ignoranty obhajovat jimi pomlouvané Starobrno ... marně .
Mimochodem především díky tomu spolku u sousedního stolu, se kterými se pouštěl do rozepře se na nádražce onen Gambrinus točí.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Snad se vyobrazení nebudou cítit dotčeni . Časem budou možná i videa s kačenkami . http://koko-loko.rajce.net/Za_kacenkami ... -30.1.2011
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hej, to je nefér! Jaktože tobě jela loď?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Lehký pivní exkurs:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Nejh ... sv%C4%9Bta
Zajímavý vynález:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/P%C3 ... 3%A1%C4%8D
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Nejh ... sv%C4%9Bta
Zajímavý vynález:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/P%C3 ... 3%A1%C4%8D
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás