Stránka 79 z 342

Napsal: ned pro 20, 2009 13:39
od Honza 21061
No já se pomalu, ale jistě, chystám vyměnit autobus, kterej mi je čím dál menší, za rajčák pořádného stroje - lokomotivy. 8) Musím na laser s očima a když pak vším dalším projdu, můžu do kurzu, rád bych stihl zahájit výcvik během r.2010...
Odteď už se tady budou vychvalovat jenom Peršingy, Esa, Banány, Gorily, Katry, Zamráčy... :lol:
Šukafony 810, Kufry typu 831, Žabotlamy a podobné muzeálně-šrotovní kousky jen v tématu "trestné vlaky". :twisted:

Napsal: ned pro 20, 2009 13:57
od Laďuša
Hele, jestli tu chceš brojit proti 831, tak bacha nebo tě zmoderuju :mrgreen:

Jinak Bardotka je teda taky už dost muzejní :P Jinak, co to je Katr?

Napsal: ned pro 20, 2009 13:58
od Křečík Barbuška
To jako směřuješ přímo na Pendolíno? Pche, uvrhl bych tě nejdřív tak na dva roky do jámy :P .

Napsal: ned pro 20, 2009 14:03
od Laďuša
Pravda, dostaneš starý Prase (naštěstí už jezdí asi jenom hydraulický :mrgreen: ) a budeš jezdit na topírenským posunu :D Hektory jezdí eště vůbec? No i co, tak dostaneš dál Tranzistora na staniční posun a bude, však ČKD dieselelektro s volantem jsou na ovládání víceméně stejný :lol:

I když třeba v KT co jsem koukal, tak nový fírové jezdili dost brzo na čtyřkových Brejlovcích.

Napsal: ned pro 20, 2009 14:07
od Honza 21061
"Katr" je 854, rekonstruovaná Hydra. Taky se mu říká Edita podle označení motoru Caterpillar E-DI-TA. Ale stejně nejradši říkám -Hydra-. :)

Jo Zamráča je sice částečně muzejní, ale u nás jezdí i rychlíkovou vozbu a pravděpodobně mě na ní čeká nějaká ta přestupná doba, než budu moct povýšit na stroje z dílen Škody Plzeň. 8)

Koko Loko: Tak Pinďour mě určitě neláká. To bych nechtěl ani kdyby mě na to dávali násilím. :? Navíc, je to jenom pro zasloužilce. Mě čeká 2 měsíce teorie v DVI ve Třebové, několik týdnů na dílnách, potom + - půl roku jízdní zácvik-posun, trať... Mezitím několik zkoušek, závěrečná před komisí drážního úřadu, potom zákonné 2 měsíce samostatného posunu v depu a pak už ven za bránu do světa. 8)

Napsal: ned pro 20, 2009 18:16
od Laďuša
Michal Pokorný mi přes soukromý kanál píše:Zdar, člověče to s tím počtem provozních Bobin je fakt pravda? To je nějak málo, ne ? Netýkají se ty počty jen osobní dopravy? Pokud ne, tak to snad všechny jsou v Lovosicích na seřadišti nákladů :-)
Čirou náhodou jsem dneska narazil na tuten článek. Jedná se tam teda jenom o Olomouc, ale obávam se, že jinde ta situace bude plus mínus podobná.
http://vlaky.net/zeleznice/spravy/00333 ... osledy.asp

Jestli jde o nákladní nebo osobní nevim, ten muj původní údaj je souhrnej, ale nestudoval jsem to ňák důkladně. A jestli jde o ČD nebo ČDC si můžeš zjistit podle loga na mašině. Kdyžtak poreferuj, jak to tam u vás jezdí.

Napsal: ned pro 20, 2009 18:38
od Křečík Barbuška
Díval jsem se trošku po netu a jejich stavy jsou opravdu mizerné, je docela možné, že může docházet i k záměnám za podobné typy ... barva zelená, nechutný vzhled skříně. Mnou citovaný pisatel nemusí být kovaný, v té citaci mi šlo spíše o to, že se jezdí se starým "šrotem" :) .

Napsal: ned pro 20, 2009 23:24
od Michal Pokorný
Tedy Laďušo, Bobinu s logem ČD jsem neviděl už dlouho, ale mám pocit, že s logem ČDC vídávám dost často, právě tady v Lovosicích.
Snad to není pořád ta stejná :lol: Budu se na to muset zaměřit, nějak cíleně jsem to nesledoval, jen mám dojem, že tu ty škatule vídávám s nákladem často.
Čeho jsem si ovšem všiml je jedna 163, ta ale vypadá !! Vzhled silně odpudivý, kabátek má jakoby přes ní někdo hodil vojenskou maskovačku

Napsal: ned pro 20, 2009 23:37
od Laďuša
Koko Loko píše:barva zelená, nechutný vzhled skříně. Mnou citovaný pisatel nemusí být kovaný, v té citaci mi šlo spíše o to, že se jezdí se starým "šrotem
Ano, asi tak bych to taky viděl, ale na druhou stranu nebude úplně ztracenej, ví, že existujou ňáký Bobiny a že mají 50 let :mrgreen: Některý laky jsou ale opravdu dezolátní. Jako zářnej příklad bych uved hlavně Lamina, na tich je to někdy extrémní.
Michal Pokorný píše:ale mám pocit, že s logem ČDC vídávám dost často, právě tady v Lovosicích.
Snad to není pořád ta stejná Budu se na to muset zaměřit, nějak cíleně jsem to nesledoval, jen mám dojem, že tu ty škatule vídávám s nákladem často.
No historický mašiny (třeba 140.004 nebo 141.001) budou mít logo ČD, protože muzejní kousky spadají pod ČD. Jinak jak je to s rozložením sil Bobin mezi ČD a ČDC fakt nevim. Ale bejt to na mě, tak je šoupnu pod cargo, byť mají 120 km/č a jsou univerzální.
Jinak ono stačí 2 až 3 lokomotivy a už to může vyvolat dojem, že je tam jejich silná komunita. Ono se to nezdá, ale fakt to tak je. Takže jestli u vás jezdí třeba 2 a vidíš jí třeba skoro pokaždý, co jsi na nádru, tak se tě prostě bude zdát, že jich je tam dost.
Michal Pokorný píše:Čeho jsem si ovšem všiml je jedna 163, ta ale vypadá !! Vzhled silně odpudivý, kabátek má jakoby přes ní někdo hodil vojenskou maskovačku
Jo, někdy i stroje 20 let starý dokážou představit. Kolikrát je eště vidět Eso 363 se žlutým pruhem (ne krémovým) a vyšisovanou modrou. By mě zajímalo, kolikátej nátěr to bude, jestli né první.

A když už jsme u toho, v Plzni minulej tejden jsem viděl plecháče 242.201. To je moje nejsrdečnější lokomotiva, jezdívala v Klatovech (ty jo, ono už to taky bude k 10 letom, co jsem se u nás o to začal zajímat a tuta mašina tam jezdila) a hlavně to byla moje první (a taky zatim poslední) traťová lokomotiva, co jsem řídil a bylo mě na ní vlastně naučeno principom jízdy s lokomotivama. Tuta mašina se mi ztratila z dohledu před pár lety, měl jsem zprávy, že jezdí na Brněnsku. Tak teď je možná zpátky a furt v jejím starým laku. Pravda, je víc oloupaná, než jí pamatuju, ale je to pořád ta její pěkná fialovočervená barva. Tu má eště 213, jinak si žádnýho dalšího nevybavuju. Jo eště asi 264.

Napsal: ned pro 20, 2009 23:38
od Acibuk
Laďuša píše:
Michal Pokorný mi přes soukromý kanál píše:Zdar, člověče to s tím počtem provozních Bobin je fakt pravda? To je nějak málo, ne ? Netýkají se ty počty jen osobní dopravy? Pokud ne, tak to snad všechny jsou v Lovosicích na seřadišti nákladů :-)
Čirou náhodou jsem dneska narazil na tuten článek. Jedná se tam teda jenom o Olomouc, ale obávam se, že jinde ta situace bude plus mínus podobná.
http://vlaky.net/zeleznice/spravy/00333 ... osledy.asp

Jestli jde o nákladní nebo osobní nevim, ten muj původní údaj je souhrnej, ale nestudoval jsem to ňák důkladně. A jestli jde o ČD nebo ČDC si můžeš zjistit podle loga na mašině. Kdyžtak poreferuj, jak to tam u vás jezdí.
Na živo vypadají stokrát hůř, lidi se jim na nástupišti smějou..

Napsal: ned pro 20, 2009 23:45
od Michal Pokorný
Laďuša píše:nebo 141.001) budou mít logo ČD
no ta ČD má, ale tu jsem nezmiňoval, neb jsem ji již hodně dlouho neviděl. Minulý rok jsem ji na trati 090 viděl s rychlíkem každou chvíli, ale teď nějak nejezdí, že by si již užívala zasloužené penze ?

Napsal: ned pro 20, 2009 23:57
od Laďuša
Acibuk píše:Na živo vypadají stokrát hůř, lidi se jim na nástupišti smějou..
No jestli je to pravda, tak je to celkem smutný, smát se lokomotivam, který položily základ československý elektrický vozbě. Na druhou stranu uznávam, že ten zjev, v jakým se prezentujou, neni adekvátní, rozhodně by si zasloužily důstojnější vzhled. Skoro škoda, že končí, do Olomouce se z železničního hlediska někdy rozhodně chystam vyrazit.
Aci, když víš, že se jim lidi smějou, to jako se ňák na nádraží někdy dostaneš? Jestli jo, tak by mě celkem zajímalo, kdyby se tam někdy objevily ňáký informace o ňáký akci s parníma lokomotivama. Oni jaksi po opravě klatovskýho Kremáka šoupli právě do Olomouce (i když prej jenom dočasně, kam má jít na stálo, nevim) a já ho prostě musim vidět zase v plným lesku v čele vlaku. Takže kdyby jsi si někdy všim ňákýho letáku nebo tak, informuj ;)
Michal Pokorný píše:Minulý rok jsem ji na trati 090 viděl s rychlíkem každou chvíli, ale teď nějak nejezdí, že by si již užívala zasloužené penze ?
A nebyla třeba po opravě nebo tak? Oni totiž mašiny po opravě třeba najíždí záruční kilometry, takže se kolikrát nba čas dostánou do provozu. A nebo třeba když jiná mašina klekne a neni kloudná náhrada, tak po dobu opravy jezdí.

Napsal: pon pro 21, 2009 00:06
od Michal Pokorný
No, ona záložní byla, sem tam se objevila jako náhrada za neschponou 162, později se začala objevovat čím dál častěji. Byly doby kdy jsem jí vídával i 2-3krát týdně a najednou zmizela.

Napsal: pon pro 21, 2009 06:41
od Michal Pokorný

Napsal: pon pro 21, 2009 08:46
od Acibuk
No, ta lokomotiva na sobě má rezavý fleky i 10 x 10 cm, prostě na vyrezlej kov, barva se loupe.

Akcí tam je dost, teď tam něco bylo, ale já to nesleduju, ač z železničářské rodiny a pracujíc na nádraží.