
Odteď už se tady budou vychvalovat jenom Peršingy, Esa, Banány, Gorily, Katry, Zamráčy...

Šukafony 810, Kufry typu 831, Žabotlamy a podobné muzeálně-šrotovní kousky jen v tématu "trestné vlaky".

Moderátor: Moderátoři
Čirou náhodou jsem dneska narazil na tuten článek. Jedná se tam teda jenom o Olomouc, ale obávam se, že jinde ta situace bude plus mínus podobná.Michal Pokorný mi přes soukromý kanál píše:Zdar, člověče to s tím počtem provozních Bobin je fakt pravda? To je nějak málo, ne ? Netýkají se ty počty jen osobní dopravy? Pokud ne, tak to snad všechny jsou v Lovosicích na seřadišti nákladů
Ano, asi tak bych to taky viděl, ale na druhou stranu nebude úplně ztracenej, ví, že existujou ňáký Bobiny a že mají 50 letKoko Loko píše:barva zelená, nechutný vzhled skříně. Mnou citovaný pisatel nemusí být kovaný, v té citaci mi šlo spíše o to, že se jezdí se starým "šrotem
No historický mašiny (třeba 140.004 nebo 141.001) budou mít logo ČD, protože muzejní kousky spadají pod ČD. Jinak jak je to s rozložením sil Bobin mezi ČD a ČDC fakt nevim. Ale bejt to na mě, tak je šoupnu pod cargo, byť mají 120 km/č a jsou univerzální.Michal Pokorný píše:ale mám pocit, že s logem ČDC vídávám dost často, právě tady v Lovosicích.
Snad to není pořád ta stejná Budu se na to muset zaměřit, nějak cíleně jsem to nesledoval, jen mám dojem, že tu ty škatule vídávám s nákladem často.
Jo, někdy i stroje 20 let starý dokážou představit. Kolikrát je eště vidět Eso 363 se žlutým pruhem (ne krémovým) a vyšisovanou modrou. By mě zajímalo, kolikátej nátěr to bude, jestli né první.Michal Pokorný píše:Čeho jsem si ovšem všiml je jedna 163, ta ale vypadá !! Vzhled silně odpudivý, kabátek má jakoby přes ní někdo hodil vojenskou maskovačku
Na živo vypadají stokrát hůř, lidi se jim na nástupišti smějou..Laďuša píše:Čirou náhodou jsem dneska narazil na tuten článek. Jedná se tam teda jenom o Olomouc, ale obávam se, že jinde ta situace bude plus mínus podobná.Michal Pokorný mi přes soukromý kanál píše:Zdar, člověče to s tím počtem provozních Bobin je fakt pravda? To je nějak málo, ne ? Netýkají se ty počty jen osobní dopravy? Pokud ne, tak to snad všechny jsou v Lovosicích na seřadišti nákladů
http://vlaky.net/zeleznice/spravy/00333 ... osledy.asp
Jestli jde o nákladní nebo osobní nevim, ten muj původní údaj je souhrnej, ale nestudoval jsem to ňák důkladně. A jestli jde o ČD nebo ČDC si můžeš zjistit podle loga na mašině. Kdyžtak poreferuj, jak to tam u vás jezdí.
No jestli je to pravda, tak je to celkem smutný, smát se lokomotivam, který položily základ československý elektrický vozbě. Na druhou stranu uznávam, že ten zjev, v jakým se prezentujou, neni adekvátní, rozhodně by si zasloužily důstojnější vzhled. Skoro škoda, že končí, do Olomouce se z železničního hlediska někdy rozhodně chystam vyrazit.Acibuk píše:Na živo vypadají stokrát hůř, lidi se jim na nástupišti smějou..
A nebyla třeba po opravě nebo tak? Oni totiž mašiny po opravě třeba najíždí záruční kilometry, takže se kolikrát nba čas dostánou do provozu. A nebo třeba když jiná mašina klekne a neni kloudná náhrada, tak po dobu opravy jezdí.Michal Pokorný píše:Minulý rok jsem ji na trati 090 viděl s rychlíkem každou chvíli, ale teď nějak nejezdí, že by si již užívala zasloužené penze ?