Stránka 79 z 82
Napsal: ned dub 24, 2011 17:35
od ger007
tak mrkvicka aj zo Sidom a Doktorom prave odysla, hned aj dostala novy predny naraznik, ma volaky vypucovany interier a ked niekde chvilu stoji nic z nej nekvapka
na to ze to malo byt povodne auto na rozrezanie sa jej dostava nevidanej péče
ukazem aj foto
Napsal: ned dub 24, 2011 21:14
od Sid
Majo píše:
hohoho, momentalne mame 6 plne pojazdnych aut z celkoveho poctu 6 aut na papieroch
a rekonstrukcia je na to aby si sa v tom nemusel rypat neustale
a do zbernych surovin si chcel auto davat jedine tak ty
Hohoho! Nepravda. Veď orech a zelená sú predsa pripravené na predaj do zberných surovín. Stavím sa, že tento extrém nebude pretrvávať dlho.
Inak s tou rekonštrukciou musím súhlasiť, práve takto to robíme aj my.
Ano, doznávam sa, chcel som 21044 dať do šrotu, ale nakoniec sa nám ju podarilo po dlhom trápení úspešne opraviť.
Na Mrkvičke sme najazdili už 500km. Dnes sme na ňu namontovali miesto dolámaných strieborných krásne nové čierne pozadia svetiel, tak to opäť vyzerá lepšie. Už máme aj ťažné zariadenie. Ešte namontovať a zapísať.
Napsal: pon dub 25, 2011 18:43
od ger007
ked budete nahodou menit tie silentbloky na motore prosim tie nivacke nezahadzujte zoberem si ich
spet
Napsal: pon dub 25, 2011 21:20
od Sid
Budem na to myslieť.
Dnes sme sa na Mrkvičke odviezli na pivo. Šoféra som robil ja, takže som nemohol požiť alkoholické nápoje. Už som odskúšal aj zapaľovač cigariet.
Napsal: stř kvě 04, 2011 21:56
od Sid
Zatiaľ sa chystáme porobiť toto:
- na aute je nieaká sovietska hmlovka. Chceme ju vymeniť za guľatú s chrom. obrúčkou používanou na nákladných autách. Ak má niekto záujem, hmlovku podarujeme.
- motorový olej vymeníme za Castol 15W40.
- treba vymeniť to zrezané víčko na nádrži. Je to hnus.
- máme sľúbené poťahy, uvidíme ako to dopadne.
Napsal: stř kvě 04, 2011 23:38
od MartasBrno
Myslíš, že ta kulatí hmlovka nebude ako pest na oko, na hranatém aute? Radši bych tam nechal tu co tam je...
Na tom autě myslím kromě děr v blatnících bilo do očí jen ten LZ blatník... Ale už jen tvarově, bavra se sjednotila sama.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 06:29
od Sid
Tá guľatá hmlovka bude vyzerať omnoho krajšie. Zadné blatníky na 2106 sa nachádzajú v zásobách, len bohužiaľ predné nie. Tie máme navyše len typ 2103. A tie 2106 bude problém zohnať. Nikdy v živote som ich nevidel.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 09:41
od Laďuša
Ta kulatá mlhovka bude strašná, to se hodí fakt leda na Ávii.
A zrovna šestkový blatníky jsou mnohem častější, než trojkový.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 09:55
od MartasBrno
06 blatníky mají všude, a po 03 jakoby se slehla zem. No, ještě si tu hmlovku rozmysli, nebude to origilnál, Rus to tam nikdy nedával a štýl to má opravdu cikánský. Škoda dělat z pěkně stylizovaného vozu něco jako traktor. Laďuša to s tou ávií trefil přesně. kdybys měl hmlovku DDR Ruhla, ta by byla skvělá, mám to vyzkoušené - je obdélíková, širší, evokuje štýl tých svetiel čo sú tam teraz. Alebo tradičná wesemka, tak často dávaná u nás po té, co vyšel příkaz namontovat hmlovku na všetko čo má kolesa.
Jo a držím palce, bude z toho super kára
Napsal: čtv kvě 05, 2011 13:04
od Sid
Hmlovečka už je kúpená, bude to super. Nám sa nepáči žiadna tá hranatá hmlovka. Tá sovietska je o niečo väčšia ako wessemka. Poletí do smetí. Keď už tam má byť hmlovka, tak jedine táto guľatá. Alebo ešte do svetiel, ako to mal Majo na orechu. Ale to nieje také pekné. Skrátka tá hmlovka bude podľa mňa veľmi pekná.
Už je kúpený aj olej a filtre. Neviem, ako je na tom vzduchový, ale radšej mať v zásobách. Ešte by sme dnes chceli prezuť na tie biele disky letné gumy VREDSTEIN 175/13, ktoré ostali po 21044.
Včera večer ma zastavili žandári. A nič, dali mi fúkať, pozreli papiere a dovidenia. Žiadny problém, žiadne pripomienky.
Pozor, ja myslím blatníky 2106 vyrobené ešte v CCCP, ktoré majú dierky na tú oblúkovú lištu nad kolesom. Tie nezoženiete nikdy nikde. Zadné 2106 CCCP s tou dierou na chrom. štítok máme. Aj zadné na 2103 CCCP máme dve sady a aj predné 2103 CCCP máme 3 sady. Akurát by sme teraz potrebovali predné CCCP na 2106, ktoré som ešte surové nikde nevidel. Tie čo sa dajú kúpiť v obchodoch sú na zaplakanie. Brali sme miery blatníka na aute a bežne predajného a rozdiely fatálne. Ger môže potvrdiť. Niekde 0,5 cm
, niekde aj VIAC
To by vyzeralo veľmi otrasne. Musíme niekde zohnať originály. Musia predsa niekde ešte byť.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 13:31
od MartasBrno
Tú sovietskú hmlovku som nikdy nevidel z blizka, čo tak ju nehádzať do smetí a posunút ju treba Maťovi?
Napsal: čtv kvě 05, 2011 13:34
od Sid
Ak máš o ňu záujem, tak ju dám Maťovi, nech ti ju dovezie. Ale ak nie, tak načo ju odkladať.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 16:09
od Luděk Ondrůch
Pokud ji Marťas nebude chtít, tak se ji milerád ujmu (na Oce je rozbitá).
Napsal: čtv kvě 05, 2011 16:27
od MartasBrno
Luděk Ondrůch, Jo, klidně. Aspoň si ji prohlídnu.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 20:44
od Sid
Dnes som zažil celkom milé prekvapenie. Boli sme dať prezuť tie gumy a chýbali nám dve duše, tak sme zašli do obrovského pneuservisu, kde majú veľký sklad a veľký moderný pneuservis aj s dieľňou. Tak sme tam prišli a už som čakal tie obvyklé sprosté reči. A nič. úplná pohoda, len sa spýtali, či to na tú ladu, spýtali sa čo a ako chceme a nech sa páči vojdite si do dielne. Tam som zhodil puklice a mechanik si to dal na zdvihák a povedal len, že trocha hrdzavá. A ešte sa spátal, či ozaj chceme tie duše a nie rašej bez duší. Pekne všetko vyzul, nazul, vyvážil a znova skontroloval. Potom kolesá dotiahol vzduchom a skontroloval utiahnutie momentovým kľúčom. Vdel som tam nápis geometria, tak som sa len tak zo srandy opýtal, či by vedeli aj na Ladu. Vysvetlil som mu to podkladanie podložkami. Odpoveď bola: jasné, len to trocha dlhšie trvá.
Toto mi príde ako správny prístup k zákazníkom. Bez sprostých rečí, poviem si čo a ako chcem, spravia tak, povedia si cenu a je to.
A ako doprieku sme večer chytili defekt.
Som rád, že sa tej hmlovky niekto ujme. Aspoň bude mať využitie.