Stránka 78 z 117
Napsal: úte pro 08, 2009 17:19
od Cooper
EMI píše:tak nějaká technologická díra by nebyla na škodu a ošetření něčim na dutiny taky ne, ale todle jentak nezrezne
On hlavně Atex v zimě nebo hnusu podle mě nebude jezdit...
Napsal: úte pro 08, 2009 20:40
od radek mb
Cooper píše:On hlavně Atex v zimě nebo hnusu podle mě nebude jezdit...
No hlavně,aby někdy vůbec vyjel
Napsal: úte pro 08, 2009 20:41
od Cooper
radek mb píše:Cooper píše:On hlavně Atex v zimě nebo hnusu podle mě nebude jezdit...
No hlavně,aby někdy vůbec vyjel
Ale jo....já mu fandím....
Napsal: úte pro 08, 2009 22:26
od Atex
radek mb píše:No hlavně,aby někdy vůbec vyjel
No kua nebud drzy
nebo budes priste nalevat ty
Napsal: úte pro 08, 2009 22:59
od radek mb
Atex píše:No kua nebud drzy nebo budes priste nalevat ty
pozor,abych tě neposmykal jak lokomotiva Coopera
Napsal: pon pro 21, 2009 23:03
od Malda
Mimochodem teplota vyfukovejch plynu pred katem u 1.2HTP 51kW je pri max. otackach 5400/min 846 stupnu, za katem 800.
Napsal: sob led 02, 2010 17:57
od Atex
Musim se podelit, nebo mi to neda. Dnes jsem mel tu cest se projet pro mne v nejrychlejsim aute, ve kterem jsem kdy sedel. Predchozi byla upravena Impreza GT Turbo, ktera delala stovku za cca 5,5s. Dnes jasne vyhrala Lancia Delta HF HPE 2.0 16V Turbo s vykonem 200Kw. Dlouho jsme s kamaradem hledali lepsi usek k plnemu vyuziti vykonu motoru, ale marne. Na mokrem povrchu je auto stale pod plynem temer neovladatelne, bavime se o rychlosti cca 100-140km/h. Na ctverku se konecne kola zakously do asfaltu a to byl taky jediny okamzik, kdy jsem byl schopen kouknout na budik tlaku turba, ten vyletel na 1.2 - 1.3bar. Predchozi 3 kvalty jsem byl zalomeny v sedacce s rozostrenym videnim a srdci v kalhotach.
Takze i kamarad, ktery uznaval jedine hondy, audiny, VW a jine sracky se s usmevem vraci ke starym, dobrym zihadlum. Rad bych tuto zkusenost dopral vsem blbeckum ve zhilych TDickach
Napsal: sob led 02, 2010 22:25
od Kopr
Tak dík za to shnilé tdičko
já vůl mám vlastně tdčko jupíí tak mě se to netýká
Napsal: sob led 02, 2010 23:23
od Jelen
Kopr, a taky není shnilé
i když v takovém autě bych se rád svezl.
Napsal: sob led 02, 2010 23:50
od Kopr
Já nééé mám se rád
Napsal: ned led 03, 2010 00:42
od Atex
Kopre, mas u mne slibene svezeni, zarucuju ti ze se z toho pocuras pokadis
Napsal: ned led 03, 2010 00:56
od Jelen
Atex, to se nebudeš muset ani moc snažit, vzhledem k tomu, co předváděl, když jsem ho vezl ve 405ce a to jsem jel jak důchodce
Napsal: ned led 03, 2010 04:44
od Atex
Nee panove, opravdu nepopsatelny zazitek, tohle je jak bych tak rekl, tohle je trochu jina trida
Jeste pred mesicem byl ten kamos majitelem WV Golf IV VR6 2.9 Syncro a rikal ze to je proste hujda zdechla, pomala, lina a ja nevim co vsechno, takze masakr
Napsal: ned led 03, 2010 09:11
od ger007
mno delta HF je teda supa ! take auto by som si raz chcel posoferovat, to je fakt vrchol svojej doby, ale teda original HF na rally skupina B ,to bolo este len auto neoficialne az 500k
Napsal: ned led 03, 2010 09:58
od Trevor
A kolko ten zazrak vazi ?