Stránka 76 z 117

Napsal: pon lis 30, 2009 18:08
od Atex
Pajo, ja ten pletenec doma mam, ale on neni ohebny, jen odolava asi vibracim nebo tak, ale nic vic. S tim budikem nevim, nemam ani prirubu na lambdu, az bude vyfuk aspon hotovy, tak se tomu budu venovat.

Tak tady muj druhy a snad konecne uspesny pokus o termoizolaci vyfuku :-) Toto je jen privod k turbu.
Obrázek Obrázek

Napsal: úte pro 01, 2009 21:04
od Atex
Dalsi dilko:

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte pro 01, 2009 21:34
od Jelen
To má být zpevnění? Dobrá práce :)

Napsal: úte pro 01, 2009 22:07
od Atex
JJ ma, a doufam ze i tak bude fungovat. O vikendu to jdu zavarit. Jeste si vemu do parady kosti, az je teda budu mit :-)

Napsal: stř pro 02, 2009 00:38
od Saša
Doufám že ten kdo to bude "vařit" ví co dělá (aby se to neskroutilo) . Je to perfektně připraveno , a skvěle odvedená práce .

Napsal: stř pro 02, 2009 05:08
od Atex
U te napravy bych se toho moc nebal, horsi si myslim ze to bude s tema kostma. Varit se to bude stylem 5/5cm do krize, nemelo by to nic udelat.

Napsal: stř pro 02, 2009 05:54
od peet2101
Atex píše: kosti
To sou vlečná ramena??

Napsal: stř pro 02, 2009 08:39
od Roman
Madari, ked zosiluju zadnu napravu, tak ju uchytavaju do takeho pripravku zvareneho z U profilov velkosti kolajnic :shock: Takze nejake skrutenie tam asi hrozi. Bolo by skoda takych peknych vyztuh :cry:

Napsal: stř pro 02, 2009 11:03
od EMI
sakra dyt zadní náprava je asi to nejpevnější co na žigulu je... teda když kouknu na tu flákotu železa, tak by mě nenapadlo, že by to pevnostně samo o sobě nestačilo :shock:

ale každopádně to vypadá dobře :wink:
atex: abych se neplet, ale myslim že jsi tu někde psal, že jsi svářeč, takže fortelnosti bych se v tomdle případě nebál 8)

Napsal: stř pro 02, 2009 14:56
od Atex
Ted si nemuzu vybavit kdo mi to sakra rikal. Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky. Ona totiz pri velkem zatizeni trochu pruzi a nepatrne se ohyba. Kdyz se toto deje a polooska zrovna prenasi kroutak na kola, tak praskne. Nevim, jeste jsem o tom nikdy neslysel, ale pokud se to nekomu povedlo, tak bych rad videl nejake foto, z toho by se dalo jiste neco usoudit. U seriovych vykonu to zdrejmne nehrozi, ale kdyz tam je jednou tolik vykonu, tak uz se toho zacinam obavat, uz tak ty poloosky dostanou svinsky zahul.

EMI, jsem zamecnik, v poslednim zamestnani jsem ale prevazne svaroval. Ted mam novou praci a jsem opet obycejny zamecnik. Nicmene svarecka je muj hlavni pracovni nastroj uz nekolik let :-)

Napsal: stř pro 02, 2009 15:01
od dusin
Atex píše:Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky.
Huh,tak to sem ještě neslyšel.Poloosu sem zlomil jenom jednou,a to když sem prasil na štěrku a prohrabal sem se na tvrdej podklad.Ale to sem ji spíš překroutil...

Napsal: stř pro 02, 2009 15:03
od Atex
dusin píše:
Atex píše:Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky.
Huh,tak to sem ještě neslyšel.Poloosu sem zlomil jenom jednou,a to když sem prasil na štěrku a prohrabal sem se na tvrdej podklad.Ale to sem ji spíš překroutil...
A to se stalo na zigulu jo? Kua nestras, musi vydrzet vic .....
Jako ja nevim, tohle mi nekdo tvrdil, ale fakt si nevzpomenu kdo to byl...

Napsal: stř pro 02, 2009 15:05
od dusin
Stalo se to pouze mně a to ještě na původním autě od našich.S říjnem sem prasil častějc a o dost víc a za celou dobu co sem ho měl(cca 120k km) sem poloosy neměnil.Tahle byla asi solidně unavená,když sme to pak měnily,tak na druhé už byli taky pozorovatelné náznaky kroucení.Asi horší kus nebo co.

Napsal: stř pro 02, 2009 15:10
od Atex
No protoze ja s Zentourem delal nekdy ostresne prasarny, samozdrejmne prudke rozjezdy a hodne prudke razeni, to byl jizdni styl s tim autem. Nikdy nic, cekal jsem kdy se konecne rozleti diferak a nic, vsechno v poho.

Napsal: stř pro 02, 2009 15:32
od Laďuša
EMI píše:sakra dyt zadní náprava je asi to nejpevnější co na žigulu je... teda když kouknu na tu flákotu železa, tak by mě nenapadlo, že by to pevnostně samo o sobě nestačilo
No vzhledem k tomu, že o ohnutým mostu se zmiňuje i Tůma, tak to asi nebude nic tak nereálnýho.