Stránka 76 z 294

Napsal: sob črc 30, 2011 17:28
od Roman
Este jednoduchsie (ale trochu drahsie ) je kupit si denne svetla, ktore maju na pripojenie tri draty: plus, minus a plus od obrysoviek. Svetla sa zaznu po nastartovani ( rozoznavaju rozdiel napatia pri nastartovanom motore a motore v klude ) a po rozsvieteni obrysoviek zhasnu. A je vymalovano :D

Napsal: pon srp 01, 2011 21:46
od Kewint
Nejdou mi vyrazit svisláky , nemáte na nějak fígl ? :)

Napsal: pon srp 01, 2011 23:02
od MartasBrno
Vylisovat je.

Napsal: úte srp 02, 2011 05:30
od Luděk Musil
Kewint píše:Nejdou mi vyrazit svisláky , nemáte na nějak fígl ?
MartasBrno píše:Vylisovat je.
My nemáme fígl - my používáme stahovák.
Jinak fígl existuje - použili jsme jej např. v Srbsku na Salwovu šwestku. Povolíš matici a na čep z jedne strany přiložíš kladivo a z druhé strany druhým kladivem udeříš a čep by měl odskočit. L.

Napsal: stř srp 03, 2011 11:02
od Jany_RS
Nedavno bol oco s motorkou na STK a mal problem s vin čislom,nikde sme ho nemohli najst,predtym to nebolo potrebne na STK a niektore jawy nemali,mali iba štitok,no a mechanik povedal že treba ju dat na kontrolu technickej spôsobilosti,čo stoji 400eur,takže sa da prihlasit odhlasene auto.

-no a druha vec,menil niekto karoseriu na prihlasenom aute, ako je to potom s vyrazenim čisla,alebo sa prepiše čislo v TP?

Napsal: stř srp 03, 2011 12:26
od Luděk Musil
Jany_RS píše:niektore jawy nemali,mali iba štitok
Myslím si, že to není tak docela pravda. Všechny Jawy by měly mít vyražené číslo zepředu na rámu pod řídící vidlicí někde v úrovní hlavy válců. Častým natíráním rádo "zmizí". L.

Napsal: stř srp 03, 2011 13:41
od Teepee
Luděk Musil píše:
Jany_RS píše:niektore jawy nemali,mali iba štitok
Myslím si, že to není tak docela pravda. Všechny Jawy by měly mít vyražené číslo zepředu na rámu pod řídící vidlicí někde v úrovní hlavy válců. Častým natíráním rádo "zmizí". L.
Skoro s jistotu bych řekl, že číslo je u typu 361 z boku na rámu, na zesíleném plechu, který tvoří Hlavové spojení rámu. V místě kde z tohoto plechu vychází spodní rámový profil. Nejsem si jistý stranou, jestli zleva nebo zprava, spíš zprava.

Napsal: stř srp 03, 2011 22:31
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše:My nemáme fígl - my používáme stahovák.

A já mám kladivo, to slavilo úspěch i tam kde se stahovák od USAGu selhal 8) .

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon srp 22, 2011 15:15
od MacGyver
Měl bych specielní otázku, nevíte průměr předního světla z Lady 2101?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon srp 22, 2011 15:24
od Laďuša
160 mm

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pon srp 22, 2011 15:28
od MacGyver
Skvělé, děkuji.

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv srp 25, 2011 20:57
od Marek89
Otázka na ľudí čo majú bezkontakt. S mojou 1,3 a bezkontaktom mi vysla spotreba 6,95l/100km z Čane do Dudiniec po južnom ťahu cca 200km kopcov, dedin a rychlostnej cesty. Je to dobre ?

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: čtv srp 25, 2011 21:18
od Křečík Barbuška
Celkem pěkná spotřeba, se ti nelíbí? :) Můj rekord na pětce byl kdysi 6,7l/100 ... s kladívkem :P .

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát srp 26, 2011 07:44
od JmJ
ja kdysi sel na dlouhe ceste mimo dalnice snad nekde k 6 litrum, ale to bylo jiz prilis magicke :-) kdyz je to pod 7, je to krasne :-)

Re: Mix otázek a odpovědí III

Napsal: pát srp 26, 2011 08:22
od Marek89
Ok, ja si len overujem ci to moze byt realne.