Stránka 75 z 342

Napsal: pát lis 06, 2009 18:32
od Cooper
Jojo, tento typ lokomotiv byl pro tehdejší NHKG přímo konstruván. Máme tam ještě teď oba prototypy jak T419.501 tak T419.502. Ta druhá jmenovaná dostala před pár dny opravené podvozky a vůbec....oba stroje jsou dost v kondici.

Obrázek

Tady vidíš eště tu starou kabinu....Prototypovou ;-)
729 byla vlastně vyvinuta na objednávku hutních podniků NHKG a Třinec. Mají jen jiný převod a malé drobnosti např 729.5,6 mají plechy které chrání "piškoty" silenbloky sekundárního odpružení. Tuším že oba protypy měly dokonce kdysi dávno zaplechované boční okna, proto se jim někde přezdívá "ponorky".....


No, nebudu to tady už zasírat žvástama ;-)

EDIT: Vítkovické a Mittalovské mašiny se dají poznat podle čísla.

Mittal 729.5
Vítkovice 729.6

Napsal: pát lis 06, 2009 19:26
od zelvotron
Laďuša píše:Chlapcí, já vam nevim, nejsou ty Tranzstoří spíš od Viamontu?
Tak předevčírem jsem na skoro stejným místě viděl vlak se stejnýma loko od OKD, místo černý měly modrou, jedna vpředu, druhá na postrku, takže to na tý fotce bude vážně Viamont.

Napsal: pát lis 06, 2009 19:49
od Laďuša
Cooper píše:No, nebudu to tady už zasírat žvástama
Jaký žvásty? Od toho tady to téma je, já jsem rád, že si konečně zase můžu pokecat o mašinach :) ;)
Cooper píše:a vůbec....oba stroje jsou dost v kondici.
No aby taky ne, dyť jim neni ani 30 let :) ČKD dělalo dobrý mašiny.
Cooper píše:EDIT: Vítkovické a Mittalovské mašiny se dají poznat podle čísla.

Mittal 729.5
Vítkovice 729.6
Většinově asi jo, ale úplně přesný to neni:
Ve Vítkovicích mají vedle lokomotiv 729.6 eště T419.0504 (729.504)
V Ostravě mají vedle 729.5 eště T419.1502, 03, 08 a 11 (729.602, 03, 08 a 11)

Napsal: pát lis 06, 2009 21:04
od Cooper
Laďuša píše:ČKD dělalo dobrý mašiny.
Jo jo, čekádé dělalo....a dělalo by....ale. To už je politika, když si na to vzpomenu chce se mi brečet, vždyť to byla špička v oboru.

U nás na hajcu se jen čeká, kdy někdo přijde s návrhem "bezúdržbového" Catterpilaru. Bezúdržbového protože servis si dělá CAT sám. Naštěstí na remotorizaci nejsou peníze, takže s ČKD, LIAZ a s Mercedesem ještě nějákou dobu snad vydržíme. Krom toho teď je moc práce, protože během krize, když se šetřilo a posrala se mašina, tak se prostě odstavila a neřešilo se. Teď všechny mašiny dáváme do kupy na kterých se během krize "zkanibalizovaly" součástky.
Laďuša píše:Většinově asi jo, ale úplně přesný to neni:
Ve Vítkovicích mají vedle lokomotiv 729.6 eště T419.0504 (729.504)
V Ostravě mají vedle 729.5 eště T419.1502, 03, 08 a 11 (729.602, 03, 08 a 11)
No jo, máš recht. T419 1511 (pořád máme staré označení na některých strojích) je ex Frýdecko-Místecký z výlcovny plechů v Lískovci. Mittal nebo ještě jeho předchůdce tu fabriku koupil.....a tak velkou mašinu tam nepotřebovali. Tak tam místo toho dostali čochtana a my velkou mašinu která konečně využije výkon. Ta 611 je po 506 moje nejoblíbenější mašina.

Napsal: pát lis 06, 2009 21:30
od Laďuša
Cooper píše: jo, čekádé dělalo....a dělalo by....ale
No jo, neuděláš nic...Lidská blbost, navíc eště kombinovaná s útlumem potřeby nezávislý trakce a dostatečným (nadbytečným) počtem lokomotiv udělaly svý :(

Hele, ty tam někde děláš u těch mašin? To mě zajímá :)
V MH si nejenom necham vyfotit Ladnou, ale eště budeme muset taky pořádně u piva pokecat ;)

Napsal: pát lis 06, 2009 21:42
od Cooper
Jo, dělám.....skládám podvozky ;-)

Rád vyfotím a rád pokecám, ale u kofoly ;-)

Napsal: pát lis 06, 2009 21:51
od Laďuša
Cooper píše:Rád vyfotím a rád pokecám, ale u kofoly
Ale hrůza :D
Cooper píše:skládám
Takže mechanika, jo? Hehe, vyvazování a zavazování mě bavilo :mrgreen:

Napsal: sob lis 07, 2009 10:31
od Cooper
Jo, mechanika.....výměna podvozků mezi mašina ma je na dvě hoďky práce. Děláme i generálky podvozků ;-) a to je teprve sraní...

Napsal: sob lis 07, 2009 10:35
od Laďuša
Cooper píše:Děláme i generálky podvozků a to je teprve sraní...
Hm, tak do tutoho už nevidim, jak to celý probíhá, já jsem byl jenom chvíli u elektrikářů, navíc v Klatovech probíhá údržba, žádný velký opravy. Co jsem tam byl, tak jsme to vždycky vytahovali kvůli trakčákom.

Napsal: ned lis 15, 2009 12:18
od Michal Pokorný
Tak opět včerejší návrat z nádražky..........
V Roudnici n.L. jezdí vlaky směr Ústí nad Labem každou hodinu a to tak, že třeba odpoledne jede každý druhý už z Prahy a každý druhý vyjíždí odtud (z Roudnice)
Ten co vyjíždí z Roudnice už ale stojí na nástupišti déle než hodinu před odjezdem, tak je zavřený a v případě Elefantu svítí nápisy NENASTUPOVAT a na sousední kolej přijede ten z Prahy.
Tak tomu bylo i včera, ovšem nápisy NENASTUPOVAT svítily stále a to i v době, kdy již šly otevřít dveře a svítili dokonce i v době odjezdu, hned po rozjetí se ozvalo hlášení : "příští stanice konečná stanice". V tom přichází průvodčí, dává mi razítko na jízdenku a s úsměvem povídá : No, vida tak už konečná, to je fofr. Kdepak s náma se nikdo nenudí.
Jakmile jsme dorazili do první stanice (Hrobce) tak se třikrát za sebou ozvalo hlášení : "konečná stanice,prosíme vystupte"
To už si toho fíra všiml a nahodil to.
Teda chudák, jestli tu jel někdo prvně a skutečně v těch Hrobcích vystoupil, a nebo jestli někdo zůstal stát v Roudnici na nástupišti a marně čekal, že něco přijede od Prahy :lol:

Napsal: ned lis 15, 2009 12:32
od zelvotron
Hm tak v Kralupech si s tmhle vrásky nedělaj, na jedný straně nástupiště stojí souprava na pragotronu odjezd XX:44 směr Praha co se obrací a na druhou kolej u nástupiště přijede panťák z Ústí s odjezdem XX:14, žádný nenastupovat nebo tak, cestující si může vybrat, jestli chce čekat na nádraží ještě půl hodiny :)

Pravá sranda nastává, když má vlak od Ústí zpoždění 30 min. :mrgreen:

Napsal: ned lis 15, 2009 12:41
od Michal Pokorný
No jo, když do Roudnice technický pokrok typu Pragotron ještě nedorazil. V Roudnici kromě bezdomovců a výborné restaurace nemají na nádraží NIC.

Napsal: pon lis 16, 2009 17:28
od Hurikán
Zajímavá hádanka: http://vas.cas.sk/clanok/1028/hrdzavy-v ... hadou.html

Dějí se to ale věci. :D

Napsal: pon lis 16, 2009 17:33
od Laďuša
Hovno, to je Árpád :shock: Zachránit a šup do muzea!

Jo a vůbec to neni (nebyl) vagon, sakra. Byl to motorák, navíc jenom 1. třídy. Mein Gott...

Trochu jsem co to pohledal: http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS ... toryid=423

Napsal: čtv lis 19, 2009 17:52
od Michal Pokorný
http://www.youtube.com/watch?v=IAuOOiSC ... re=related 8)

Hehe, jak je to asi starý dokument ? Hm 1981.Zaujalo mě jak pán používá termín "staré lokomotivy"
No, o mnoho jsme tedy od té doby nepokročili :lol: