Stránka 74 z 117
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:42
od Atex
Tommel píše:rozhodně bych se když už vysral na vzhel...ten už tak za nic nestoji....
pekne, dik ...
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:43
od Tommel
Neber to zle, hlavně nechapu proč řešiš vzhled když chceš vykon
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:51
od Atex
Ja neresim vzhled, ale jak by asi ten intercooler vypadal vepredu .. krabice pred autem. .
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:54
od Tommel
u takto provedenych uprav neni podstatny vzhled, ale funkce
když už jsi s timto začal, tak ser na vzhled jak to bude vypadat, ale chce to řešit věci tak aby fungovali na 100%
vzhled je to posledni co by jsem řešil
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:55
od Jelen
Tak každý chce, aby auto, co vyrobí bylo i hezký a ne aby to vypadalo jak slepený z krabic od bot s brutálnim výkonem
Napsal: čtv lis 26, 2009 22:55
od Laďuša
No jasně, a co třeba na střechu? Mají to tak i třeba trolejbusy s klimatizací pro řidičovo stanoviště, takže lid už je vlastně zvyklej
Napsal: čtv lis 26, 2009 23:03
od Atex
Tommel píše:u takto provedenych uprav neni podstatny vzhled, ale funkce
když už jsi s timto začal, tak ser na vzhled jak to bude vypadat, ale chce to řešit věci tak aby fungovali na 100%
vzhled je to posledni co by jsem řešil
Tak ja nevim, cetl jsi co jsem psal pred tebou?
Napsal: pát lis 27, 2009 14:14
od Atex
Saša píše:Atex píše:ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...
Téhle teploty výfukové plyny nesmí dosahovat ! Hraniční teplota je 850°C . Pokud to leze výš je špatná směs nebo předstih . Těsnění se jinak chladí o kov okolo .
Saso takze co se stane kdyz dam za turbo nerezovou ohebnou hadici na vyfuky, ktera ma pracovni teplotu 600°C. Co by se mohlo stat, prestane tesnit?
Napsal: pát lis 27, 2009 15:21
od Štěpán
Jen tak mimochodem!
Opravdu si myslíte, že výfukovy plyny mají teplotu kolem 1000°C?
Já nevím, ale teplota táni hliniku je někde kolem 650°C, takže při teplotě 1000°C by se vám když ne hlava, tak určitě by se roztavili písty...
Jinak železo je lehce červený už při cca 500°C.
Napsal: pát lis 27, 2009 16:33
od dusin
To o tom hlíníku je pravda.Je to několikrát vyzkoušeno na závodech dragsterů,kdy píst opouští spalovací prostor vejfukem
Napsal: pát lis 27, 2009 17:52
od Atex
Takze na netu jsem se docetl ze provozni teplota ve vyfuku je 400-800°C, pri bohatsi smesi az 1000... To mi nejak nepasuje se Stepanovou teorii ...
Napsal: pát lis 27, 2009 18:45
od Saša
Hlava je chlazena vodou , svody vyzařováním a vzduchem tím pádem uvnitř může proudit i daleko teplejší médium a do jisté teploty se nic nestane . Uvnitř válce jsou teploty daleko převyšující teplotu tavení okolních materiálů , ale protože jsou chlazeny tak se nic neděje . Hůř na tom jsou výfukové ventily , ty se chladí pouze dříkem o vodítko . U leteckých motorů máne teploměry výfukových plynů , pokud to dýl "leze" přes 850°C něco odejde (většinou píst) .
Napsal: pát lis 27, 2009 18:46
od Lada Rider
Saša píše: Hůř na tom jsou výfukové ventily , ty se chladí pouze dříkem o vodítko
...aj dotykom o sedlo.
Napsal: pát lis 27, 2009 20:37
od rosta
a u závodních motorů jsou plněný sodíkem-myslím že lancia už to má
Napsal: pát lis 27, 2009 20:42
od Jelen
Nejen u závodních motorů jsou plněny sodíkem. S těma ventilama je sranda, hlavně když ho někdo nařízne a hodí do vody