Stránka 73 z 117

Napsal: čtv lis 26, 2009 12:48
od Little Red Riding Hood
Atex, a kde bude interC??

Napsal: čtv lis 26, 2009 13:46
od Atex
V motorovem prostoru vedle sani, takze schovany ..

Chlapi poradte, potrebuju nejake tesneni na svody a na turbo, da se to z neceho vyrobit? Nebo nechat vyrobit? .... ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...

Napsal: čtv lis 26, 2009 13:51
od Roman
To umiestnenie olejoveho chladica je odskusane aj s upravenym motorom (sice nie so 160k). Funguje perfektne teplota sa v lete na dialnici znizila zo 130 na 90 stupnov, ale kedze bol pouzity medzikus pod olejovy filter bez termostatu, treba olejovy chladic na dlhe trate v zime zakryvat lebo teplota oleja doahovala tak 60 - 70 stupnov. Dlhou trasou sa rozumie Bratislava - Praha po dialnici. Sahara je elektricka.

Napsal: čtv lis 26, 2009 15:43
od Atex
Tak ono u te lancie je jine vodni cerpadlo, takze mozna jiny tlak. Auto zimu nikdy neuvidi, takze to neresim.

Kurec ta elektrika mi pije krev, asi budu muset nekoho pozadat o pomoc ....

Napsal: čtv lis 26, 2009 18:11
od peet2101
Možná sem to přehlídl, ale jaká bude příprava směsi??

Napsal: čtv lis 26, 2009 18:58
od Atex
peet2101 píše:Možná sem to přehlídl, ale jaká bude příprava směsi??
origo 4bodove vstrikovani, akorat bez lambdy, tak to bude bohatsi... nevadi, zvysime tlak turba :-P

Napsal: čtv lis 26, 2009 19:06
od Saša
Atex píše:ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...
Téhle teploty výfukové plyny nesmí dosahovat ! Hraniční teplota je 850°C . Pokud to leze výš je špatná směs nebo předstih . Těsnění se jinak chladí o kov okolo .

Napsal: čtv lis 26, 2009 19:15
od Saša
Atex píše:akorat bez lambdy
Pokud se odpojí lambda tak ŘJ spadne do náhradního režimu . Tu bych tam nechal , ale zapojenou jen pro "mou" kontrolu a do vstupu ŘJ bych posílal střídající se signál jako že je se směsí vše OK . Říká se tomu Emulace a je to použito téměř u všech "íčkových" aut předělaných na LPG .
Bohatost pak můžeš řídit změnou odporu snímače teploty vody nebo nasávaného vzduchu , nebo regulací tlaku čerpadla .

Napsal: čtv lis 26, 2009 19:47
od Atex
Saša píše:Hraniční teplota je 850°C
Nevim presne, ale kamarad na svoji seriove delte rozzhavil svody temer do zluta, to je myslim vic nez 800... Na netu jsem nasel toto, je to Delta Integrale pri testovani.

Obrázek
Saša píše:ŘJ spadne do náhradního režimu
Toto jsem si zjistoval na lanciaforu, maji to vyzkousene, RJ dava bohatsi smes v celem spektru otacek, par lidi takhle jezdi bezne. Uvidime

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:24
od Hurikán
Když už je tady téma o teplotě výfuku a turba, tak tady je ukázka, jak se žhaví svody a turbo v SAABu za jízdy při zatížení: http://www.youtube.com/watch?v=gxlD67G41Go

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:27
od Tommel
Atex píše:. Myslim ze by to vypadalo dost hrozne nekde pred celem.
Ano ty na vzhled hodně hraješ...k těm svodum takle rožhavit svody nebyl problem ani u seriove 525 170HP

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:29
od Ivo
Tommel píše:takle rožhavit svody nebyl problem ani u seriove 525 170HP
Ani na staré škodě octávii. Tam to šlo taky.

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:30
od Tommel
Ano, na hodně aut jde rožhavit svody do červena. :mrgreen: :wink: Hlavně tady je to o tom, zda auto pojede rozhodně bych se když už vysral na vzhel...ten už tak za nic nestoji.... :wink: vyřezani přiček a podobně neni přeci jen ono, takže bych se zaměřil na učelne věci 8)

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:31
od Ivo
Nebo se dají natřít na červeno :lol: :P

Napsal: čtv lis 26, 2009 22:32
od Tommel
To by byl teprve tuning, natřit si svody na červeno :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: