Stránka 73 z 294

Napsal: pát čer 24, 2011 22:00
od Křečík Barbuška
Ano, správně by to mělo fungovat tak, že by provinění mělo být viníkovi, ať smyšlenému či reálnému dokázáno, ale tady se ihned posílá složenka, no hnus. Na vyvrácení jejich křivého nařčení jsem užil všech momentálně dostupných cest a to: hlasové, internetové a písemné. V poznámce jsem zdůrazňoval, že vyžaduji od nich písemné potvrzení, že vůči nim nemám žádných závazků, tak jsem zvědav.

Vezmuli to kolem a kolem, tak kdybych ráno našel na parkovišti nabořené auto, zjevně od jiného vozidla, tak by mi měla ČKP škodu vyplatit, ale na pohádky nevěřím ... mají totiž ve stanovách, že v případě škody od neznámého pachatele hradí jen škody způsobené na zdraví jednotlivce. Jsou to podobné kurvy jako OSA, v tomto státě má vždcky navrch gauner před slušným, tedy obyčejným člověkem. Z principu problém se sankcí za nepojištěné auto problém nemám, ale nesmí být obtěžován člověk co má vše v pořádku!

Napsal: úte čer 28, 2011 15:06
od Kewint
Mám problém po nastartování motoru a zmáčknutí spojky se ozývá takovéhlé pískání , je to i při zařazené rychlosti a jízdě. S výmačklou spojkou to nedělá. Co to může být? ložisko ? http://www.youtube.com/watch?v=6xPtwSpLypQ

Napsal: úte čer 28, 2011 16:55
od Marťas
Ložisko (video nejde)

Napsal: stř čer 29, 2011 07:27
od Teepee
Video jsem pustil. A na něm slyším, že to píská podle motoru (bez ohledu na sešlápnutí spojky či zařazení rychlosti), tak bych se soustředil na ložiska od spojky dopředu, tzn. vodní pumpa, alternátor, řemen. Divný je to klepání, které se chvílemi objevuje.
Pokud je při záběru přes pedály a nasměrování kamery pod auto slyšet jiné pískání, nebo to už opravdu nepíská, tak pak je to spojkové ložisko. (nicméně já tam ten pískot slyším prostě pořád).
A vejfuk vyměň, nebo jestli jen netěsní dotěsni, v tomhle místě (spoj mezi prvním a druhým dílem) neexistuje nic jako látání děr, tam to buď drží pohromadě a nebo se to najednou rozlítne.

Napsal: stř čer 29, 2011 15:57
od Kewint
Mám další problém s tím íčkem , nedobijí ,alternátor tam mám z 2101 , regulátor taky , vše fungovalo a najednou to přesatalo dobíjet uplně. Vyzkoušel sem tři alternátory a tři reglátory a nic. Kontrolka dobíjení po startu zhasne,ale voltmetr je v bílém a nedá to víc jak 12.2 V. V čem může být chyba ?

Napsal: stř čer 29, 2011 16:32
od Marek89
Mne to ako piskanie nepripada, skor to akoby klepalo. Mne to podobne klepalo a na vine bola volna hnacia hradel v prevodovke.

Napsal: stř čer 29, 2011 16:54
od MartasBrno
Kewint píše:Mám další problém s tím íčkem , nedobijí ,alternátor tam mám z 2101 , regulátor taky , vše fungovalo a najednou to přesatalo dobíjet uplně. Vyzkoušel sem tři alternátory a tři reglátory a nic. Kontrolka dobíjení po startu zhasne,ale voltmetr je v bílém a nedá to víc jak 12.2 V. V čem může být chyba ?
Ve všem kromě těch altík. a regulátorů. Projdi to postupně, měř a porovnávej s tím, co to má dělat. Můžeš si obvod buzení ošahat od začátku - klíčku a pojistky, nebo od konce - konektoru na altíku, jak chceš.

Napsal: čtv čer 30, 2011 08:13
od radek mb
Pojistka buzení alternátoru, má to špatný dotek a altík se nenabudí a pak to nedobíjí. Vlastní zkušenost, ještě z dob East Runnera, trápil jsem se s tím dlouho, než jsem na to přišel. Číslo pojistky 9.

Napsal: čtv čer 30, 2011 08:24
od Kewint
radek mb, ta se zdá být v pohodě a průchozí

Napsal: čtv čer 30, 2011 08:57
od radek mb
To se může zdát, ale ty držáčky, kde je ta pojistka usazena, mohou býti lehce zkorodované a to dělá paseku. Doporučuji pořádně očistit.

Napsal: čtv čer 30, 2011 12:49
od Luděk Musil
K otázce dobíjení. Nemůžu si momentálně uvědomit, jak je to s napětím od regulátoru k alternátoru. Kewint to včera měřil a na svorce 15 bylo nějakých 12,2 V a na svorce 67 bylo nějakých 5 - 6 V (při zapnutém zapalování - motor neběží). Já (jak jsem napsal výše) si nemůžu vzpomenout, jestli je to správně nebo tam nemá být nic, ale spíše bych řekl, že je to špatně a mělo by tam být také nějakých 12 V, aby to nabudilo alternátor. Poprosil bych někoho, kdo má tento typ dobíjení, aby to přeměřil. L.

Napsal: čtv čer 30, 2011 16:08
od MartasBrno
Můj VAZ asi není etalon, ale já mám při zaplém zapalování a stojícím motoru na vývodu 67 plné palubní napětí.
Řekl bych, že regulátor je buď bez kontaktů, nebo bez kostry.

Napsal: čtv čer 30, 2011 16:11
od Křečík Barbuška
Luďku, tento typ dobíjení znáš, Kewint píše, že má altík z 2101 a regler na podběhu.

Jak to ošahat? Do regleru vede +12V klíčkových na svorku 15 a z něho vede svorka 67 ze které se ochází na uhlíky, tedy na vinutí rotoru. Průběh napětí na 67 se bude měnit dle pořeby regulace napětí. Po připojení ohmetru na špagát odcházející k uhlíkům proti kostře by mělo být měřeno něco kolem 3-4 Ohmů.

Není problém spíše v tom, že těch 12V jdoucím na 15 z pojistky je měkkých? Nemají tam íčka vřazenou žárovku? Na vyzkoušní bych na svorku 15 regleru připojil +12V z baterky, samozřejmě je nutno jej v době nečinnosti vozu odpojit.

Napsal: čtv čer 30, 2011 18:13
od MartasBrno
On tam má to íčko bastlené, a pokud ot předtím fungovalo, něco se podělalo, nebo bylo zfušované. Jestli sedí to co psal Luděk, tak jsou zřejmě v háji kontakty v regulátoru.

Napsal: čtv čer 30, 2011 20:40
od radek mb
Ptal jsem se na FB, zeptám se i tady, když je tu tolik študovaných lidí" jaký je rozdíl mezi buřtem a vuřtem?