Stránka 73 z 124
Napsal: úte úno 15, 2011 22:03
od Laďuša
Hele, takovejhle humus se beztak nepočítá na dálkový trasování, takže mu ten výkon nic nic nula stačí. A kdo si v tom troufne ject za hranici okresu, tak prostě buď pochopí, a nebo mu to taky spíš bude egál. Těch 100 a víc to vytáhne, to mě věřte, a né každej se užírá tim, že se mu to rozjede pomalejš, než sousedovi.
Napsal: stř úno 16, 2011 08:13
od Marek
Jasně - to je auto do města. Za městem je to nebezpečný (a nenažraný - viz HTP).
Napsal: stř úno 16, 2011 09:44
od JmJ
By me zajimalo, kolik z vas treba jezdilo s Nissanem microu. Po meste a okoli.
Pokud tomu nezkurvi motor, tak 44 kw a mozna i min tomu muze do mesta a okoli bohate stacit, jen at to co nejmene zere a vydrzi to caste studene starty. Inac takova malicka auticka maji smysl. A vozeni decek do skoly a jednoho rodice do prace z dediny do mesta a pak zpatky je to tezka pohoda. cumte na to ciste prakticky. druhe auto do rodiny, matka samozivitelka, duchodci a podobni to jiste oeceni a my take, protoze tohle zaparkuje na pulku mista nez audi Q7 o mnozstvi vypusteneho smradu ani nemluve.
Napsal: stř úno 16, 2011 10:02
od Marek
JmJ píše:... 44 kw a mozna i min tomu muze do mesta a okoli bohate stacit, jen at to co nejmene zere a vydrzi to caste studene starty.
Souhlasím - ale PROČ TOMU DÁVAJÍ TURBO? Pokud 44kW, tak bez turba, ať nemusím mít zbytečné složitosti navíc, anebo turbo, ale pořádné svezení.
No není to logický?
Napsal: stř úno 16, 2011 10:37
od JmJ
Marek píše:JmJ píše:... 44 kw a mozna i min tomu muze do mesta a okoli bohate stacit, jen at to co nejmene zere a vydrzi to caste studene starty.
Souhlasím - ale PROČ TOMU DÁVAJÍ TURBO? Pokud 44kW, tak bez turba, ať nemusím mít zbytečné složitosti navíc, anebo turbo, ale pořádné svezení.
No není to logický?
papir toho snese... az to vyjede na silnici pro lidi, tak se uvidi
kecy kretenu, kteri neumi vzit do ruky ani lopatu, tak pisou do interentovych casopisu, nelze brat jako bernou minci.
Napsal: stř úno 16, 2011 12:25
od Cooper
No, vrátím trošku téma zpátky k Fábiím. Dneska jsem se jel projet na chatu na Prostřední Bečvu, z ostravy je to asi 60 km. Cesta tam mě vyšla na 4,6 l/100 km. Už delší dobu si říkám že na dálku je to pro moje auto prostě moc. Na cestě z5 jsem nabouchal gumy na 2,8 a vyjel. Doma mi vyšla spotřeba 3,7 l/100 km. Nejel jsem pomalu, přes vesnice 60, mimo město 100 km. Několik aut jsem i přejdel. Spíš jsem koukal víc dopředu a snažil se co nejvíce brzdit motorem (cože jde vcelku těžko, protože na 5Q to třeba vůbec nebrzdí). Jestli se budu v létě budu pohybovat kolem 4 litrů budu maximálně spokojen
Napsal: stř úno 16, 2011 12:27
od Marek
To skoro až není možné.
Že motory SDi ve Fabiích jsou úsporné, je známá věc. Že jezdí pod pěti litry, to se taky ví. Ale jezdit za čtyři už není sranda a skoro si myslím, že to nejde.
Pokud se řídíš údaji z palubního počítače, tak se nedivím - ten totiž téměř u všech aut kecá o půl litru.
Napsal: stř úno 16, 2011 12:27
od JmJ
Cooper píše:No, vrátím trošku téma zpátky k Fábiím. Dneska jsem se jel projet na chatu na Prostřední Bečvu, z ostravy je to asi 60 km. Cesta tam mě vyšla na 4,6 l/100 km. Už delší dobu si říkám že na dálku je to pro moje auto prostě moc. Na cestě z5 jsem nabouchal gumy na 2,8 a vyjel. Doma mi vyšla spotřeba 3,7 l/100 km. Nejel jsem pomalu, přes vesnice 60, mimo město 100 km. Několik aut jsem i přejdel. Spíš jsem koukal víc dopředu a snažil se co nejvíce brzdit motorem (cože jde vcelku těžko, protože na 5Q to třeba vůbec nebrzdí). Jestli se budu v létě budu pohybovat kolem 4 litrů budu maximálně spokojen
neni to spis tim, ze si jel jednu cestu do kopce a druhou skopce? pripadne proti a po vetru?
kazdopadne jestli by to jelo za 4 nebo za 5, tak je to furt pekne
Napsal: stř úno 16, 2011 12:28
od Marek
Jezdit s SDi pod pět litrů není problém, to je běžná věc.
Napsal: stř úno 16, 2011 12:51
od Štěpán
Jak už jsem tady psal!
Pracují ve vývoji a vím míň než motorističští novináři.
Vím, jakou to bude mít převodovku ( byl jsem u začátku, když se vymýšlela technologie obrábění a já jsem v té době měl na starosti rozmístění strojů ve výrobní hale.), ale o motoru nevim nic jen to, že by neměl mít větší krouťák, než 1500 lada
A ještě něco. Proč by nemělo pro pohon auta vážícího 800kg stačit 44kW? Kolik měla 2101 kilo a výkon? Něco málo pod tunu a 45kW - pokud se nepletu.
Monika má seicento vážící 750kg a výkon jejího 4-válce je 40kW a můžu vám říct, že to auto je pěkně živé. Ve městě se chová jak uskákaný ferari a na dálnici jak uskákanec obecný
Napsal: stř úno 16, 2011 13:00
od Marek
Nikdo tu nemá nic proti 44kW motoru. I já si myslím, že takový výkon je pro tak malé auto dostačující.
Mne zaráží 44kW v motoru s turbem!!! To je to, co mi nejde do hlavy. Pokud vyvíjím zcela nový motor, který má objem litr a turbo, nebudu ho dimenzovat na 44kW, protože takový výkon mi dneska dává atmosféricky plněný motor (s přehledem). Takže: buď tomu motoru nedám turbo a nabídnu zákazníkovi 44kW z jednoduchého motoru, anebo dám turbo, ale v tom případě musím nabídnout zajímavý výkonový parametr.
Rozumíš, o co mi jde?
Napsal: stř úno 16, 2011 13:12
od Cooper
A není třeba možné že atmosféricky plněný litr by nezvládl emisní normy?
Napsal: stř úno 16, 2011 13:14
od Marek
To by po celém světě jezdily pouze motory s turbem.
Napsal: stř úno 16, 2011 14:54
od MartasBrno
Nemyslel Cooper nějaké nové, teprve připravované normy? Ono to fakt vypadá, jakoby se objem nahrazoval (elektronicky řiditelnou) technologií, právě kvůli emisím. Možná to má jiné důvody. Ale třeba by ten samej motor mohli dělat s více výkony...
Napsal: stř úno 16, 2011 15:55
od Veverka
Vždyt jsem psal že htp udajně emisně nedá euro6,navíc na novém tsi servis spíše vydělá
.O výkonu nad těch cca 55kw pochybujem páč by se prodalo/vydělalo méně na FII s 1.2 TSI.
Od 2101 uběhlo 40 let.44kw fábie,to je terno.