Stránka 72 z 124
Napsal: úte úno 15, 2011 12:21
od Marek
Nové info o nové škodovce:
http://www.novinky.cz/auto/225250-prvni ... dovce.html
Motory: naftový přeplňovaný tříválec
1,2 TDi / 55kW, benzinový přeplňovaný tříválec
1,0T / 44kW.
Ačkoli tříválcové čtyřdobé motory koncernu VW nemám v oblibě, naftová dvanáctka s výkonem 55kW bude velmi slušné svezení (odhaduji točivý moment kolem 180 Nm). Nicméně turbo-benzin s objemem litr a "pouhými" 44kW se mi jeví jako dost málo - takový výkon mají motory atmosférické (Yaris s tříválcem 1,0 má výkon 51kW a nepotřebuje turbo).
Napsal: úte úno 15, 2011 12:50
od Laďuša
Co se dizajnu týče, muj názor na to je zcela jednoznačnej:
Napsal: úte úno 15, 2011 13:21
od Dusan
no tych 55 este jak taks ale 44kW ...to som zvedavy ako to bude sprevodovane..... uz to vidim ..kopec 5-4-3...a 50 nahor....
Napsal: úte úno 15, 2011 13:52
od dvk
Laďuša píše:Co se dizajnu týče, muj názor na to je zcela jednoznačnej:
Jo tak to souhlas. A těch 44kW ... to možná opět začnu v Oktávce předjíždět
Napsal: úte úno 15, 2011 13:57
od zelvotron
44kW má i ten novej 0,9 dvouválec od Fiatu, ne? ale v atmo verzi
nevým proč musí bejt všude tak nesmyslně odstupňovaný výkony jenom proto že v Německu maj dementní systém sazeb pojištění.
Napsal: úte úno 15, 2011 14:06
od Hurikán
Marek píše:Motory: naftový přeplňovaný tříválec 1,2 TDi / 55kW, benzinový přeplňovaný tříválec 1,0T / 44kW.
Marek píše:Yaris s tříválcem 1,0 má výkon 51kW a nepotřebuje turbo
zelvotron píše:44kW má i ten novej 0,9 dvouválec od Fiatu, ne? ale v atmo verzi
.
.
.
Opravdu nechápu, jak někdo může vymyslet takovéhle zrůdnosti. Ba co víc!? Dokonce je i nabízet lidem. Ale úplně nejvíc k nepochopení na tom je, že ovce (lidi) jsou ochotní s takovýmihle motorovými nedomrlými zmetky jezdit a dokonce si je za vlastní peníze koupit.
Kdyby to nevystihovalo současný prudký úpadek veškeré techniky, tak by to bylo i k smíchu. Jenže není.
Napsal: úte úno 15, 2011 14:51
od Marek
Přiznám se, že doufám, že se pisatel toho článku překlepl a místo uvedených 60 koní tam má být 60kW. Pak by se mi to líbilo. Ale pokud platí údaj 60 koní (tedy 44kW), je to opravdu příšernost.
60kW (odpovídá 81,5 koně) by bylo na litrový motor velice slušné a nechalo by se uvažovat o tom, že je to zajímavý motor.
Napsal: úte úno 15, 2011 16:19
od Luděk Musil
Marek píše::::překlepl a místo uvedených 60 koní tam má být 60kW
Vzhledem k tomu (teď jsem se díval do velkýho TP) od našich (rozuměj služebních F-II) kombíků 1,2 TSi a mají psaných 63 kW/4800 rpm ... potom by mohlo těch 60 kW být pravdou
. L.
Napsal: úte úno 15, 2011 16:29
od Veverka
Jsem přece psal že asi nebude 1.0 htp ale TSI
ten fiatí se dělá i atmo
?
V turbo verzi 50-85kw půjde i do A-R Mita
.Cuore sportitivo
Napsal: úte úno 15, 2011 16:54
od Saša
Marek píše:benzinový přeplňovaný tříválec 1,0T / 44kW
Oni si přece musejí nechat nějakou rezervu na "tuning" , navíc nemohou mít větší výkon jak VW . Škodovka opravdu , ale opravdu nikdy nebude VW ! (pokud tedy zůstanou spolu) .
Napsal: úte úno 15, 2011 17:07
od Marek
No jo, to je jasný.
Nicméně pořád mi vrtá hlavou výkon 44kW u motoru 1,0 s turbem. Přece 44kW lze naprosto jednoduše dostat i z motoru atmosférického, mnohdy i více (viz již zmiňovaná Toyota Yaris a jejích 51kW).
Ostatně i Daewoo Matiz našeho dědy má na tříválci s objemem 0,8 výkon 38kW. Vydělíme-li tyto dvě hodnoty, vychází litrový výkon téměř 48kW!!! A to je koncepčně dvacet let starý atmosférický MPi motor.
Budu se opakovat - tajně doufám, že je v tom článku překlep a skutečně tam má být 60kW. Jinak to nestojí za řeč.
Napsal: úte úno 15, 2011 17:38
od Veverka
Asi tak-HTP(prý?) odtáhne s nástupem euro6.Vy v tom nevidíte ten marketing
.
Tohleto počitá do budoucna s dalším eurofašismem.Nakonec nahradí htp.A výkon nahoru nepůjde,tam už je ta 1.2tsi 63kw.Nebo si to někdo vybájil?
Napsal: úte úno 15, 2011 17:45
od Marek
Jestliže ten údaj o výkonu u benzinového motoru je správný a 60 koní je opravdu to, co nám má nabídnout, moc se bojím, že to bude neprodejný artikl. Jestliže soupeří s motorem 1,2 TDi, který nabízí 75 koní a točivý moment (odhadem) 180 Nm, nemá milý turbobenzinek šanci, a to ani v případě, že by byl o 30 tisícovek levnější.
Každý blbec si umí spočítat, že spotřeba naftového motoru 1,2 nebude vyšší než 3,5 litru na dálku (do čtyř litrů po městě), zatímco litrový lenoch si vezme po městě šestku, ani nemrkne. O dynamice se rozhodně nebude dát hovořit, a to ani u auta vážícího 800 kil. Pokud ten benziňák je litr o výkonu 44kW, pak jeho točivý moment nebude vyšší než 100 Nm - nepomůže mu ani turbo. Takže to pojede hůř než stará dobrá felda. A to se lidem líbit nebude - tedy aspoň myslím.
Tohle není o mých sympatiích k naftovým motorům. Jistě víte, že nové turbobenzinové motory mi nesmírně imponují. Ale vidím to tak, že litrové turbo s výkonem 44kW je ubohý pokus o oslovení široké masy "obyčejných" lidí. Mne osobně by takový motor neoslovil ani málo (ani vůbec). Jo, být to 60 kilowatt, už by moje sympatie nápadně vzrostly.
Napsal: úte úno 15, 2011 19:44
od zelvotron
To moc řešíte, nějak to pojede a lidi si to nakonec stejně koupí. Veverka má pravdu, že 60kW by se už blížilo slabší 1,2tsi, otázka jestli do toho miniauta se vlezou čtyřválce, potom by si ty motory nekonkurovaly. A výkon 44 kW je pro němce typische hodnota, takže bych tomu i věřil. Dejme to mu že to pak dostane silnější verzi 55kW a motorová nabídka bude úplná.
Napsal: úte úno 15, 2011 21:43
od Veverka
Pojede se na efekt "cena už od",městké vozítko na krátký pojezdy,brzké vyhulákání dražšího AKU,dost lidí se taky nechce patlat s naftou,pochybný paliva nejenom z kolchozu atd..I s 44kw by to mohlo jet,i to htp má 44kw ve větší fábii,nevidím problém.Očekávám,že 1.0 i 1.2 bude časem rovnoměrně vytuněno.
A ruku na srdce-1.2 63kw je o celých 60 tisíc levnější než základní 1.6 tdi 55kw,u 66 kw se jedná dokonce o 80 tisíc!Stojí to za ten ušetřenej litr-dva?Je někde porovnání prodejů těchto verzí?
želva:třeba to nakonec bude jinak,no když ti nebude stačit ten 1.0 ale chceš 60kw,tak budeš muset takhle šáhnout rovnou po dražší fabii
.