Stránka 8 z 34

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:49
od peet2101
Dobře ty...víš kolik teť váží??? a Kolik váží origo??

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:53
od Lada Rider
Dobře ty...víš kolik teť váží??? a Kolik váží origo??
rus povedal ze origo tak 7,5-8kg a neviem este som ho nevazil, ale ked som ukazal fotky na ruskom fore, tak rus odhadol tak 3,5kg dole... zvazim a uvidime akurat nemam doma vhodnu vahu, dam vediet potom

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:56
od Maysner
http://ladaclub.szm.sk/lady/GO2/DSCF0945.html
vpravo muzes videt vahu origa 8)

Napsal: čtv úno 05, 2009 21:02
od Lada Rider
Maysner píše:http://ladaclub.szm.sk/lady/GO2/DSCF0945.html
vpravo muzes videt vahu origa 8)
hmm no zaujimave... ako bude dost lahky lebo v ruke to ako keby som nic nedrzal proti serii, staci ze som ho musel niest z trnavy domov v taske od notebooku :D skoro mi ruky upadli... len nemam moc odhad tak nejdem triafat

Napsal: čtv úno 05, 2009 22:36
od Little Red Riding Hood
Lada Rider, pekna práce pekna.. máš tam 1600 hej??.

Napsal: čtv úno 05, 2009 22:40
od Lada Rider
Little Red Riding Hood píše:Lada Rider, pekna práce pekna.. máš tam 1600 hej??.
jasne zatial origo 1600

Napsal: sob úno 07, 2009 16:14
od Lada Rider
tak dneska som bol nastavit ventily lebo auto kus rachotilo, tak rozoberem nastavim na 15 stovak na tesno a potom zbadam ze cely upokojovac retaze rozjebany volade dole, toz som to vybral a dal novy auto uz nehrmoti, dal som nove sviecky L15YC lebo tie povodne boli volade dojebane. Teraz ten motor ani za boha nastavit, stale su biele izolatory na svieckach, ako krutim tak krutim tak krutim a stale chudobna zmes a celkove to ide na picu. Este je mozne ze preskocil pri tom rozvod ako tam ta retaz plapolala lebo je obruseny az hlinik v hlave... ako sa to pozna?
Tak budem vdacny za kazdu radu, v com moze byt chyba, ze to nejde nastavit?

Napsal: sob úno 07, 2009 17:07
od Pája
Co odtrh na svíčkách? Koumals? K tý směsi, kroutit můžeš čim chceš, ale dokud nebudeš mít hladinu na svym místě a jakštakš osazeno trysky-vzdušníky, tak směs nedohoníš. Žígo si přehození rozvodů nechá líbit celkem v pohodě. Ono když máš vytahanej řetěz, tak to může dojít do stavu, že ti jde vačka krásně o zub pozdějc a ty o tom ani nevíš. Kontrola časování je jednoduchá. Když natočíš řemenici klikovky na 0, tak by důlek na kole vačky měla ukazovat proti nálitku na tělese vačky. Pokud je důlek úplně na druhý straně tak otoč motorem o jednu obrátku kliky a bude to lepší. Důlek s nálitkem by měli bejt od sebe max. půl zubu. A kontroluj až po došponování. Ale tenhle návod tu už je snad i ve FAQ...

Napsal: sob úno 07, 2009 17:19
od Lada Rider
Pája píše:ale dokud nebudeš mít hladinu na svym místě a jakštakš osazeno trysky-vzdušníky
hladina aj trysky su ok, na predchadzajucej 1500 to jazdilo v poriadku a izolatory boli paradne kavove, a to viem aj ja dat rozvod na risky, skor som narazal na to ako sa to prejavi pri jazde lebo to auto nechce ist viac ako 100, to asi bude ono?

Napsal: sob úno 07, 2009 17:59
od rosta
Lada Rider píše:tak dnes sme sa s otcom kus realizovali a odlahcili sme trosku zotrvak, este pojde na vyvazenie a nasledne na auto,
kuk: http://cleverlm.rajce.idnes.cz/zotrvak/
počkej až ti vyběhne do kabiny-to bude prdel :D viděl jsem to jako malej kluk-můj otec dělal mechanika v autoklubu-měli 01 odlehčili to moc a poroučel se až do kabiny

Napsal: sob úno 07, 2009 18:28
od Saša
Jen malá otázečka . Ten motor je na závody ? Ono odlehčení setrváku přinese pouze jednu dobrou vlastnost ALE všechny další zhorší .
Pokud se zaleští plochy po obrábění a bude to vyváženo nic se nerostrhne .

Napsal: sob úno 07, 2009 18:33
od Lada Rider
Saša píše:Jen malá otázečka . Ten motor je na závody ? Ono odlehčení setrváku přinese pouze jednu dobrou vlastnost ALE všechny další zhorší .
Pokud se zaleští plochy po obrábění a bude to vyváženo nic se nerostrhne .
na zavody asi nie ale na blbnutie ano, myslim ze ten zotrvak sa hodi k ostrej vacici, ale prv si spravim budku a viem co to obnasa, mal som uz take, volnobeh kolisal horedole este pri 1500, ale zase cmelak potvrdi ze to slo paradne do otacok

Napsal: sob úno 07, 2009 19:32
od čmelák
mne ked retaz stala na zuboch a bolo to posnute ato pri 90 strelilo do sania supu a spomalilo inak to islo normlane


a druhy krat ked som mal posunute rozovdy vdaka hornemu kolesu a vacke tak motor trieska piesty o ventily a islo to 150 a nic len to rachotalo az to jeblo uplne :-D

Napsal: ned úno 08, 2009 13:27
od Lada Rider
cela veda bol odtrh v rozdelovaci :D

Napsal: sob bře 21, 2009 15:58
od Lada Rider
tak aby som sa nenudil, kym nemam hlavu tak som namontoval aspon komplet nove brzdy do predu, s pouzitim kotucov a dosticiek master-sport
spehujte: http://cleverlm.rajce.idnes.cz/brzdy/
mal som viac fotiek ale nemozem ich dostat z toho blbeho telefonu
a dakujem corymu za dodavku dielov