Stránka 8 z 26

Napsal: sob čer 27, 2009 18:30
od plavec
Petr HC píše:a ani dnes po cca 3 letech nepoznáte rozdíl odstínu proti karoserii
¨
To je pravda na sraze jsem To auto okukoval a vůbec to nebylo poznat.Kdybys to tu neřekl, tak ani nevím že jsi to stříkal.Perfektní práce :wink:

Napsal: sob čer 27, 2009 18:35
od Fišer Jiří
ahoj,Plavec se domníval správně,je to tmavě modrá metalíza čísla 448!Naši maj desítku téhle barvy(toho času v Třebíči na dovolené, jako každý rok), mam též namíchanou lahvičku,v dobrejch prodejnách maj opravdu na všechny vozidla vzorníky i s číslama barev!

Napsal: sob čer 27, 2009 19:00
od plavec
Kam se schovávaj ty hezký modrý desítky, že nejsou nikde na silnicích vidět? :|

Napsal: sob čer 27, 2009 19:17
od Fišer Jiří
Na mostecku vím o dvou.Naši a jeden slušný Rom má2112,a u nás v Litvínově u zimáku měli asi 3roky taky 2112,ale pak zmizela,všechno barvy 448.

Napsal: ned čer 28, 2009 19:08
od zelvotron
plavec píše: Kod farby v techničáku nemáš?
Jsem tedy ještě v životě neviděl, aby v techničáku bylo číslo barvy ;)
Spíš může bejt na papírku ve vaně rezervy přilípnutý, ale moc dlouho to tam obyvykle nevydrží :-)

Napsal: ned čer 28, 2009 21:50
od honzat
V Tachově v prodejně barev měli dokonce vzorník pro trabanta r.v. 1980.

Moja LADA pred rekonstrukciou

Napsal: úte črc 21, 2009 15:09
od Miroslav Mitrík
Pribeh mojej Lady zacal tym, ze som ju vymenil za srotovne, za Š 100:) Bolo to v ramci rodiny, takze som bol rad, ze mam nieco novsie, predsa skodovka mala uz zopar rokov a tisic km odjazdenych, ale aj tak to bolo zlate auto.. Lada sa mi dostala do ruk prvykrat v zivote, vedel som nieco o autach, ale toto ruske delo bolo premna niecim novym. Najazdene mala 120000km a nemala STK, emisnu, tak po znamostiach som to nejako urobil, lebo na ostro by urcite nepreslo- rucna nic, rozsiahla korozia atd(psssst ale nikomu ani muk:)) Jazdil som na nom urcitu dobu no a zaciatkom prazdnin sme sa donho pustili. Ako vidno na fotkach, bolo to dooost v zlom stave-vysledok minimalnej udrzby, tecuceho stresneho okna a nefungujuceho ventilatora chladenia v dosledku coho motor prehrieval a chladiaca kvapalina vyvierala z nadobky a nasledne sa cez gumennu priechodku spojkoveho lanka dostavala pod calunenie a koberece pod nohami vodica... Chlapi keby som bol vedel a zacal najprv opravovat lavu stranu auta, tak to asi necham tak a nejdem sa do toho pustat, bolo to na zblaznenie, kopec driny s flexou, zvarackou a plechom:D Teraz je to ok, len prestal motor trosku posluchat, ale kuknite foto, co na to poviete...
Preto VSETKYM odporucam, venujte sa dutinam, hlavne prahom a zadnym lemom, asspon kazdy druhy rok, ak nie kazdy rok terba kupit rezistin ML, vystriekat a osetrit dutiny!!! inak Vas caka nemile prekvapenie, ako mna. Rocnik bol maj 1999 a v zivote by som nepovedal, ze 10 rocne auto moze byt tatkto znicene!!
Prajem vela zdaru s Vasimi vozitakmi;)

Napsal: úte črc 21, 2009 15:12
od miro263
Gratulujem!!!

A pevne nervy pri oprave a hlavne to vsetko dokumentuj.

Este nejake dalsie foto

Napsal: úte črc 21, 2009 15:17
od Miroslav Mitrík
dalsie fotky z opravy

aaa dalsie

Napsal: úte črc 21, 2009 15:21
od Miroslav Mitrík
.....

ku koncu:)

Napsal: úte črc 21, 2009 15:23
od Miroslav Mitrík
pomaly finisujeme

Napsal: úte črc 21, 2009 19:22
od honzat
Neskutečně shnilé auto po deseti letech, tohle dokáže jen favorit. Tohle není zanedbaná údržba, ale výroba.

Napsal: úte črc 21, 2009 20:03
od plavec
honzat píše:Neskutečně shnilé auto po deseti letech, tohle dokáže jen favorit. Tohle není zanedbaná údržba, ale výroba.
Prooč? Třeba s tím někdo jezdil hodně v zimě, kde se pořád solí.
Jinak gratuluji ke koupi a odvaze :thumbright: , takle velký opravy bych se bál.
Já se bojím sundat ty koberce abych viděl až na plech-podlahu.Co oko nevidí, to srdce nebolí.Takle se můžu utěšovat tím, že to tam snad nevypadá tak strašně. :P

Napsal: úte črc 21, 2009 20:15
od FOMA
tak to byl masakrrr :shock: ,ale ve finále pekná práca :wink:

Napsal: úte črc 21, 2009 20:38
od zelvotron
No ty krávo járo to je slušná povrchová koroze, když koukám na tu opravu, zůstalo tam něco plechu původního? Taky to může bejt částečně tím, že SK dovozce na rozdíl od českýho asi nedělal na nových autech dutiny a spodek...