Stránka 8 z 15

Napsal: úte pro 09, 2008 12:35
od Jiri
Saša píše:Obsluha u LPG stojanů "vznikla" ze tří příčin . 1- V době vzniku nemněly údaj o ceně dostupný na kasse , dnes již jo . 2- Umístění , obsluha nevidí spravidla přímo na stojan . Lidé odjíždějí bez placení od benzínu tak proč né od plynu když "nejsou" vidět . 3-Většina dnešních lidí neví jak to "připojit" a natankovat .Hold doba "zlatých Českých ručiček pominula".
Bespečnost je jištěna lépe než u benzínu . Vypadnutí "pistole" či náhodné odjetí s pistolí v autě nespůsobí únik plynu (uteče jen malé množství) .
neeeee!
obsluha LPG stojanů vzikla kvuli pbezpečnostním předpisům pro práci s LPG a tak je to myslím i ve vyhlášce. SHELL dělal školeni řidičů jak tankovat LPG a de facto každý kdo se zůčastnil dostalprotipodpisu shell LPG card ktera ho opravnuje tankovat samostaně :-)

Napsal: ned bře 08, 2009 20:50
od r520
tak příští týden pojedeme do Sadský na prohlídku 60 tisíc. kromě dříve zmíněné nesvítící palubky a nef. pravých oken, přestal prakticky fungovat centrál - jen odemyká.

bude třeba taky vyměnit brzdové destičky.

jinak s celkově spokojenost. přes zimu při max. využívání výkonu spotřeba 6,5-7,5. což nechápu.

na léto obuju 185/60/14. jen mi poraďte, jaký na to pasujou ráfky? v TP je 6Jx14, což je pro mě španělsky...

Napsal: ned bře 08, 2009 21:13
od plavec
r520 píše:spotřeba 6,5-7,5. což nechápu.
Jo to je bezva, mě tak 8,4l plynu
r520 píše:jen mi poraďte, jaký na to pasujou ráfky
Jestli to máš 8ventil, tak disky jdou bez problémů z favorita (staršího tak do r.v.92) anebo žigulík, fiat, lancia. Rozteč 4x98mm a středová díra 51,5mm(nejsem si tou středovkou jist, snad mě někdo opraví)

Se do Sadský chystám už pěkně dlouho, a taky tam musím zajet, třebas se tam potkáme. :wink:

Co jsem se doslechl, tak se po Budějicích pohybuje nějaký Brutál Tuning kus lady- vpředu má ocelovej rám a podobný lahody.Nepotkal jsi jí už?

Napsal: ned bře 08, 2009 21:44
od r520
to plavec: nepotkal. jen jednou jsem potkal ladu 110 v kombi stříbrnou LPG.

takže sháním kola 14 palců a rozteč jak na první favority 4 x 98. pak vím, že už měly 4x100

Napsal: pon bře 09, 2009 06:49
od plavec
r520 píše:ladu 110 v kombi stříbrnou LPG.
s rychlým pruhem na kapotě?To je moje, už jsem tam párkrát byl. :wink:
Ten inzerát můžeš šoupnout do bazaru, snad se někdo ozve.

Napsal: pon bře 09, 2009 12:23
od radek mb
plavec píše:díra 51,5mm(nejsem si tou středovkou jist, snad mě někdo opraví)
udělám to já,žádný auto nemá tak malou středovou díru.Italská auta mají 58,1 mm.Lady 58,6mm,to vše při rozteči 4x98.
6x14 znamená,že disk je 6 palců široký a má v 14 palců v průměru.

disky

Napsal: pon bře 09, 2009 17:58
od plavec
radek mb píše:
plavec píše:díra 51,5mm(nejsem si tou středovkou jist, snad mě někdo opraví)
udělám to já,žádný auto nemá tak malou středovou díru.Italská auta mají 58,1 mm.Lady 58,6mm,to vše při rozteči 4x98.
6x14 znamená,že disk je 6 palců široký a má v 14 palců v průměru.
Děkuji za opravu, nemohl jsem si zrovna vzpomenout na ten průměr. :wink:
Ještě bych dodal, že stačí kulatej pilník, pokud bude středová díra disku menší.Taky jsem to piloval. :roll:

Napsal: úte bře 17, 2009 20:17
od r520
tak mám po 60 000 prohlídce. v Lada Sadská. velmi spokojen. rozvody, vodní pumpa, olej, filtry, kontrola za 5500. elektriku opravenou nemám = nebyl čas a elektrikář, ale to uděláme až budu mít čas.

není nad to mít klid, že je auto opravdu celé ok

Napsal: stř bře 18, 2009 11:22
od tavri
r520 píše:není nad to mít klid, že je auto opravdu celé ok
...což u lady jeden nikdy neví :lol:

Napsal: čtv dub 02, 2009 20:15
od r520
poraďte: ad ty disky.

"Italská auta mají 58,1 mm.Lady 58,6mm,to vše při rozteči 4x98.
6x14 znamená,že disk je 6 palců široký a má v 14 palců v průměru."

když koupím disky z fiata, jde ta díra nějak dobrousit? protože upřímně kupovat nový s rozměrem akorát se mi zrovna nechce...

Napsal: čtv dub 02, 2009 21:03
od tavri
Jde, vezmeš pilník a jedeš :-) Několikrát dokola :-)

Napsal: pát dub 03, 2009 06:25
od plavec
Přesně tak, stačí kulatej pilník, třeba ten, jak se s ním brousí řetěz u motorovky.Anebo do vrtačky takový "šmirgl" Vyfotím jak to vypadá.Je to vpodstatě stejný jako brusnej kotouček. :wink:
Mám disky z lancie a taky jsem to tak udělal.
A na ty favoriťácký disky pozor, včera sem je zkusmo dal na předek a drhne to o o brzdy.Takže najdu na šroťáku nějaký ze žigulíka, ty sednou pěkně.

Napsal: pát dub 03, 2009 08:46
od Maysner
k tem favoritackym by ti meli stacit 5mm podlozky co jsou na klasice zigulu vepredu

Disky kol z favorita na ladu111

Napsal: pát dub 03, 2009 10:36
od plavec
Maysner píše:k tem favoritackym by ti meli stacit 5mm podlozky co jsou na klasice zigulu vepredu
To mě taky napadlo, podložky a případně delší šrouby.Kolik tak můžou stát?A jak to vypadá?Normálně se ty podložky vloží mezi kotouč a disk :?: V podstatě budu rozšiřiřovat,takže i současně tunning.Co na to stk?Nebudou tam prudit? :roll:

Napsal: pát dub 03, 2009 11:46
od Maysner
kdyz by neco stk tak je to original no. takovydle pikacoviny se neresi
delsi srouby podle toho jak sou origo dlouhy. to si musis vyzkouset kolik koukaji z toho disku a kdyz tam das tu podlozku zda budou dostacujici