Stránka 8 z 15

Re: 2106

Napsal: úte dub 23, 2013 22:18
od Panthymaeus (Honza)
ger007 píše:ale 2107 kombi nikdy nebolo :)
No mě připadá 21044ka dost podobná 2107dmě :) Jen ta kapota s maskou. Interiér už je, motor je, co víc člověk potřebuje? Jo a ozdobné lišty na dveřích jsou taky :D

Ale to už jsme mimo téma...
P.S. Superb v kombi je náhodou super auto :D

Re: 2106

Napsal: stř dub 24, 2013 06:39
od Jelen
To je ale odvozený z 05, ne z 07. A dostáváme se od tématu 2106.

Re: 2106

Napsal: stř dub 24, 2013 08:12
od Laďuša
Jůů, shoduju se s Hurikánem :) Z nulašestky měli udělat leda tak kabrioleta :P

Re: 2106

Napsal: stř dub 24, 2013 08:53
od Hurikán
:shock: Teda, to cumim. :D Tak to mame zase asi do konce roku vybrane. :lol: :lol:

A spravne. Jedina pripustna varianta 03/06 je cabrio prip. sportovni coupe. :P :D

Re: 2106

Napsal: stř dub 24, 2013 22:32
od Veverka
maska 07 se u 2104 prodávala až do konce jako volitelná výbava.

Re: 2106

Napsal: sob kvě 11, 2013 00:23
od MartasBrno
panthymaeus píše:
Cory píše:A vzhladom na to, že všetky klasiky su podobne ako vajco vajcu, bol by to zbytočne dalsi duplikát.
Určitě nebyl, byl by to další typ do sbírky :D
To nebyla chyba, ale naopak výsledek velmi rozumné úvahy. Kombík (jakýkoliv) je již z principu užitkově zaměřené auto. Pokud by to byl derivát vlajkové lodě, byla by to její značná degradace. Většina fabrik na tohle už dávno přišla a proto ty rozumné (Volvo, Jaguar, BMW) nemají kombi variantu nejvyššího typu. ;) :idea:
A co degradace 2107 na 21044 to byl omyl? :)

myslím, že 2107 právě nastoupil místo 2106 jako Top model :?: :idea: :P
U hranaté lady degradace nelze. Úvaha se týká původní řady.

Re: 2106

Napsal: ned kvě 12, 2013 23:19
od Hurikán
Jistě. U hranatců je to již degradace sama o sobě. :P :finga: :lol:

Re: 2106

Napsal: úte zář 03, 2013 18:45
od Mičun
Pánové jaké má mít motor 1600 olejové tlaky? Při zahřátém motoru na volnoběh a při studeném. Bavme se o dobrém motoru, né o nějakém vyběhaném. A dá se tlakoměru oleje na palubní desce věřit?

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 08:15
od Luděk Musil
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Všechny přístroje i hodnoty, které ukazují jsou hrubé - orientační ... i ten rychloměr :P .
Jinak tlakoměr by měl s každou tisícovkou otáček přidávat +1. A těsně před půlkou by se měl zastavit ... cca plus minus. L.

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 11:40
od Vašátor
Motory VAZ 2101 - 2107 mají mazání stejné konstrukce, proto má i stejné tlaky oleje. Měření tlaku oleje zastudena je k ničemu, protože dosti záleží na výrobci oleje a teplotě oleje (teplotě okolí). Tabulka platí pro cejchovaný tlakoměr, to co je na přístrojovce je pouze orientační budík.

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 13:20
od Luky
Díky za graf!, takhle jsem to pochopil i já :D . Na 06 mi budíky fungují vcelku dobře, až na proměřování rychloměru o asi 8-9 km/h :D. Ale když si vzpomenu na palivoměr v 01, kam jsem natankoval za 300Kč a ručička se při stojícím vozidle houpala někde mezi půlkou a prázdnou, tak i budík mazání na 06 beru s rezervou :wink: ...ale konečně to ukazuje stav paliva bez výkyvů a relativně přesně :)

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 14:00
od Crocodile
Mně třeba na 2101 neukazuje palivoměr vůbec :D

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 17:12
od mceza
To teda ne. Lehce jsem znervózněl, když jsem ho řídil :D

Re: 2106

Napsal: stř zář 04, 2013 20:10
od uha2324
ale ten palivomer, to je asi bezna zavada. mne na 2106 ukazuje pulku nadrze kdyz je plna a sviti cervene ze neni benzin kdyz je jeste pul nadrze. nekdo tady z Fora mne rikal ze je to plavakem ktery asi nejak praska nebo co, proste po case se unavi a min plave :-) budik je OK. kez by neexistovaly horsi zavady.

Re: 2106

Napsal: pát zář 06, 2013 19:01
od Mičun
Přátelé, šlo by nějakým způsobem odhadnou, jestli má auto najeto 100tis a nebo 200tis? Mazací tlaky? Nebo zkusit klikou kompresi, samozřejmě od oka. Vůbec nevím, jak km odhadnout...