Stránka 8 z 15
Re: 2106
Napsal: úte dub 23, 2013 22:18
od Panthymaeus (Honza)
ger007 píše:ale 2107 kombi nikdy nebolo
No mě připadá 21044ka dost podobná 2107dmě
Jen ta kapota s maskou. Interiér už je, motor je, co víc člověk potřebuje? Jo a ozdobné lišty na dveřích jsou taky
Ale to už jsme mimo téma...
P.S. Superb v kombi je náhodou super auto
Re: 2106
Napsal: stř dub 24, 2013 06:39
od Jelen
To je ale odvozený z 05, ne z 07. A dostáváme se od tématu 2106.
Re: 2106
Napsal: stř dub 24, 2013 08:12
od Laďuša
Jůů, shoduju se s Hurikánem
Z nulašestky měli udělat leda tak kabrioleta
Re: 2106
Napsal: stř dub 24, 2013 08:53
od Hurikán
Re: 2106
Napsal: stř dub 24, 2013 22:32
od Veverka
maska 07 se u 2104 prodávala až do konce jako volitelná výbava.
Re: 2106
Napsal: sob kvě 11, 2013 00:23
od MartasBrno
panthymaeus píše:Cory píše:A vzhladom na to, že všetky klasiky su podobne ako vajco vajcu, bol by to zbytočne dalsi duplikát.
Určitě nebyl, byl by to další typ do sbírky
To nebyla chyba, ale naopak výsledek velmi rozumné úvahy. Kombík (jakýkoliv) je již z principu užitkově zaměřené auto. Pokud by to byl derivát vlajkové lodě, byla by to její značná degradace. Většina fabrik na tohle už dávno přišla a proto ty rozumné (Volvo, Jaguar, BMW) nemají kombi variantu nejvyššího typu.
A co degradace 2107 na 21044 to byl omyl?
myslím, že 2107 právě nastoupil místo 2106 jako Top model
U hranaté lady degradace nelze. Úvaha se týká původní řady.
Re: 2106
Napsal: ned kvě 12, 2013 23:19
od Hurikán
Re: 2106
Napsal: úte zář 03, 2013 18:45
od Mičun
Pánové jaké má mít motor 1600 olejové tlaky? Při zahřátém motoru na volnoběh a při studeném. Bavme se o dobrém motoru, né o nějakém vyběhaném. A dá se tlakoměru oleje na palubní desce věřit?
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 08:15
od Luděk Musil
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 11:40
od Vašátor
Motory VAZ 2101 - 2107 mají mazání stejné konstrukce, proto má i stejné tlaky oleje. Měření tlaku oleje zastudena je k ničemu, protože dosti záleží na výrobci oleje a teplotě oleje (teplotě okolí). Tabulka platí pro cejchovaný tlakoměr, to co je na přístrojovce je pouze orientační budík.
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 13:20
od Luky
Díky za graf!, takhle jsem to pochopil i já
. Na 06 mi budíky fungují vcelku dobře, až na proměřování rychloměru o asi 8-9 km/h
. Ale když si vzpomenu na palivoměr v 01, kam jsem natankoval za 300Kč a ručička se při stojícím vozidle houpala někde mezi půlkou a prázdnou, tak i budík mazání na 06 beru s rezervou
...ale konečně to ukazuje stav paliva bez výkyvů a relativně přesně
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 14:00
od Crocodile
Mně třeba na 2101 neukazuje palivoměr vůbec
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 17:12
od mceza
To teda ne. Lehce jsem znervózněl, když jsem ho řídil
Re: 2106
Napsal: stř zář 04, 2013 20:10
od uha2324
ale ten palivomer, to je asi bezna zavada. mne na 2106 ukazuje pulku nadrze kdyz je plna a sviti cervene ze neni benzin kdyz je jeste pul nadrze. nekdo tady z Fora mne rikal ze je to plavakem ktery asi nejak praska nebo co, proste po case se unavi a min plave
budik je OK. kez by neexistovaly horsi zavady.
Re: 2106
Napsal: pát zář 06, 2013 19:01
od Mičun
Přátelé, šlo by nějakým způsobem odhadnou, jestli má auto najeto 100tis a nebo 200tis? Mazací tlaky? Nebo zkusit klikou kompresi, samozřejmě od oka. Vůbec nevím, jak km odhadnout...