Stránka 8 z 18

Napsal: ned dub 19, 2009 20:40
od Milda
S čerpadlem jsem nic nedělal, ani nevím co se s ním dá dělat. Viděl jsem ho poprvé :)

Napsal: ned dub 19, 2009 20:46
od Puhi
no takto na diaľku ťažko, ale ako som písal, niečo ti podľa mňa jednoducho fest brzdí kľukovku, a keďže si mal dole vaňu, či si nejako nechcene čerpadlo nezablokoval, hoci neviem ako :lol: nič no, hľadaj chybu ďalej, cez internet ťažko radiť :roll:

Napsal: ned dub 19, 2009 21:56
od Jelen
Sundej vanu a zkus nastartovat. (samozřejmě hned to chcípni, bez oleje to není dobré, ale na zkoušku to stačí)

Napsal: pon dub 20, 2009 06:53
od Cory
A čo kostra??? :mrgreen:

Napsal: pon dub 20, 2009 08:09
od Puhi
ano, jasné, pre kostru mu trasie celé auto že? :lol:

Napsal: pon dub 20, 2009 08:17
od Cory
No ak to nepali dobre a hlavne nepravidelne, tak to motorom triast bude 8)

Napsal: pon dub 20, 2009 08:44
od Stanley__001x
Ten zvuk v prvním videu mne něco připomněl... Zkus změřit tlaky na válcích hlavně za tepla.

Napsal: pon dub 20, 2009 09:39
od Saša
Podle zvuku v prvním videu a Tvému testu s vymdaným startérem mohu dojít pouze k dvěma možným závadám . (Vyloučíme li vadu baterie) První : více pravděpodobná - špatná kostra . Zjistí se to snadno žárovkou připojenou mezi MÍNUS kontakt (přímo) na bateriji a motorem . Při šparné kostře žárovka začne při startování svítit !
Druhá možnost je vada startéru (volná kluzná ložiska) startér se kříží a bere příliš proudu .

Napsal: stř dub 29, 2009 20:48
od Milda
Myslel jsme, že se půjdu oběsit :D :D :D

Zkusil jsem kostru, jak radil Saša :wink: a svítilo tam 6V. Po chvilce hledání jsem přišel na to, že při výměně silenbloků jsme zapomněl připojit takovej pásek :oops: na levé straně auta. No a od té doby to jede suprově, teda zatím asi jen 50km. :D

No za blbost se platí no. Aspoň už mám několikrát natrénováný sundávání alternátu a výměnu startérů. :D

Napsal: stř dub 29, 2009 20:55
od Cory
Puhi píše:ano, jasné, pre kostru mu trasie celé auto že? :lol:
ano, pre kostru 8)

Napsal: stř dub 29, 2009 21:58
od Puhi
:shock:

Napsal: čtv dub 30, 2009 05:29
od Pája
No už sem se lek, že budeme k tobě muset udělat trestnou výpravu...

PS: Dobře, že umíš měřit voltmetrem. Špatně, žes ten pásek zapomněl připojit. Na autě sou i věci, který zapomeneš připojit jen jednou.... :hrob:

Napsal: čtv dub 30, 2009 16:23
od rosta
:mrgreen: taky dobrý-a kdy vyrazíme na ten srázek :?:

Napsal: čtv dub 30, 2009 18:21
od Saša
Pája píše:Na autě sou i věci, který zapomeneš připojit jen jednou....
Ono to je zrovna i ten uzemňovací pásek . Divím se že "neukápnul" bovden sytiče . Je to totiž jediné vodivé spojení motoru s kostrou v případě stráty kostry přes pásek ! Pozor na to může to při startování i chytit . Veškerý proud do startéru teče přes bovden a strunu sytiče . A přes karbec na kostru motoru .
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ ! NIKDY nedávejte na benzín "pancéřové" (kovem opletené) hadice ! V případě přetržení zemnícího pásku začne proud téci právě tímto "pancéřováním" a bezproblémově ho dokáže nažhavit :!:

Napsal: čtv dub 30, 2009 18:36
od Puhi
Počkať teraz mi to už hlava neberie. On mal odpojenú kostru čo ide na prevodovku k pomocnému spojkovému válcu, alebo mal ukostrovací kábel okolo silentbloku motora ako napríklad aj schade? som z toho sob :scratch: