Stránka 8 z 11

Napsal: ned srp 10, 2008 22:36
od Marek
Yellow01 píše:
Pisty píše:Ja som len raz isiel nad 7500ot a isla spojka do paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tak to ti asi nejspíš zůstala viset, protože pokud spojka vypíná jak má, tak jí nemůžeš odpálit při žádných otáčkách...
Navíc čím vyšší otáčky, tím nižší točivý moment - takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné, ale jinak ji zničit nelze - souhlas se žluťáskovou01.

Napsal: pon srp 11, 2008 09:37
od Saša
Marek píše:takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné,
"Svatá" pravda . Mohu potvrdit vlastní skušeností , kdy po sešlápnutí spojky ve vysokých otáčkách došlo k dsetrukci "pacek" (plíšků) držících přítlačný "kotouč" uvnitř přítlačáku .

Napsal: pon srp 11, 2008 14:18
od Pisty
Saša píše:
Marek píše:takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné,
"Svatá" pravda . Mohu potvrdit vlastní skušeností , kdy po sešlápnutí spojky ve vysokých otáčkách došlo k dsetrukci "pacek" (plíšků) držících přítlačný "kotouč" uvnitř přítlačáku .
Tak toto sa mi stalo. Rana jak hovado. Myslel som ze mi odletel motor. Potom to dva dni chrapcalo a potom zase nieco buchlo a od vtedy pokoj ale nad 6000 netocim. Je citit ze spojka cela vybruje.

Napsal: úte srp 12, 2008 19:38
od Teepee
Že by konečně byl odhalen limit přetočení motoru? Mechanická vrtule a spojka?

Napsal: úte srp 12, 2008 19:50
od Pisty
Teepee píše:Že by konečně byl odhalen limit přetočení motoru? Mechanická vrtule a spojka?
Za to ze tam mam saharu tak sa vrtuli nic nestalo :mrgreen:

Napsal: úte srp 12, 2008 20:16
od Jelen
Vrtuli by se nic nestalo tak jako tak, jde o to, že pokud je napřímo na motor, tak docela fest brzdí a snižuje výkon.

Napsal: stř srp 13, 2008 10:06
od Teepee
Jelen píše:Vrtuli by se nic nestalo tak jako tak
Tak to bohužel není zcela přesné, vrtule má pevnostní limit, cca 7500 ot/min? Pochopitelně to nebude zcela striktní, ale minimálně o dvou rozštípanejch vím, u jednoho rozštípání jsem jaksi v Bechyni stál, co Marku, štelování Jaanovi 2103jky s ještě mechanickou vrtulí. :P :wink: Vrtule, resp její kusy letěly dobře a naštěstí to nikoho netrefilo. Za druhé rozštípání ruku do ohně nedám, tchánův 2102, ale jen z jeho vyprávění, údajně jediný případ kdy nedojel, neb mu to proseklo chladič.
U Sierry viskozní spojka nepustí vrtuli přes 2500 ot/min, vzhledem k jejímu průměru bych destrukci s otevřenou kapotou zažít opravdu nechtěl.

Napsal: stř srp 13, 2008 11:58
od Miči
Ještě mě tu chvíli strašte s rozštípanejma vrtulema,servírujte mi jak to bere výkon a já snad začnu tunit motor... Jinak už asi 5hodin dřu jako kůň na žigu->brousím pryč oxidaci z laku, představte si lak,který nikdo nepřebrousil žádnou leštěnkou dobrých 10let a celou dobu na to auto pršelo a padal bordel ze stromů...je 13hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" už jsou po smrti - je hotová střecha...

Napsal: stř srp 13, 2008 12:19
od Luděk Musil
Miči píše: ... 13 hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" ...
Koukám, že jedeš na výkon .... spotřeba je nezajímavý ukazatel :D .... .
No - s těma vrtulema to snad nebude tak žhavý, pokud to nebudeš točit trvale do "červenýho pole" . L.

Napsal: stř srp 13, 2008 15:27
od Miči
Luděk Musil píše:
Miči píše: ... 13 hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" ...
Koukám, že jedeš na výkon .... spotřeba je nezajímavý ukazatel :D .... .
No - s těma vrtulema to snad nebude tak žhavý, pokud to nebudeš točit trvale do "červenýho pole" . L.
16:30h 4x Tempo a auto je přebroušený, konečně jsem zjistil jakou to má barvu, že je to vlastně světle béžová a ne tmavá.....Jinak červené pole se připravuje -> budu muset instalovat otáčkoměr z 03-06 jelikož je do 8000ot a měl by snášet špičky signálu neboť do lady patří... a při troše štěstí by nemusel reagovat na teplo. Nemáte někdo doma navíc rafičku z 05 tachometru? Nebo naopak rafičku z 03-06 otáčkoměru či tachometru? Mám totiž v plánu přehodit v otáčkoměru, nebo původním tachu rafičku, abych je měl stejný a mohl si ponechat origo tachec v autě, neboť nijak zvlášť neproměřuje..

Máte někdo zkušenosti s obutím žigula na stejný 13ckový gumy co má felda? tedy ne 165 -80 ale 165 - 70 ? Smí to být, nebo ne? A sedi ty gumy do origo 05tkových ráfků?

NUTNĚ: MÁTE NĚKDO NA PRODEJ TEPLOMĚR A PALIVOMĚR Z LADY 03 NEBO 06?

Napsal: stř srp 13, 2008 17:32
od Yellow01
Já mám zkušenosti s obutím na žigula. Guma s vyšším profilem než 50% mi na auto nesmí. :mrgreen:

Napsal: stř srp 13, 2008 18:04
od Miči
Neříkej všechno nahlas.... každý nemusí vědět, že menší průměr kol = lepší akcelerace..

Napsal: stř srp 13, 2008 20:49
od Yellow01
Tak mě ani nejde o menší průměr kol, mam 15". Ale na těch vysokejch bačkorách se prostě nedá jezdit, když to v každý zatáčce zouváš z disku...:D

Napsal: stř srp 13, 2008 21:01
od Maysner
Yellow01 píše:Tak mě ani nejde o menší průměr kol, mam 15". Ale na těch vysokejch bačkorách se prostě nedá jezdit, když to v každý zatáčce zouváš z disku...:D
vis jak nadherne se diky tomu cisti bocnice u 175/70R13 :lol: kdyz jsem s nema radil na polnackach a v lese. na cesty jsou lepsi ty 15ky

Napsal: stř srp 13, 2008 22:00
od Kopr
Miči, Hele malinkatou radu když už si kurv.s auto tempem (nezapomeňte mě kamenovat) zatáhni to nějakým voskem a vydrží ti to hodně dlouho jináč jen chvilku a mat je zpět a budíků mám asi tři sady......... :D