Mičiho 2105 - možno smazat

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Yellow01 píše:
Pisty píše:Ja som len raz isiel nad 7500ot a isla spojka do paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tak to ti asi nejspíš zůstala viset, protože pokud spojka vypíná jak má, tak jí nemůžeš odpálit při žádných otáčkách...
Navíc čím vyšší otáčky, tím nižší točivý moment - takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné, ale jinak ji zničit nelze - souhlas se žluťáskovou01.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Marek píše:takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné,
"Svatá" pravda . Mohu potvrdit vlastní skušeností , kdy po sešlápnutí spojky ve vysokých otáčkách došlo k dsetrukci "pacek" (plíšků) držících přítlačný "kotouč" uvnitř přítlačáku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Saša píše:
Marek píše:takže jediné, co v tu chvíli může spojku poškodit, jsou odstředivé síly spojky samotné,
"Svatá" pravda . Mohu potvrdit vlastní skušeností , kdy po sešlápnutí spojky ve vysokých otáčkách došlo k dsetrukci "pacek" (plíšků) držících přítlačný "kotouč" uvnitř přítlačáku .
Tak toto sa mi stalo. Rana jak hovado. Myslel som ze mi odletel motor. Potom to dva dni chrapcalo a potom zase nieco buchlo a od vtedy pokoj ale nad 6000 netocim. Je citit ze spojka cela vybruje.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Že by konečně byl odhalen limit přetočení motoru? Mechanická vrtule a spojka?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Teepee píše:Že by konečně byl odhalen limit přetočení motoru? Mechanická vrtule a spojka?
Za to ze tam mam saharu tak sa vrtuli nic nestalo :mrgreen:
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Vrtuli by se nic nestalo tak jako tak, jde o to, že pokud je napřímo na motor, tak docela fest brzdí a snižuje výkon.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jelen píše:Vrtuli by se nic nestalo tak jako tak
Tak to bohužel není zcela přesné, vrtule má pevnostní limit, cca 7500 ot/min? Pochopitelně to nebude zcela striktní, ale minimálně o dvou rozštípanejch vím, u jednoho rozštípání jsem jaksi v Bechyni stál, co Marku, štelování Jaanovi 2103jky s ještě mechanickou vrtulí. :P :wink: Vrtule, resp její kusy letěly dobře a naštěstí to nikoho netrefilo. Za druhé rozštípání ruku do ohně nedám, tchánův 2102, ale jen z jeho vyprávění, údajně jediný případ kdy nedojel, neb mu to proseklo chladič.
U Sierry viskozní spojka nepustí vrtuli přes 2500 ot/min, vzhledem k jejímu průměru bych destrukci s otevřenou kapotou zažít opravdu nechtěl.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Miči

Příspěvek od Miči »

Ještě mě tu chvíli strašte s rozštípanejma vrtulema,servírujte mi jak to bere výkon a já snad začnu tunit motor... Jinak už asi 5hodin dřu jako kůň na žigu->brousím pryč oxidaci z laku, představte si lak,který nikdo nepřebrousil žádnou leštěnkou dobrých 10let a celou dobu na to auto pršelo a padal bordel ze stromů...je 13hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" už jsou po smrti - je hotová střecha...
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Miči píše: ... 13 hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" ...
Koukám, že jedeš na výkon .... spotřeba je nezajímavý ukazatel :D .... .
No - s těma vrtulema to snad nebude tak žhavý, pokud to nebudeš točit trvale do "červenýho pole" . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Miči

Příspěvek od Miči »

Luděk Musil píše:
Miči píše: ... 13 hodin místního času a dvě brusný pasty "Tempo" ...
Koukám, že jedeš na výkon .... spotřeba je nezajímavý ukazatel :D .... .
No - s těma vrtulema to snad nebude tak žhavý, pokud to nebudeš točit trvale do "červenýho pole" . L.
16:30h 4x Tempo a auto je přebroušený, konečně jsem zjistil jakou to má barvu, že je to vlastně světle béžová a ne tmavá.....Jinak červené pole se připravuje -> budu muset instalovat otáčkoměr z 03-06 jelikož je do 8000ot a měl by snášet špičky signálu neboť do lady patří... a při troše štěstí by nemusel reagovat na teplo. Nemáte někdo doma navíc rafičku z 05 tachometru? Nebo naopak rafičku z 03-06 otáčkoměru či tachometru? Mám totiž v plánu přehodit v otáčkoměru, nebo původním tachu rafičku, abych je měl stejný a mohl si ponechat origo tachec v autě, neboť nijak zvlášť neproměřuje..

Máte někdo zkušenosti s obutím žigula na stejný 13ckový gumy co má felda? tedy ne 165 -80 ale 165 - 70 ? Smí to být, nebo ne? A sedi ty gumy do origo 05tkových ráfků?

NUTNĚ: MÁTE NĚKDO NA PRODEJ TEPLOMĚR A PALIVOMĚR Z LADY 03 NEBO 06?
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Já mám zkušenosti s obutím na žigula. Guma s vyšším profilem než 50% mi na auto nesmí. :mrgreen:
Miči

Příspěvek od Miči »

Neříkej všechno nahlas.... každý nemusí vědět, že menší průměr kol = lepší akcelerace..
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Tak mě ani nejde o menší průměr kol, mam 15". Ale na těch vysokejch bačkorách se prostě nedá jezdit, když to v každý zatáčce zouváš z disku...:D
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Yellow01 píše:Tak mě ani nejde o menší průměr kol, mam 15". Ale na těch vysokejch bačkorách se prostě nedá jezdit, když to v každý zatáčce zouváš z disku...:D
vis jak nadherne se diky tomu cisti bocnice u 175/70R13 :lol: kdyz jsem s nema radil na polnackach a v lese. na cesty jsou lepsi ty 15ky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Miči, Hele malinkatou radu když už si kurv.s auto tempem (nezapomeňte mě kamenovat) zatáhni to nějakým voskem a vydrží ti to hodně dlouho jináč jen chvilku a mat je zpět a budíků mám asi tři sady......... :D
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“