Stránka 8 z 29
Napsal: stř led 28, 2009 18:12
od žež
Ferodo byla obchodní značka brzdových obložení a destiček, obsahujících asbest, který je silně karcinogenní (rakovinotvorný) . Jejich výroba (nevím jestli používání do spotřebování zbytků z výroby) byla před mnoha lety zakázána.
Ferodo je obchodní značka brzdových obložení a destiček! To bylo asi kdysi.. Dnes se asbest do směsi brzdového obložení nepoužívá.
http://www.fate.cz/brzdy-ferodo.asp
Napsal: stř led 28, 2009 19:02
od Michal Pokorný
http://www.federal-mogul.com/en/Afterma ... Ferodo.htm
No nevím jak na "desítce", ale já jsem měl na 21044 Ferodo kotouče i destičky a nic z toho se nejevilo jako problémové
Napsal: stř led 28, 2009 19:13
od dmatej
Taky si říkám - a když koukám, jak šidí testy ADAC, nevím proč by totéž neměl dělat ruský test. A další věc - víme dobře z elektroniky, jak se to dělá. Jedna značka, 3 výrobci s diametrálně rozdílnou kvalitou (a sedí i stejná řada sériových čísel).
Napsal: stř led 28, 2009 19:31
od Vláďa B
Taky mám na své 2104 Feroda. Dával jsem je tam asi před čtyřma rokama a vždy bez problémů. Nikdy mně nepřipadlo, že to brzdí nějak špatně a to i s plně naloženým autem a vozíkem.
Napsal: čtv led 29, 2009 14:54
od rudo.
.
Brzdy na 2111 jsou oproti konkurenci docela chabý!
Žež, tu takých odporníkov ako ty na Ladu je viac! Len jednému sa čudujem, prečo to auto nepredáte , keď je také zlé? A dokonca má aj chabé brzdy? To je teda už vrchol!
Ten článok na ktorý som dal odkaz je na šiestej strane, šiesty príspevok, len je starý z r. 2OO2, takže asi aj neaktuálny, no určite o brzdách veľa vysvetľuje! No, Žežovi sa ospravedlňujem, to upozornenie na Ferodo práve kôli aktuálnosti nebolo na mieste.
Aj ja som vinil Ladu z vybrovania karosérie a dokonca aj zo zlých brzd, myslel som si, že je to konštrukčná chyba a mýlil som sa. Rusi sú nedôkladní, ale určite nie hlúpi!
Napsal: čtv led 29, 2009 16:54
od žež
Žež, tu takých odporníkov ako ty na Ladu je viac! Len jednému sa čudujem, prečo to auto nepredáte , keď je také zlé? A dokonca má aj chabé brzdy? To je teda už vrchol!
Nejsem odborník vozidel lada! Akorát říkám svůj názor. Prostě mě kvalita brzd na 2111 příjde někde mezi škodou 105 a felicií. Počítám s tím, že si ladu pár let ponechám a nebráním se ji upravit k obrazu svému. Zatím jsem spokojený uživatel a nedostatky, o kterých tu byla řeč jsou jen kosmetické a odstranitelné! A člověka potěší, když se ho někdo na bezince s podivem zeptá: "To je Lada? Hm... tu jsem ještě neviděl." To se vám např. s Fábií nestane.
Napsal: čtv led 29, 2009 19:19
od plavec
žež píše:A člověka potěší, když se ho někdo na bezince s podivem zeptá: "To je Lada? Hm... tu jsem ještě neviděl." To se vám např. s Fábií nestane.
To je fakt, někdy se lidi zastavěj a koukaj co že to je za prapodivný povoz.
Víc je o tom k dočtení v sekci Poklábosme- Taky vás mají za exota? .
Já abych se přiznal, tak už ani nevím cože tam mám za desky a kotouče.Koutouče nejspíš budou origo.Akorát vím, že omezovač zadních brzd co mi měnili, tak je Fenox.
Napsal: pát led 30, 2009 06:23
od Erik
Rudo, jestliže několik majitelů a uživatelů Lady desítkové řady má zkušenosti s tím, že brzdy brzdí méně a nebo rychleji vadnou, tak na tom asi něco bude. Mě nejdo o to, abych na ladu házel špínu. Na naši bývalou jedenáctku vzpomínám rád i přes to, že se sypala více, než dvě předchozí Lady dohromady (i to už je zarážející). Je to přesně o té nedůslednosti, o které jsi psal. Na desítkové řadě mi přišlo, že je těch nedůsledností až příliš. Nevím, proč jsou brzdy na desítce poddimenzované. Jestli je to materiálem a nebo by musely být např. větší kotouče, ale když člověk nebude nadšencem, jako jsi Ty a jako je nás tady asi většina, ale bude to jen uživatel, tak proč by měl takovouhle věc řešit? Tohle je podle mě jedna z věcí, která Ladě ubírá prodejnost.
Napsal: pát led 30, 2009 08:03
od rudo.
Chápem. Veď práve preto tvrdím, že Lada je najlepším autom aké som si mohol kúpiť, ale odporúčať ho už nemôžem nikomu, len podobným typom, ako som ja a tých je naozaj málo. No cez to všetko tvrdím, že ak niekto má pocit, že mu to nebrzí, nech to rieši. Inak i ja mám pocit, že by to malo lepšie brzdiť, keď robím myšky pri 120-130 keď predbieham a cesta je klzká, ale takto sa ľudia zabíjajú a na vychytenejších značkách, to mi verte, robím okolo toho a keď to vidím, tak sa niekedy na tých ľudí až hnevám, že nemali dosť rozumu a neuvedomili, že ich značka im nezaručí pri zlom zaobchádzaní patričnú bezpečnosť.
A súvisí to z brzdami tiež: tvrdím že aj slabšia značka v dobrých rukách môže byť super a špičková značka v zlých rukách na figu.
Napsal: pát led 30, 2009 08:10
od Erik
Tak.
Ale stále vzpomínám na dost dobré dynamické vlastnosti Lady.
Napsal: pát led 30, 2009 09:36
od Petr HC
rudo. píše: Chápem. Veď práve preto tvrdím, že Lada je najlepším autom aké som si mohol kúpiť, ale odporúčať ho už nemôžem nikomu, len podobným typom, ako som ja a tých je naozaj málo.
erik. píše: ...ale když člověk nebude nadšencem, jako jsi Ty a jako je nás tady asi většina, ale bude to jen uživatel, tak proč by měl takovouhle věc řešit? Tohle je podle mě jedna z věcí, která Ladě ubírá prodejnost.
Rudo a Erik- stoprocentní souhlas. Na potvrzení Vašich příspěvku zde ocituji závěr dopisu adresovaného v březnu 2007 vedení AutoLada po řadě naprosto zbytečných a někdy i triviálních závad neodstraněných a pokud, tak "zbastlených"v záruční době značkovým servisem v Pardubicích:
<<Je škoda , že vůz , který jsem si koupil „do důchodu“ , poněvadž jsem bláhově předpokládal spolehlivost , výdrž a zejména láci provozu jeho předchůdce (Lada 2104), zatím zdaleka nesplňuje moje představy (mimo nižší spotřebu , robustní podvozek a velice „živý“ motor) . Tím spíše , že zájemci (a není jich málo) , kteří si vůz prohlédnou zepředu , pak z boku jsou nadšeni jeho liniemi i interierem a při pohledu na zadní část – mimochodem podle mne i mnoha dalších lidí velice zdařilou ( prý vypadá „raketově“ – jen trochu vadí ve výhledu do zpětného zrcátka zadní spojler ) , někteří začnou křivit úsměv , když vidí značku výrobce , někteří si nechají i otevřít „strojovnu“ a začnou se se zájmem vyptávat - mimochodem jde většinou o Vaše potencionální zákazníky - a já jim bohužel nemám co povzbudivého říci .
Se zájmem očekávám Vaši odpověď .>>
Závady mi byly poté odstraněny v Mělniku - na popud AL ,ale do dneška jsem se odpovědi nedočkal.
Nešlo naštěstí o brzdy, i když tvrdím, že 2104ka brzdila lépe. Ale je to o přístupu a potažmo o prodejnosti vozů .
Napsal: pát led 30, 2009 18:39
od plavec
rudo. a
Erik, Taky souhlas.
No já si už na to zvyknul na ty brzdy.Myslím si že by to nebrzdilo až tak špatně, ale hlavní co je, tak je docela pomalej nástup těch brzd.
Napsal: pát led 30, 2009 20:27
od rudo.
Takže sa zo mňa stal fanúšik zn. Lada.
Práve kôli tomu všetkému čo tu spomínate naberám k tomu autu citový vzťah
, ako niekedy ku Tavrii.
Na rozdiel od Tavrie, toto auto si už naozaj nechám do konca svojho života
Verte mi, že všetko čo tu spomínate chápem veľmi dobre, možno až príliš.
Cez to všetko verím v lepšie časy!
Som rád, že si rozumieme.
Ešte ma napadlo, pomalý nástup brzd: do akej miery je to realita a do akej miery pocit? No stretol som sa už s tým, že to RU riešia. Odvíja sa to od tlaku tyčky od brzdového pedálu na posilovač.
Nemyslím si, že ak to má brzdy v poriadku, že by to malo brzdiť horšie od starších modelov Lád. Brzdy sú sice inovované od Samary iba novým brzdovým kotúčom večšieho priemeru a ostatné, čosa týka brzd zostalo ako na Samare. Znamená: hlavný brzdový valec-Samara, regulátor tlaku zad. brzd-Samara, posilovač- 2105 (preto treba na brzdový pedál trocha viac tlačiť). Všetko ostatné je so Samary, zadné valčeky z 21O5 , niečo z 2101,akurát držiak brzdového valca na predných brzdách práve kôli večším novým kotúčom je tiež nový.
Takže mne to logicky nevychádza na horšie brzdy, ako boli pred tým, ale: desiatka je ťažšia! Keď na to začnem dupať mám pocit, že sedím v zápalkovej krabičke a vtedy prichádza aj ten pocit nedostatočných brzd. No auto vždy zabrzdí a zašmykuje! Ja jednoducho tak nejazdím, aby to neurobilo. A nechápem prečo by to nemalo urobiť ak je všetko v poriadku.
No myslím si, že na svoju váhu potrebuje aj gumy 185 široké a predným kotúčom a zadným bubnom, by pomohli aj elektróny kôli lepšiemu pohlteniu tepla z nahriatych brzd. Toto už nemám z vlastnej hlavy.
Napsal: sob led 31, 2009 11:12
od plavec
rudo. píše:Ja jednoducho tak nejazdím, aby to neurobilo.
Asi tak
rudo. píše:toto auto si už naozaj nechám do konca svojho života
Kéž by vydrželo jedno auto na celý život.
rudo. píše:ale: desiatka je ťažšia!
To mi taky zrovna nedošlo,o kolik je vlastně 111ka těžší než samara?Ví to někdo?
Napsal: sob led 31, 2009 20:56
od dmatej